بانجی Destiny 2 را با هدف خلق یک تجربه‌‌ی کاملاً جدید می‌سازد

VICTORLyNCH

کاربر سایت
Aug 18, 2016
565
Z01.jpg
بازی Destiny هنگام عرضه آن طور که مورد انتظار بود ظاهر نشد [همراه با مشکلات فنی و گیم‌پلی خسته کننده]، اما در ادامه شرکت بانجی [توسعه دهنده‌‌ی این بازی] با ارائه‌ی بسته‌های الحاقی و گسترش‌ دهنده‌های متفاوت و کامل به بهبود و گسترش دنیای آن پرداخت و نظر مردم را نسبت به روز‌های اول عرضه‌ی آن تغییر داد. هم‌اکنون این بازی نسبت به روز‌های نخست تجربه‌ی بهتری را به بازیکنان ارائه می‌دهد و طبق گزارش‌های جدید به نظر می‌رسد نسخه‌ی دوم Destiny تجربه‌ی کاملاً جدیدی را ارائه خواهد داد.

منابع مختلفی نظیر Kotaku و NeoGAF گزارش داده‌اند که بانجی تصمیم دارد بازی Destiny 2 را با هدف خلق یک تجربه‌ی کاملاً جدید در قیاس با نسخه‌ی اول آن بسازد. "Destiny 2 یک بازی کاملاً متفاوت خواهد بود. [بسته‌ی گسترش دهنده‌ی] The Taking King یک ریبوت از Destiny با هدف بهبود مشکلات جزئی آن بود. نسخه‌ی دوم آن یک تغییر اساسی در این سری اعمال خواهد کرد." برخی معتقدند که این تغییر همانند تفاوت و جهش Diablo با Diablo 2 خواهد بود.

ظاهراً این تغییرات بیشتر در دنیای Destiny رخ خواهد داد و شاهد جهانی پویاتر و ماموریت‌های بهتر نسبت به نسخه‌ی اول آن خواهیم بود. همچنین این منابع گزارش داده‌اند که اکثر 750 کارمند بانجی مشغول توسعه‌ی Destiny 2 به رهبری Luke Smith [کارگردان بسته‌ی الحاقی موفق The Taking King] هستند. همچنین اشاره شده که این بازی برای پلتفرم‌های PC، Playstation 4 و Xbox One در زمانی نامشخص در سال 2017 میلادی منتشر خواهد شد.

منبع
 

AghaReza

کاربر سایت
Nov 14, 2007
1,261
نام
آقا رضا
اسم بسته الحاقی the taken king بود نه taking king. شماره اول که خیلی خسته کننده و تکراری بود، البته من هیچکدوم از اکسپنشنارو بازی نکردم فقط همون اول که اومد خودشو بازی کردم و اصلا خوشم نیومد. ایشالله دومی خوب باشه.
 
  • Like
Reactions: Mir7anA

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,923
نام
نـــــــویـــــــــد
از بهترینهای این نسل بوده بدون شک ، بازی که بیش از ۲ساله پلیر داره به مقداربسیار فراوان ، به خوبی ساپورت شده ، TTK عالی بود ، الان هم ROI به شخصه خیلی دوسش دارم
امیدوارم نسخه ی دوم از همون ابتدای انتشارش با قدرت ظاهر بشه
 

aiat_gamer

کاربر سایت
Mar 7, 2008
4,321
نام
ayat
دوباره میخوان بازی ناقص بدن و سال بعد با dlc چهل دلاری کاملش کنن ؟
هدف اصلی اینه کلا. از الان مثل قبل شروع میکنن تبلیغ تو بوق کردن، سایت های بزرگ هم قشنگ کمکشون می کنن بعد یه بازی خیلی معمولی میدن دست مردم. شماره اولش خرج تبلیغاتش از ساخت بازی بیشتر بود...
 

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
Destiny در حال حاضر بهترین بازی Coop و تا حدودی MMO محور نسل جدید هست.
بانجی برای این سبک تعریف های جدیدی کرد که حتی دیدیم Division از این بازی الگوبرداری کرد ولی اصلا نتونست در حد انتظارات ظاهر بشه.سر نسخه اصلی هم اونقدر که یه عده هنوز میکوبوننش بد نبود ولی به هر حال تیمشون تغییراتی کرده بود و تجربه این سبک رو نداشتن ولی بعد از TTK(که با DOOM فکر کنم بالاترین متای شوتر نسل جدید رو دارن)دستینی همون چیزی شد که باید میبود.
سر نسخه دوم هم تجربه خیلی زیادی دارن و خیلی امید دارم بهشون.
 

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
بازيش حجم خوريش چقدره :D
چون شماره يك رو خيلي دوست دارم بازي كنم
نسبتا حجم خوره حالا دقیقشو نمیدونم
الان کالکشنش هست بخوای 60 دلار تموم DLC ها و خود بازی رو شامل میشه با بوستر کاراکتر و کلی خرت و پرت دیگه به صرفم هست:D
 
  • Like
Reactions: esm nadaram

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر