بازی Tiny Tina's Wonderlands رسما معرفی شد

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
گیرباکس همانطور که وعده داده بود، در طول برنامه کیک آف Summer Game Fest از عنوان جدید در دست ساخت خود رونمایی کرد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.
بازی Tiny Tina's Wonderlands




همانطور که از قبل شایعه شده بود، بازی Tiny Tina's Wonderlands یک نسخه فرعی از سری Borderlands محسوب می‌شود که در جهانی فانتزی جریان دارد. شخصیت Tina راهنمای اصلی بازی محسوب می‌شود و بازیکنان را در مسیر شکست دادن Dragon Lord همراهی خواهد کرد. اشلی برچ، بازیگر شناخته شده صنعت نیز باری دیگر برای ایفای نقش این شخصیت بازگشته است.

علاوه بر این، نام‌های بزرگ دیگری مانند Andy Samberg، Wanda Sykes و Will Arnett نیز در این بازی حضور خواهند داشت که به‌ترتیب وظیفه ایفای نقش شخصیت‌های فرت، ولنتاین و دراگون لورد را عهده دارند. Tiny Tina's Wonderlands در کنار اسلحه‌های همیشگی بوردرلندز، شامل جادو و شمشیر خواهد بود و در اوایل سال 2022 منتشر می‌شود.

پلتفرم‌های مقصد بازی نیز رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس معرفی شده‌اند. استودیوی Gearbox Software در طول تابستان اطلاعات بیشتری از این عنوان را به اشتراک خواهد گذاشت.​
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,825
نام
نـــــــویـــــــــد
چی بهتر ازین برای سوپر فن‌های Borderlands؟ :D
واقعا تاینی تینا کاملا پتانسیل داشتن یه بازی مستقل رو داشت. قبلا تو نسخه دوم یه dlc واسش داشتیم که خیلی هم خوب و فان بود ولی کافی نبود. الان میشه یه تجربه‌ی بهتر و کاملتر از هر لحاظ مخصوصا تکنیکی ازین شخصیت به شدت دوس داشتنی، داشته باشیم. بدون شک Ashley Burch یکی از بهترین وُیس اکتورهایی هست که داریم در حال حاضر. امیدوارم به زودی گیم‌پلی نشون بدن ازش
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر