بازی The Elder Scrolls VI هنوز در مرحله طراحی قرار دارد

  • Thread starter Thread starter Ludens
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
تاد هاواراد اخیرا در مصاحبه‌ای با تلگراف جزئیات اندکی را از روند توسعه بازی The Elder Scrolls VI به‌اشتراک گذاشته است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.
بازی The Elder Scrolls 6

نمایش بازی Starfield در برنامه E3 2021 ایکس باکس و بتسدا توجهات زیادی را به‌‌خود جلب کرد و هر چند تریلر جدید شامل گیمپلی نبود، با این وجود تاد هاوارارد جزئیات کلیدی مختلفی را از جمله ساخته شدن این عنوان با موتور گرافیکی Creation Engine 2 اعلام کرد. اما همانند همیشه، این سوال به‌وجود می‌آید که ساخت The Elder Scrolls VI در چه نقطه‌ای قرار دارد؟

شماره ششم الدر اسکرولز در کنار استارفیلد، برای اولین بار در سال 2018 رونمایی شده بود و تاکنون اطلاعات چندانی درباره آن اعلام نشده. اما حال تاد هاواراد در مصاحبه جدید خود با تلگراف، کمی در مورد آن صحبت کرده و توضیحاتی را ارائه داده است:

«تکنولوژی جدید و موتور گرافیکی کریشن انجین 2 به‌نوعی برای هر دو بازی (Starfield و The Elder Scrolls VI) ساخته شده. می‌توان آن را تکنولوژی پایه جدید ما دانست. بخش وسیعی از کار تولید ما در حال حاضر بر روی استارفیلد متمرکز است، اما همه افراد بر روی همه‌چیز کار می‌کنند بنابراین پروژه‌ها درهم تنیده هستند.»

«خوب است که الدر اسکرولز 6 را به‌عنوان بازی‌ای در نظر بگیریم که هنوز در مرحله طراحی است... اما ما مشغول چک کردن تکنولوژی هستیم: آیا چنین چیزی می‌تواند از پس کارهایی که می‌خواهیم با این بازی انجام دهیم برآید؟ هر بازی نیازهای جدیدی را از تکنولوژی خواهد داشت، بنابراین مواردی به موتور گرافیکی کریشن انجین 2 اضافه خواهد شد که الدر اسکرولز 6 به آن‌ها نیاز دارد.»

هر چند هنوز بازه زمانی تقریبی عرضه The Elder Scrolls VI مشخص نشده، اما شرکت Bethesda و مایکروسافت در E3 امسال اعلام کردند که بازی استارفیلد در تاریخ 11 نوامبر سال 2022 (20 آبان 1401) به‌طور انحصاری برای رایانه‌های شخصی و ایکس باکس سری ایکس|اس عرضه خواهد شد.​
 
بخدا درکت میکنم هرو یک غم داریم که منوی بازی اهنگ tes vi رو پخش کنه

11-Jeremy-Soule---Solitude.mp3 - یو آپلود
بیا این آهنگ و به عشق خودت گذاشتم واسه این جمله که گفتی :D اگر بازی رو مثل من جوییده باشی قشنگ میدونی قدم زدن تو skyrim یعنی چی.هیچوقت یادم نمیره سایه ی بزرگ اژدها وقتی از بالای سره یه شهر رد میشد چه حسه خوبی داشتم یادش بخیر.الان فقط و فقط به عشق کشتن اژدها dlc مخصوص ESO به اسم Elswyer رو خریدم..!!!
 
  • Like
Reactions: darksider666
11-Jeremy-Soule---Solitude.mp3 - یو آپلود
بیا این آهنگ و به عشق خودت گذاشتم واسه این جمله که گفتی :D اگر بازی رو مثل من جوییده باشی قشنگ میدونی قدم زدن تو skyrim یعنی چی.هیچوقت یادم نمیره سایه ی بزرگ اژدها وقتی از بالای سره یه شهر رد میشد چه حسه خوبی داشتم یادش بخیر.الان فقط و فقط به عشق کشتن اژدها dlc مخصوص ESO به اسم Elswyer رو خریدم..!!!
درو‌بر شما اسکایرم بازی نبود یک جوری بود صفا و صمیمیت داشت با اینکه دنیای بسیار سیاهی داشت . گشت و‌گذار مجازی هنوز نرسیده به جذابیت اسکایرم نخواهد هم‌رسید. به جز الدر بعدی
 
بازی تا 2025 منتشر میشه مدت زمانی که بتسدا روی بازی هاش کار میکنه 3 یا 4 سال هست اکثر ارتقا انجین شون انجام شده واسه استارفیلد ، مطمئنا ستینگ و مپ و چیزهای متفرقه تا سال بعد تعیین میشه و 3 سال Full-Production تو تاریخ 25.11.11 بازی رو منتشر میکنن:D:D
اون تیمی هم که روی اسکایریم کار میکرد 100 نفر بود الان خود تیم بتسدا فارغ از تیم های پشتیبان 500 نفر هستن فقط به این نقطه توجه کنین که 10 سال پیش تو بتسدا 5 نفر از اعضای استودیو روی انجین بازی کار میکرد ولی الان بعد از ارتقا یه تیم 25 نفره تشکیل شده تا انجین بازی رو آپدیت کنن
با پول مایکروسافت و حمایت اونها و کمک استودیوهای پشتیبان تا 2025 میرسه
 
برای استارفیلد که Inon Zur کبیر رو اوردند.. برای TES VI هم قطعا Jeremy Soule رو برمیگردونند.. اعجوبه ای که در 30-35 سالگی شاهکار هایی مثل ساندترک Oblivion و Skyrim و بیشمار اثر دیگه خلق کرده..
حتی تصورشم لذت بخشه که سیر تکاملش در VI به چی میرسه...
حقیقتا ساندترک بازی های BGS بخش بسیار مهمی از بازی هستند و به نظرم تاثیر بسیار زیادی رو موفقیت بازی ها دارند..
2025 هم قابل پیشبینی بود به گمانم و عجیب نیست.
 
3 سال بعده اون تریلر طول کشید تا تاد هاواراد فکر کنه که اره باید نسخه 6 رو بسازیم :|یکی نیست بهش بگه پس مرض داشتی تریلر بیرون دادی که امروز بگی اره باید بسازیم اینو...
 
  • Like
Reactions: m.d.makan
3 سال بعده اون تریلر طول کشید تا تاد هاواراد فکر کنه که اره باید نسخه 6 رو بسازیم :|یکی نیست بهش بگه پس مرض داشتی تریلر بیرون دادی که امروز بگی اره باید بسازیم اینو...
الان که به اونموقع نگاه میکنیم اون حرکت بیشتر شبیه یک فرار رو به جلو بود، اینکه از زیر فشار موفقیت CDP با Witcher 3 و عقب مونده بودن انجین و کیفیت خروجی اون بود.
عدم فروش خوب عناوین دیگه کمپانی مثل Dishonored، Prey و ولفنشتاین هم با اینکار پوشش دادن و آینده بهتری برای پلیرها و همینطور سهام دارها ترسیم کردن.

از طرف دیگه نمیدونیم شاید بحث خریداری مایکرو از اون زمان مطرح بوده و با اینکار ارزش کمپانی رو هم بالاتر برده باشن.
همونطور که میگی واقعا حرکت عجیبی بود اونهم از بتسدا.
 
  • Like
Reactions: Sterben and m.a.t
11-Jeremy-Soule---Solitude.mp3 - یو آپلود
بیا این آهنگ و به عشق خودت گذاشتم واسه این جمله که گفتی :D اگر بازی رو مثل من جوییده باشی قشنگ میدونی قدم زدن تو skyrim یعنی چی.هیچوقت یادم نمیره سایه ی بزرگ اژدها وقتی از بالای سره یه شهر رد میشد چه حسه خوبی داشتم یادش بخیر.الان فقط و فقط به عشق کشتن اژدها dlc مخصوص ESO به اسم Elswyer رو خریدم..!!!
اسکایریم،یادش بخیر
من تو این بازی خونه خریدم،زن گرفتم،بچه داشتم،یه کلام زندگی کردم
 
  • Like
Reactions: CAP\MortezA63

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or