بازی The Callisto Protocol از سوی خالق سری Dead Space معرفی شد

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
در جریان رویداد TGA 2020، آقای گلن اسکافیلد از عنوان جدید خود یعنی بازی The Callisto Protocol رونمایی کرد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.


عناوین کمی وجود دارند که تأثیر سری Dead Space را بر روی ژانر Survival horror داشته باشند؛ بنابراین وقتی اعلام شد که آقای گلن اسکافلید (خالق سری دد اسپیس) در استودیو Striking Distance مشغول ساخت یک بازی جدید است، افراد زیادی هیجان‌زده و خوشحال شدند. حال این بازی در جریان مراسم The Game Awards 2020 همراه با یک تریلر جذاب و نفس‌گیر رونمایی شده است.

بازی The Callisto Protocol یک عنوان سوم شخص داستان‌محور ترس و بقاست که در سال 2320 و بر روی سومین ماه بزرگ منظومه شمسی، یعنی کالیستو جریان دارد. تریلر معرفی مرد زندانی شده‌ای را نشان می‌دهد که بلافاصله پس از بیدار شدن، متوجه اتفاقات عجیب و غریب و غیر عادی اطراف خود می‌شود. مدت کمی پس از آن، موجودی ناشناخته به‌شکل وحشتناکی او را مورد حمله قرار می‌دهد.

اسکافیلد عنوان کرد که ساخت بازی بیش از یک سال پیش شروع شده و بیش از 100 نفر مشغول توسعه آن هستند. او گفت که تیم سازنده قصد دارد ترسناک‌ترین بازی تا به امروز را بسازد، بنابرین مطمئنا طرفداران ژانر ترس و بقا از حالا به بعد نگاه ویژه‌ای به بازی خواهند داشت.

بازی The Callisto Protocol می‌تواند آنچه باشد که طرفداران سری دد اسپیس در طی سال‌های اخیر می‌خواستند. این عنوان در سال 2022 برای کنسول‌ها و PC عرضه خواهد شد.

Continue reading...
 

darksider666

کاربر سایت
Mar 8, 2016
1,049
نام
رضا قاسمی
این بسیار برای من مهمه چون تیم dead space پشت کار هستن بسیار جالبه ببینم با سخت افزار های جدید و توانایی های جدید موتور ها در نور پردازی و فیزیک چه معجون خیره کننده ای از کار در میاد .
 
  • Like
Reactions: kamyy

darksider666

کاربر سایت
Mar 8, 2016
1,049
نام
رضا قاسمی
IC was here.
ایزاک کلارک‌اینجا بوده!!!
رو دیوار سلول گوشه ای این نوشته رو‌جستن مثل ایستر اگ حالا مشخصه که تیم توسعه دهنده داره دهن‌کجی‌میکنه به ea.
 
  • Love
Reactions: kamyy

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر