خبر رسمی بازی Stalker 2: Heart Of Chornobyl باز هم تأخیر خورد

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
سازندگان بازی Stalker 2: Heart Of Chornobyl اعلام کرده‌اند که این عنوان حالا به‌جای سه ماهه اول سال 2024، در تاریخ 5 سپتامبر عرضه می‌شود. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Stalker 2

استودیوی GSC Game World این خبر را با انتشار یک تریلر کوتاه اعلام کرده است. در این تریلر، سازندگان بازی از 5 سپتامبر به عنوان «تاریخ عرضه نهایی» Stalker 2: Heart Of Chornobyl نام برده و به‌نظر می‌رسد که اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش برود، دیگر شاهد تأخیرهای بیشتری نخواهیم بود.

ساخت این دنباله موردانتظار ابتدا در سال 2020 تأیید شد. با این وجود، روند تولید بازی با اتفاقات پیش‌بینی نشده‌ای همراه بود. تیم توسعه بازی مجبور شد که حدود دو سال پیش، یعنی در فوریه 2022، کار بر روی Stalker 2: Heart Of Chornobyl را به‌علت حمله روسیه به اوکراین (مکانی که استودیوی GSC Game World در آن واقع است) متوقف کند. در پایان سال 2022 سازندگان با انتشار تریلری اعلام کردند که این عنوان شوتر اول شخص جهان باز برای 2023 برنامه‌ریزی شده، اما عرضه بازی مجددا تا سه ماهه ابتدایی 20224 با تأخیر مواجه شد.

بازی Stalker 2: Heart Of Chornobyl حالا در تاریخ 5 سپتامبر (15 شهریور 1403) عرضه می‌شود. این عنوان برای رایانه‌های شخصی و ایکس باکس سری ایکس|اس و همچنین سرویس گیم پس در دسترس قرار می‌گیرد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر