بازی Solar Ash تا 2 دسامبر تأخیر خورد

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
سازندگان بازی Solar Ash اعلام کرده‌اند که این عنوان اکنون بجای ماه اکتبر، در تاریخ 2 دسامبر (11 آذر) منتشر می‌شود. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.
بازی Solar Ash

استودیوی Heart Machine خبر تأخیر بازی ماجراجویی در دست ساخت خود را با انتشار پیامی از طریق توئیتر اعلام کرد. در این پیام می‌خوانیم:

«استودیوی Heart Machine و Annapurna Interactive تصمیم گرفته‌اند تا عرضه Solar Ash را تا 2 دسامبر 2021 به تعویق بی‌اندازند. ما می‌خواهیم که Solar Ash بدرخشد و به عنوان یک تیم بسیار متعهد، همینطور که داریم از پس همه‌گیری جهانی بر می‌آییم، به زمان بیشتری برای پالیش کردن و رفع باگ‌های بازی نیاز داریم. این تأخیر کوتاه به ما کمک می‌کند تا به نقطه‌ای که می‌خواهیم برسیم.»

استودیوی هارت مشین برای ساخت Hyper Light Drifter، یک عنوان علمی تخیلی الهام گرفته از زلدا با گرافیک پیکسل آرتی خیره‌کننده شناخته می‌شود. البته Solar Ash نسبت به ساخته قبلی این استودیو تفاوت‌های زیادی دارد و یک بازی تماما 3 بعدی با تمرکز بر روی پلتفرمینگ و حرکت کردن است. داستان این بازی در Ultravoid جریان دارد، جایی که شخصیت قابل بازی یعنی Rei در آن سیر می‌کند و امیدوار است تا بتواند سیاره خود را نجات دهد.

بازی Solar Ash در تاریخ 2 دسامبر (11 آذر) برای رایانه‌های شخصی (فروشگاه اپیک گیمز)، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.​
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر