بازی Scarlet Nexus به سرویس Xbox Game Pass اضافه شد

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
مایکروسافت ساعاتی پیش در جریان رویداد توکیو گیم شو 2021 اعلام کرد که بازی Scarlet Nexus به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه می‌شود و حال این عنوان، از همین لحظه برای مشترکان قابل دانلود است. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.
بازی Scarlet Nexus

مدتی پیش از عرضه، شایعاتی مبنی بر این مطرح شده بود که به عرضه شدن اسکارلت نکسوس بر روی سرویس Xbox Game Pass (در روز انتشار) اشاره داشتند. شرکت Bandai Namco چند ماه پیش این شایعات را رد کرده بود، اما اکنون حدود 3 ماه پس از عرضه، این عنوان اکشن RPG علمی تخیلی در دسترس مشترکان گیم پس قرار گرفته است.

در کنار این معرفی، سازندگان همچنین جزئیاتی را از اولین DLC بازی نیز به اشتراک گذاشتند. این دی ال سی شامل Crush Vision و کوئست‌های Bonding Episodes جدید خواهد بود و همزمان با آپدیت 1.04 منتشر می‌شود. همچنین لباس‌های جدیدی نیز برای بازیکنان در نظر گرفته شده که با تکمیل چالش‌های مختلف، می‌توانید آن‌ها را باز کنید.

بازی Scarlet Nexus هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس|اس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس است. شما می‌توانید برای جزئیات بیشتر، بررسی ما از این عنوان موفق را از اینجا مطالعه کنید.​
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر