بازی Kena: Bridge of Spirits تا اوایل 2021 تأخیر خورد

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
تأثیرات شیوع ویروس کرونا بر روی عناوین در دست ساخت تمامی ندارد و بازی Kena: Bridge of Spirits نیز جدید ترین عنوانی است که با تأخیر مواجه شده. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

Kena-Bridge-of-Spirits.jpg


سازنده بازی یعنی استودیو Ember Lab با انتشار توئیتی به‌طور رسمی از این تأخیر خبر داد و اعلام کرد چالش‌های به‌وجود آمده مانع از این شدند که Kena: Bridge of Spirits در پایان امسال عرضه شود:

“امسال چالش‌های زیادی را با خود به‌همراه آورده و تغییر رویه کار کردن از خانه روند توسعه را کندتر از چیزی کرده که ما امیدوار بودیم کرده‌است. به همین دلیل، ما این تصمیم سخت را گرفته‌ایم که عرضه Kena: Bridge of Spirits را تا سه ماهه اول 2021 به تعویق بیاندازیم. ما این تصمیم را با دقت گرفته‌ایم و حس می‌کنیم که بهترین نتیجه برای بازی و سلامت اعضای تیم را در بر دارد. ما از این زمان برای پولیش کردن بازی به آن اندازه که لیاقتش را دارد استفاده می‌کنیم و تجربه‌ای که رضایت ما را در بر دارد و انتظارش دارید را ارائه می‌دهیم.”

مدتی پیش اطلاعات جدید Kena: Bridge of Spirits از طریق گیم اینفورمر منتشر شد؛ از جمله چگونگی استفاده سازندگان از قابلیت‌های کنترلر دوال سنس، لودینگ‌های سریع و امکان حضور تعداد زیادی از دشمنان بر روی تصویر. البته این تنها تأخیر بزرگ هفته اخیر نبود، چرا که چندی پیش اعلام شد عرضه ساخته جدید Suda 51 یعنی بازی No More Heroes 3 نیز تا سال 2021 به تعویق افتاده‌است.

بازی Kena: Bridge of Spirits داستان دختر جوانی را روایت می‌کند که قصد دارد از اسرار پیرامون یک روستای رهاشده سر در ببرد. این عنوان که برای اولین بار در رویداد معرفی PS5 نمایش داده شده بود، برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

Continue reading...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر