بازی Hitman 3 پایانی بر یک سه‌گانه خواهد بود

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
به‌تازگی سازندگان بازی Hitman 3 اطلاعات جدیدی را از عنوان در دست ساخت خود منتشر کرده‌اند که طبق آن، نسخه بعدی سری هیتمن به این سه‌گانه پایان می‌بخشد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

Hitman-3.jpg


استودیو IO Interactive که دیگر یک استودیوی مستقل به‌حساب می‌آید، در رویداد معرفی پلی استیشن 5 از سومین نسخه هیتمن رونمایی کرد. حال سازندگان عنوان کرده‌اند که این بازی داستان فعلی شخصیت محبوب Agent 47 را به‌پایان خواهد رساند. IO Interactive در نظر دارد تا برای ساخت این بازی، با دقت خواسته‌ها و نظرات طرفداران را دنبال کند.

یکی از این خواسته‌ها، قابلیت انتقال پیشرفت‌های بازیکنان از نسخه قبلی بازی به شماره سوم است. سازندگان قصد دارند تا با امکان‌پذیر ساختن این قابلیت، تلاش بازیکنان در نسخه قبلی را مهم شمرده و اهمیت آن را نشان دهند. همچنین گفته شده که نسخه سوم بازی قرار است در زمینه هوش مصنوعی پیشرفت قابل توجهی را به‌خود ببیند.

عنوان هیتمن 3 نسبت به دو نسخه قبلی حال و هوای تاریک‌تری دارد. به گفته سازندگان، داستان آخرین نسخه این سه‌گانه طرفداران قدیمی را انگشت به دهان خواهد گذاشت. بازی Hitman 3 در ژانویه 2021 برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

Continue reading...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر