بازی Forza Horizon 3 هم‌اکنون برای پیش‌دانلود مهیاست

VICTORLyNCH

کاربر سایت
Aug 18, 2016
565
#70.jpg
نسخه‌ی دموی بازی مورد انتظار Forza Horizon 3 چندی پیش برای دارندگان Xbox One منتشر شد و خبری از وجود نسخه‌ی PC برای آن نبود؛ با این حال به نظر می‌رسد کاربران رایانه‌های شخصی باید از طریق دیگری خود را برای این بازی آماده کنند. توییتر رسمی Forza Motorsport چندی پیش خبر از فراهم بودن امکان پیش‌دانلود نسخه‌ی PC بازی Forza Horizon 3 داده است. طبق این اعلامیه درایورهای کارت گرافیک [Nvidia و AMD] هماهنگ با این بازی به زودی منتشر خواهند شد.

قرار است بازی Forza Horizon 3 در تاریخ [27 سپتامبر میلادی] برای پلتفرم‌های PC و Xbox One منتشر شود. این نسخه از این سری بیش از 350 ماشین، رویدادهای جدید، لیست بلند بالا از چالش‌ها و امکان جستجوی آزاد در استرالیای جهان-باز را شامل می‌شود. اگر شما نسخه‌ی Ultimate Edition را با قیمت 100 دلار پیش‌خرید کنید، قادر به دریافت این بازی در تاریخ [23 سپتامبر] زودتر از بقیه خواهید بود. نسخه‌ی پیش-دانلود Xbox One این بازی تا مدتی دیگر برای علاقه‌مندان عرضه خواهد شد. بازخورد منتقدان این صنعت از این بازی تا بدین لحظه عالی بوده است.

منبع
 

Dr.Trax

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,048
این بازی Forza Motorsport 6 که برای PC اومده چیه؟
گذاشتم تو لیست دانلود.
بازی Forza Horizon 3 با Forza Motorsport 6 چه تفاوتی داره؟
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
این بازی Forza Motorsport 6 که برای PC اومده چیه؟
گذاشتم تو لیست دانلود.
بازی Forza Horizon 3 با Forza Motorsport 6 چه تفاوتی داره؟

فرقش از زمین تا اسمون هست ضمن اینکه برای forza h3 باید 60دلار ناقابل بپردازید بازی فری نیست. سری h در حقیقت حالت ارکید داره اما سری اصلی کاملا شبیه ساز هست
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر