بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade همین امروز برای استیم منتشر می‌شود

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
حدود دو سال پس از عرضه اولیه، کاربران استیم بالاخره می‌توانند بازی Final Fantasy VII Remake را از همین امروز تجربه کنند. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Final Fantasy 7 Remake Intergrade

شرکت Square Enix در استریم جشن بیست و پنجمین سالگرد عرضه فاینال فانتزی 7، معرفی‌های هیجان‌انگیزی را انجام داد که یکی از آن‌ها به پلتفرم رایانه‌های شخصی مرتبط می‌شود. بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade که به مدت 6 ماه در انحصار فروشگاه اپیک گیمز قرار داشت، بالاخره به استیم می‌آید. اسکوئر اینکس همچنین اعلام کرده که بازی بر روی Steam Deck نیز بهینه شده تا بازیکنان بتوانند در هر مکانی به تجربه آن بپردازند.

بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade یک نسخه کامل از این عنوان RPG تحسین‌شده به‌شمار می‌آید که موارد مختلفی از جمله بهبودهای بصری، پشتیبانی از نرخ 60 فریم بر ثانیه، فوتو مود و چندین بهبود دیگر را در بر دارد. همچنین دی ال سی داستانی Episode INTERmission که ماجراجویی شخصیت یوفی در میدگار را شامل می‌شود نیز در این نسخه گنجانده شده است.

بازی Final Fantasy VII Remake بر روی پلی استیشن 4 در دسترس است و شما می‌توانید برای جزئیات بیشتر، بررسی ما را از اینجا مطالعه کنید. نسخه Intergrade که پیش از این تنها برای پلی استیشن 5 و فروشگاه اپیک گیمز منتشر شده بود نیز از همین امروز در دسترس کاربران استیم قرار می‌گیرد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر