بازی Divinity: Fallen Heroes معرفی شد

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
103637
Divinity: Original Sin 2 بدون شک یکی از آثار عالی سبک نقش‌آفرینی است-نقد بازی‌سنتر را می‌توانید از اینجا بخوانید-اما موردی که در طول ماجراجویی طولانی آن بسیار مورد توجه قرار گرفت، سیستم مبارزات فوق‌العاده عمیق و چند لایه این عنوان بود. حال سازندگان به کمک استودیو Logic Artists که بازی‌هایی همانند سری Expeditions را در کارنامه خود دارد، مشغول ساخت Divinity: Fallen Heroes هستند.


این‌بار تمرکز کاملا بر روی بخش مبارزات خواهد بود و مخاطب در نقش فرمانده کشتی جنگی Lady Vengeance، به مصاف دشمنانی مرگ‌بار خواهد رفت که پس از آشوب پایان Original Sin 2، به دنبال نابودی جهان هستند. به گفته شرکت Larian، ساخته جدید آن‌ها یک بازی تاکتیکی است که علاوه بر بخش مبارزات، پیچیدگی‌ها و تصمیم‌گیری‌های معمول ژانر نقش‌آفرینی را نیز دارد.


تمامی کاراکتر‌های مهم شماره قبل بازگشته‌اند و بازی‌کن را در ماموریت خود یاری می‌دهند؛ همچنین شخصیت‌های جدید نیز به ارتش خودی خواهند پیوست. این افراد هرکدام دارای اهداف مختلفی هستند و به همین دلیل دیپلماسی نیز از المانس‌های مهم Fallen Heroes خواهد بود.


60 ماموریت مختلف برای بازی در نظر گرفته شده است، این مراحل ما را به امپراطوری سوسمار‌ها و سرزمین‌های دوارف‌ها خواهند برد. علاوه بر آن، 30 کلاس مبارزه‌ای گوناگون نیز ایجاد شده است که فرماندهان می‌توانند در طول تجربه خود از سرویس‌های هرکدام از آن‌ها در ارتش خود استفاده کنند. 200 قابلیت منحصر‌به‌فرد، درخت آپگرید و تکنولوژی نیز دیگر ویژگی‌های Divinity جدید هستند.


همانند نسخه قبلی، شما می‌توانید این عنوان را هم به صورت تک‌نفره و هم با یکی از دوستان خود تجربه کنید.


جزئیات بیشتر در نمایشگاه Pax East در اختیار علاقه مندان قرار داده خواهد شد.


منبع : PC Gamer

پست در بازی سنتر : بازی Divinity: Fallen Heroes معرفی شد - بازی سنتر
 
آخرین ویرایش:

cloud _ strife

کاربر سایت
Aug 8, 2009
460
نام
کاوه
چه خبر خوبی! شماره قبلش به نظر من بهترین نقش آفرینی این نسل تا به امروز بوده: داستان فوق‌العاده، انتخاب‌های تاثیرگذار، گیم پلی تاکتیکی و در عین حال، بازی دست گیمر رو مثل نقش آفرینی‌های کلاسیک بسته نمی‌ذاشت. هر آن می‌تونستی بری کلاس و همه‌‌ی خصوصیاتت را به طور کامل عوض کنی، مثلا توی یک ماموریت قابلیت مخفی کاری را تا آخر بالا ببری و توی ماموریت بعدی، قابلیت صحبت کردن را. بزرگترین ایرادش، حداقل برایِ من، سیستم کرفتینگِ زره‌های بازی بود. رسما هیچ زره درست و حسابی را نمی‌شد توی بازی ساخت. برای همین هم من اِن بار مجبور بودم از یک سیو بازی را دوباره لود کنم تا بتونم زره مورد نظرم را از یه بنده خدایی بخرم یا بدزدم! نکته جالب هم این بود که ویژگی زره ها رندوم بود، هر بار که لود می‌کردی، عوض می‌شد. به نظرم بهتره سیستمی شبیه به Inquisition درست کنند، سیستم کرفتینگ زره توی اون بازی واقعا خوب بود.

توی این شماره Malady هم به عنوان یکی از شخصیت‌های قابل بازی اضافه شده. توی تریلر همه شخصیت‌های شماره قبلی حضور داشتند (طبیعتا دو از این شش نفر با توجه به تجربه هر فرد، نباید حضور داشته باشن!)، این هم خوبه و هم بده. خوب از این جهت که تمام این افراد شخصیت‌پردازی عالی داشتند، اما بد از این جهت که آرک داستانی این افراد تمام شده. هیچ چیز حل نشده‌ای توی شخصیت این افراد نیست. برای همین یکی از جذاب‌ترین بخش‌های شماره‌های قبلی که شامل خط داستانی هر فرد می‌شد، کم رنگ‌تر می‌شه. تقابل بین کاراکترها هم طبیعتا کمتره. به نظرم نیازه کاراکترهایِ قابل بازی جدیدی به داستان اضافه بشن. درست مثل کاری که مثلا بایوویر با مس افکت و دراگون اِیج توی شماره‌های مختلف انجام داده.

با توجه به تریلر به نظر می‌رسه که هر کدام از این شخصیت‌ها یک اسکواد را قراره رهبری بکنند و این اسکواد از بین سی کاراکتر باید انتخاب بشه. توانایی کاراکترها هم به نظر از پیش تعیین شده می‌رسه. بعید می‌دونم این سی نفر شخصیت پردازی مختص به خودشان را داشته باشند. امیدوارم سیستم بازی این طوری نباشه که در نقاط مختلف نقشه ماموریت‌های مختلف وجود داشته باشه و به کمک این اسکواد ها این ماموریت‌ها انجام بشه و فقط در انتهای هر ماموریت، حق انتخاب به گیمر داده بشه. این فرآیند به روایت داستان ضربه می‌زنه.فکر کنم داستان بازی در مقایسه با شماره‌های قبل ناامیدکننده باشه:-s

سلاح‌های گرم هم به بازی اضافه شده و اصلا یک اسکیل تری مجزا به تکنولوژی اختصاص دادند. علاوه بر آتش، یخ و سایر سطح‌های بازی قبلی، سطح Sulfurium هم به بازی اضافه شده. با توجه به حضور سلاح‌های گرم، حضور این سطح طبیعیه. من نمی‌دونم چقدر نقش سلاح‌های گرم و تکنولوژی توی بازی مهمه، محیط بازی مثلا حالت استیم پانک به خودش گرفته؟ ولی خوب همین حضور سلاح های گرم هم منو یاد Arcanum می‌اندازه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر