بازی Deathloop یک بار دیگر تاخیر خورد

WonderMahdi

کاربر سایت
Mar 21, 2020
609
نام
مهدی قربان‌زاده
استودیو آرکین لیون با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که بازی موردانتظار Deathloop با تاخیر عرضه خواهد شد.

Deathloop.jpg


آقای Dinga Bakaba، کارگردان بازی، در بیانیه‌ی رسمی استودیو گفته است که عرضه Deathloop تا تاریخ بیست و سوم شهریور ماه به تعویق افتاده است. او در ادامه توضیح داده است که این تصمیم در جهت حفظ سلامتی توسعه‌دهندگان و کیفیت بازی گرفته شده است. آقای باکابا در انتهای صحبت‌های خود از هیجان و اشتیاق هواداران تشکر کرده و بابت تاخیر جدید بازی عذرخواهی کرده است.

در بازی Deathloop شما در نقش Cole، یک قاتل با قدرت‌های فراطبیعی بازی خواهید کرد که در یک چرخه زمانی گیر کرده و باید در طول یک روز هشت هدف مشخص را بکشد. در طول روز، یک قاتل دیگر به نام Julianna به دنبال شما خواهد بود تا جلوی Cole را بگیرد. در بخش آنلاین بازی، یک نفر دیگر می‌تواند کنترل جولیانا را به دست بگیرد و کار را برایتان سخت‌تر کند.

بازی Deathloop به صورت انحصاری زمانی برای کنسول پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که بعد از خرید بتسدا توسط مایکروسافت، تیم ایکس باکس اعلام کرد که به قرارداد انحصاری زمانی این بازی متعهد خواهد بود اما باید ببینیم که این تاخیر جدید تاثیری بر آن خواهد گذاشت یا خیر.
 

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
یک ماه پیش بود حدودا که جیسون شرایر گفت به هیچ کدوم از تاریخ انتشار های امثال توجه نکنید و همه قراره تاخیر بخورن... مخصوصا این نیمه سال هیچ کدوم از بازیای بزرگ طبق روال اصلی منتشر نمیشن...

حتی در مورد Halo Infinite و Starfield گفت که اصلا نمیشه مطمئن بود 2021 عرضه بشن...

در کل بنظر اصلا منتظر هیچی نمونین همین نیمه هم یسری بازیا عین Farcry 6، Back 4 blood ، PoP remake و همین بازی فعلا تاخیر خوردن و تا سه ماه آینده فکر کنم فقط RE Village هست و رچت... تازه اگر هیچکدوم تاخیر نخورن...
بازی هایی که برای اون نیمه بودن هم بنظر نصفشونو امسال نخواهید دید...
 

Pythonistas

کاربر سایت
Aug 2, 2007
3,831
نام
رضا
الان دیگه پول هست دیگه فشاری حس نمیکنن. میتونن با فراغ بال بازی تولید کنن :D اگه هیات مدیره قبلی بتسدا قطعا بازی تاخیر نمیخورد یا حداقل همچین تاخیری نمیخورد! بازی حیف میشد!
 

Aperture

کاربر سایت
Apr 30, 2012
1,381
بازی قراره انحصاری زمانی ps باشه ولی ناشرش bethestha هست که ماکرو خریدش توهم توطیه مایکرو گفته بازیرو تاخیر بزنید اینجوری به بازیای ps اضافه نشه اونم اول نسلی که لایبراری بازی دو تا کنسول کویره لوته اخرش 100 تا تاخیر میزنن بهش تهشم نسخه ps رو مایکرو احتمالا صفحه سیاه منتشر میکنه بازیو میذاری تو دستگاه فقط صفحه سیاه میبینی پول چه کارا که نمیکنه :devil:
 
  • Like
Reactions: GTA San Andreas

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر