بازی Death Stranding جهان باز به همراه المان‌های آنلاین خواهد بود

VICTORLyNCH

کاربر سایت
Aug 18, 2016
565
#40.jpg
یکی از بزرگترین رونمایی‌ها از یک بازی جدید در جریان نمایشگاه E3 امسال، رونمایی از بازی جدید هیدئو کوجیما پس از خروج از شرکت کونامی یعنی Death Stranding بود. کوجیما با حضور در کنفرانس مطبوعاتی سونی خیلی زود به صنعت بازی‌سازی برگشت تا تجربه‌ای جدید برای علاقه‌مندان خود خلق کند.

حال در جریان کنفرانس سونی در نمایشگاه TGS 2016 کوجیما بار دیگر بر روی استیج سونی آمد تا اطلاعات جدیدی از تازه‌ترین بازی خود منتشر کند اما متاسفانه ویدئوی تازه‌ای از آن نمایش داده نشد.

کوجیما بیشتر در مورد دلایل اتخاذ نام Death Stranding برای بازی خود سخن گفت؛ او در این مورد اعلام کرد که این نام به این دلیل برای بازی در نظر گرفته شده که داستان آن درباره‌ی "اتصال چیزی از دنیای خارج به دنیای ما" خواهد بود.

همچنین کوجیما در ادامه سخنرانی خود بیان کرد که Death Stranding یک بازی جهان باز به همراه داستانی قوی خواهد بود. همچنین او تائید کرد که این بازی دارای المان‌های آنلاین خواهد بود که به همین توضیحات کوتاه در این مورد بسنده کرد.

کوجیما در پایان سخنرانی خود خبر از مشخص شدن موتور بازی‌سازی این بازی داد و تائید کرد که Death Stranding در زمان انتشار برای کنسول PS4 از کیفیت 4K و HDR پشتیبانی خواهد کرد.

لینک منبع
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر