خبر رسمی بازی Cyberpunk 2 به دنبال خلق واقع‌گرایانه‌ترین جمعیت در تاریخ بازی‌های ویدیویی است.

Farh@d

There is no description of the situation
کاربر فعال
1000008115.jpg

دنباله‌ی بازی Cyberpunk 2077 در پی «واقع‌گرایانه‌ترین سیستم جمعیت در میان تمام بازی‌ها» است

از قراری Cyberpunk 2، در زمینه‌ی فناوری هوش مصنوعی جمعیت، جاه‌طلبی‌های بزرگی دارد،

آگهی‌های شغلی مرتبط با دنباله‌ی Cyberpunk 2077 نشان می‌دهد که استودیوی CD Projekt Red قصد دارد «واقع‌گرایانه‌ترین و پویا‌ترین سیستم جمعیت» را که تاکنون در یک بازی ویدیویی دیده شده، ارائه دهد.

این شرکت اخیراً مجموعه‌ای از فرصت‌های شغلی برای این عناوین نقش‌آفرینی در دست توسعه منتشر کرده که نخستین نشانه‌ها از مقیاس و بلندپروازی این پروژه را آشکار می‌سازد.

هرچند آگهی‌های شغلی همواره انعکاسی دقیق از محصول نهایی نیستند، اما در شرح وظایف مربوط به طراح ارشد برخوردها (Lead Encounter Designer) به یکی از اهداف کلیدی استودیو در طول فرایند توسعه اشاره شده است.

بر اساس این آگهی، از داوطلبان پذیرفته‌شده انتظار می‌رود که «در همکاری نزدیک با تیم طراحی سیستم‌ها، واقع‌گرایانه‌ترین و واکنش‌پذیرترین سیستم جمعیت را که تاکنون در دنیای بازی‌های ویدیویی دیده شده، خلق کنند.»

هنوز مشخص نیست که این فناوری به سیستمی مشابه مکانیسم مکالمه‌ی Red Dead Redemption 2 اشاره دارد، که در آن هر NPC قابل تعامل و گفت‌وگو بود، یا اینکه استودیو صرفاً در پی ایجاد واکنش‌های طبیعی‌تر و ملموس‌تر از سوی جمعیت نسبت به اعمال بازیکن است.
 
باز شروع شد! مشکل نایت سیتی جمعیتش بود که بیای رو این قضیه مانور بدی اول بسم الله؟! اینا چرا اینجورین آدم نمیشن؟! عجیبه واقعا!
من حالت خراب سایبرپانکو بازی نکردم
ولی تو حالت سالمش (آلتیمت ادیشن) آره واقعا تنها مشکل رفتار npc ها بود که اصن درحد بازیای راکستار نبود
 
باز شروع شد! مشکل نایت سیتی جمعیتش بود که بیای رو این قضیه مانور بدی اول بسم الله؟! اینا چرا اینجورین آدم نمیشن؟! عجیبه واقعا!
آره؟! :دی
شهر در شلوغ ترین حالتش هم حس مرده بودن داشت که یک دلیلش همین اسکل بودن هوش مصنوعی NPC ها بود، همینطور رندوم واسه خودشون دور میزدن یهو فرار میکردن یهو برمیگشتن مسیرشون تغییر میکرد.

اتفاقا بنظرم سایبرپانک حداقل نسخه نهاییش این مورد جز اصلی ترین مشکلاتش بود که صددرصد باید حل بشه تو نسخه بعدی.
وگرنه دیزاین خود نایت سیتی بنظرم فوق العاده بود.

فقط خدا میدونه اون آنریل انجین چطور قراره از پس این همه بر بیاد.
 
من حالت خراب سایبرپانکو بازی نکردم
ولی تو حالت سالمش (آلتیمت ادیشن) آره واقعا تنها مشکل رفتار npc ها بود که اصن درحد بازیای راکستار نبود
یسری مسایل بخاطر این بود که بازی به نسل ۸ نمیخورد و باید از اساس برای ۹ ساخته میشد! اینکه بیای ادعا کنی قراره در تاریخ صنعت گیم بی سابقه باشه نه واقعا بی اهمیته!
نسخه قبلم بجا ساخت بازی همش مشغول ادعا و منم منم بودن تهش دیدیم سر عرضه چی تحویلمون دادن! بازی بعد ۲ سال تازه شد یه محصول آبرومند که بازم با چیزی که ادعا میکردن فاصله داشت!
راکستار میاد برای بازیش منم منم کنه؟ ناتی داگ میاد؟ نه عین آدم بازی میسازن و نتیجه نهایی گویای وضعیت بازی میشه! اینا ویچر ۴و بدن بیرون بعد از الان برای دنباله سایبرپانک آسمونو و زمینو به هم بشکافن و ادعای گیم ۳.۰۰ کنن!
بجا تمرکز رو NPC از الان، اگه عقل داشتن میومدن میگفتن پالیش ترین یا کم باگ ترین RPG تاریخ صنعت گیمو میسازیم!
 
  • Like
Reactions: jetalpha and Farh@d
گنده گویی رو ببین
دنباله‌ی بازی Cyberpunk 2077 در پی «واقع‌گرایانه‌ترین سیستم جمعیت در میان تمام بازی‌ها» است
بجای اینکه در مورد لنگ زدنش و گندی که بوش همه جا رو برداشت انتظارات رو تا حدی معقول نگه داره یا حداقل بذاره GTA VI بیاد بعد در مورد واقع گرایی NPCها در بین تمام عناوین! نظر بده، راه رو از همین الان برای میم خور شدنش باز کرده!
 
اگهی استخدامیه دیگه. میتونن هدفشون رو شرح بدن و نیرو جذب کنن. این گارد گرفتنا چیه؟ مگه جایی مصاحبه کردن؟ یعنی اختیار یه آگهی استخدامی هم ندارن؟ شما آگهی های شرکت های مختلف رو ببینی پر از چیزای بلندپروازانه و بعضا ادبیه.

من بنظرم تیتر نیاز به اصلاح داره که از تیتر مشخص باشه آگهی استخدامیه نه بیانیه خبری رسمی استدیو.
 
نتیجه اخلاقی این تاپیک:
اونایی که مسخره میکنن نسخه نهایی سایبرپانکو بازی نکردن
یه سر به ردیت و صفحه استیمش بزنید یکی از محبوب ترین بازی های چند سال اخیره سایبرپانک.
اینم که تمرکز گذاشتن بزرگترین مشکل نسخه قبلو حل کنن نشونه خوبیه.
 
نتیجه اخلاقی این تاپیک:
اونایی که مسخره میکنن نسخه نهایی سایبرپانکو بازی نکردن
یه سر به ردیت و صفحه استیمش بزنید یکی از محبوب ترین بازی های چند سال اخیره سایبرپانک.
اینم که تمرکز گذاشتن بزرگترین مشکل نسخه قبلو حل کنن نشونه خوبیه.
من بازی رو جویدم نزدیک 200 ساعت و عاشقش شدم اصلا یک چیز عجیبی ولی باور کن بی اهمیت ترین چیز برام داخلش همین شلوغی شهر و پویایی و نمیدونم رانندگی و پلیس شهر و خلاصه GTA یی بودنش بود .
فقط لازم بود وارد یه ساختمون بشم برای یه ماموریت همون که 4 تا شخصیت اون Quest دیالوگ های پشم ریزون و داستان خفن برای تعریف کردن داشتن در کنار اتمسفر فوق خفن سایبرپانکی و شوتینگ و گیم پلی محشرش ، برام کافی بود که غرق بشم تو دنیاش و دنبال گ..ز گم کرده نباشم که الان چرا اون پلیسه کنار خیابون دستش تو دماغش نیست و پویا نیست .
 
آقا نگفتن همه چیزو ول کردیم چسبیدیم به NPC ها که:دی اینم یکی از مواردی هست که میخوان تو قسمت بعدی بهترش کنن و به اوج برسونن. قطعا درکنار بخش های دیگه اتفاقا وقتی اینجوری در خصوص جزییات هم وسواس نشون دادن یعنی برعکس از اشتباهات اساسا درس گرفتن و قراره سایبرپانک بعدی هم بازی خوبی باشه و هم به شدت جاه طلبانه.
 
متاسفانه سونی دیگه چون رقیبی نداره فن های سونی همه جا جولون میدن و همه رو مسخره میکنن :-??
سایبرپانک شده یک بازی تقریبا خوب !
سایبرپانک الان واقعا در حد عالی و فوق العاده دسته بندی میشه اینو از میزان طرفدار ها و ترند بودن این بازی توی همه شبکه های اجتماعی میشه فهمید
تازه فکر کن لانچش اونقدر افتضاح بود اینجوری شده اگه روز اول لانچ مثل الان بود میتونست یه نیمچه رقیبی برای GTA باشه

به هر حال این وضعیت واقعا آزار دهندست
 
اینها آگهی استخدامی دادن و هدفشون تعیین کردن که میخوان به این هدف بدن نه جایی مصاحبه کردن ونه حرف زدن حتی شاید نتونند باز به او استاندارد مورد نظرشون برسن چون صرفا آگهی استخدامه برای اون هدفه فعلا .اینها میخوان مهمترین مشکل سایبر حل بکنند نشون میده از نسخه اول درس گرفتنه ولی نمیدونم دوستان چرا از همین الان برای cdpr نسخه پیچیدن.همون نسخه اول هم بعد از آپدیت نسل 9 و دی ال سی تبدیل به یک بازی عالی شد و حداقل برای خودم تعقیب و گریز پلیس مهم نبود و البته npc ها هم توی نسخه نسل 9 کمی تعامل با کارکتر و فعالیت داشتن مثلا اگه دنبالشون میرفتی و مزاحم میشدی به تو فحش میدادن اگه سلاح در می آوردی تند تر قدم بر میداشتن در نهایت با شلیک کردن فرار می کردن و دیگه یکجا نمی شستن یا گاها بعضی هاشون مکالمات تلفنی جالبی داشتن .در کل رفتار npc ها باز هم اصلا و ابدا قابل قیاس با جی تی ای نبود ولی در سبک خودش آر پی جی در مقایسه با عناوین open rpg دیگه همچین هم بد نبود شاید بشه گفت خوب هم بود
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or