بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time به همراه تریلری رسما معرفی شد

sa-sot1

ʙʀᴇᴀᴋ ɪᴛ ᴛᴏ ᴍᴇ
کاربر سایت
Dec 11, 2012
954
نام
Soheil
پس از شایعات و اطلاعات لو رفته در مورد نسخه جدید از بازی محبوب کراش، بالاخره شاهد معرفی رسمی این عنوان با نام Crash Bandicoot 4: It’s About Time بوده‌ایم و قطعا اثر خلاقانه تری نسبت به نسخه پیشین خود خواهد بود که در ادامه خبر به این موارد خواهیم پرداخت.

بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time

طبق آخرین اخبار بازی ها، بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time به همراه یک تریلر رسما معرفی شد و علاقه‌مندان می‌توانند این عنوان را در تاریخ 2 اکتبر (11 مهر) بر روی کنسول های پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان تجربه کنند.

این بار پس از گذراندن سه گانه کراش بندیکوت شاهد نسخه چهارم از این سری هستیم و تریلر بازی نوید ماجراجویی را می‌دهد که دائما با تغییر زمان و فضا در ارتباط خواهد بود. به عنوان مثال می‌توان به یکی از قابلیت های بازی یعنی گذراندن مراحل به غیر از دو کارکتر اصلی یعنی کوکو و کراش اشاره کرد چرا که می‌توانید با کارکتر منفی دکتر کورتکس هم به بازی بپردازید.
نکته جالب بعدی این است که بازیکنان می‌توانند از حرکات تازه ای درون بازی استفاده کنند مانند راه رفتن روی دیوار یا لیز خوردن روی ریل ها و پرش با طناب. به علاوه با تماشای تریلر می‌توان متوجه شد که در طی بازی به جز ماسک های اصلی شاهد ماسک های جدیدی هم خواهیم بود که با استفاده از آنها می‌توانید زمان را آهسته یا حتی جاذبه را جا به جا کنید.
به جز نکات ذکر شده بازی شامل دو مود Retro و Modern Modes هم خواهد بود که چاشنی چالش های بازی را به مراتب افزایش می‌دهند.

بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time توسط کمپانی بازی‌سازی Toys for Bob (سازنده عنوان Spyro Reignited Trilogy) ساخته خواهد شد.
شما کاربران عزیز می‌توانید دیگر اخبار بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time را در وب‌سایت بازی‌سنتر مطالعه فرمایید.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر