بازی Battlefield 1 نقشه‌های شخصی سازی شده را دریافت نخواهد کرد

VICTORLyNCH

کاربر سایت
Aug 18, 2016
565
#Z235.jpg
هر قدر سری Battlefield بیشتر نزد هوادارن محبوب‌تر می‌شود، امکان سفارشی سازی محتوای آن توسط بازیکنان کمتر می‌شود. به نظر می‌رسد که دو شرکت EA و DICE با توجه به رقابتی بودن این بازی تصمیم دارند با عدم پشتیبانی از محتوای تولید شده توسط بازیکنان، توازن و یکپارچگی بازی Battlefield 1 را به هم نزنند.

بنابراین برای شما غیر قابل پیش بینی نخواهد بود اگر اعلام کنیم، که هیچ نقشه‌ی سفارشی سازی و تولید شده توسط کاربران برای این بازی در دسترس قرار نخواهد گرفت. هر دو شرکت EA و DICE این خبر را از طریق حساب کاربری رسمی‌شان در شبکه‌ی اجتماعی توییتر تائید کرده‌اند اما اذعان داشتند احتمال قطعی بودن این تصمیم برای همیشه وجود دارد.

با این حال بسیاری از علاقه مندان تمایل دارند تا DICE این تصمیم خود را تغییر دهد و نقشه‌های تولید شده توسط کاربران در این بازی قابل استفاده باشد. بازی Battlefield 1 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های Playstation 4، Xbox One و رایانه‌ای شخصی قابل دسترس است و در زمان عرضه با استقبال مثبت منتقدین و بازیکنان مواجه شد.

منبع
 

Sobhan_23

کاربر سایت
May 31, 2009
4,164
نام
سبحان
خدارو صد هزار مرتبه شکر!
توی بتل 4 یارو که هاست بود هرکی بازیش خوب بود و ازش جلو بود راحت کیک میکرد
بعد اومده بود جوری تنظیم کرده بود که پینگ بالای 100 کیک بشه!من میرفتم توی بازی بعد 10 ثانیه کیک میشدم!!!!
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
خدارو صد هزار مرتبه شکر!
توی بتل 4 یارو که هاست بود هرکی بازیش خوب بود و ازش جلو بود راحت کیک میکرد
بعد اومده بود جوری تنظیم کرده بود که پینگ بالای 100 کیک بشه!من میرفتم توی بازی بعد 10 ثانیه کیک میشدم!!!!
عزیز منظورش سرورهای اختصاصی نبود. منظور نقشه های ماد شده است.
 
  • Like
Reactions: yonestm

CriRo7

کاربر سایت
Sep 10, 2010
10,602
نام
حسین
بهتره اینطوری پلیر ها پخش و پلا میشن
برا همینه هنوز که هنوزه سرور ها bf3 پرن حتی bfbc2 هم پلیر داره
ضمن اینکه اجازه بدن مسخره بازی میشه
 

Kurt117

کاربر سایت
Aug 6, 2009
3,636
نام
Ali
این که EA قابلیت ماد سازی و ... رو برای بازی نزاره یه چیز عادی و طبیعی هست ولی اینکه پلیر ها از این حرکت استقبال کنن یکم عجیبه :/
امکان ساخت نقشه و ماد فقط به یه بازی کمک میکنه و نکته منفی نیست، مخصوصا برای بازی های مولتی پلیر عمر بازی رو زیاد تر میکنه، چون خود پلیر ها نقشه و ... میسازن و قبلا دیدیم که خیلی وقت ها نقشه و content های خیلی خیلی با کیفت بالایی توسط خود بازیکن ها ساخته میشه.
الان تنها دلیلی که دیگه سازنده ها امکان ماد کردن رو نمیزارن برای بازی ها به نظرم اینه که درامد خودشون بیشتر بشه، بازی امکان ماد شدن نداشته باشه تنها منبع محتویات جدید براش میشه DLC و بعد شماره جدید اون بازی، بازیکن ها مجبور میشن برای کانتنت جدید پول بدن.
اگرم بحث سر راحتی اجرا و .. بازی باشه خوب کسی که بخواد خود بازی رو بدون ماد بازی کنه راحت این کار رو میکنه و کلا دست به ماد ها نمیزنه و کسی هم که بخواد میتونه بره دنبال ماد های ساخته شده.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر