بازی Alan Wake 2 دو سال پیش در دست ساخت بوده است

MOH3N_Dark

کاربر سایت
May 7, 2013
3,264
نام
محسن
104136
در طول برگزاری مراسم Pax East، آقای Thomas Puha مدیر ارتباطات Remedy توضیحاتی در مورد دنباله ی عنوان Alan Wake، ارائه داده است.
طبق گفته ی او، بازی Alan Wake 2 دو سال پیش در دست ساخت بوده است، اما پروژه به نتیجه خوبی نرسیده و در حال حاضر ساخت بازی متوقف شده است.
به گفته ی Puha، عواملی که مانع ساخت Alan Wake 2 شده اند پول، زمان و منابع مورد نیاز بوده اند. با این حال، او احتمال ساخت این عنوان را در آینده رد نکرد.

در حال حاضر Remedy بر روی اتمام ساخت بازی Control تمرکز کرده است. تیم دیگری از این استودیو بر روی بازی آنلاین Crossfire کار می کند. این سری بازی توسط استودیوی کره ای Smilegate ساخته شده است. همچنین، تیمی دیگر در Remedy تحت نام Vanguard، بر روی ساخت و توسعه فاز اول عنوان بزرگ بعدی این استودیو، کار می کند.

منبع
 

Big boss_returns

کاربر سایت
Jan 29, 2019
965
نام
ژوبین
یعنی همچین اسمی وجود داره تو واقعیت یا همینجوری مثلا تخیلی ساختن.
دو معنی داره یکی اسم و فامیلی شخصیت بازی و یکی دیگه هم منظورش بیدار شدن الن wake به معنی بیداری
مثل مکس پین که هم اسم شخصیت بازیه هم به معنی نهایت درد
 

z2s sas

Fear Inoculum
کاربر سایت
Jun 15, 2008
1,747
داستان بازی برای من خیلی گنگ بود. من کتاب استفن کینگ رو که سم لیک برای نوشتن داستان alan wake ازش الهام گرفته رو کامل نخوندم ولی به نظرم روح داستان بیشتر برگرفته از آثار دیوید لینچ بود. در ظاهر به نظر میرسه لایه های زیادی داره و بسیار عمیقه ولی در باطن پوچه. دقیقا شبیه کابوسهایی که هیچوقت قرار نیست داستان منسجمی رو برای فرد تعریف کنن. نمیدونم شاید سم لیک هم همین هدف رو داشته...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر