بازی های XBOX 720 یک بار مصرف خواهد بود

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Aliɾeza

کاربر سایت
Mar 17, 2013
134
نام
علیرضا
در آخرین نشست خبری ماکروسافت خبر اینکه بازی های کنسول XBOX 720 به طور مستقیم از روی هارد اجرا خواهند شد و دیگر به دیسک ارجینال احتیاج ندارد، درز کرد.

136518365619995eurogamer-sljn4k.jpg

گزارش ها نشان میدهد که بخشی از تدابیر ماکروسافت، مبارزه با سارقان و محافظت از نسل بعدی است. XBOX بعدی برای اجرا کردن بازی ها با یک هارد قدرتمند "برای نگه داری از تعداد زیادی بازی" منتشر خواهد شد."بازی ها برای اجرا اول باید بر روی هارد نصب شوند "

باتوجه به اطلاعات درز کرده آخرین نشست ماکروسافت از سایت VGleaks "بازی ها دیسک های نوری را پشتیبانی نمیکنند"

سایت The Verge در این مورد بیان کرد، این کار را محافظت از اطلاعات جدید این ماشین دانست.بنا به مصاحبه ای با سایت Digital Foundry ظرفیت هارد دیسک XBOX بعدی 500GB در نظر گرفته شده است.

جدا از شایعاتی گذشته درباره "همیشه آنلاین و همیشه متصل به اینترنت " کنسول XBOX 720، شایعه دیگر آن است که ماکروسافت درحال کارکردن بر روی مسدود کردن بازی ها است

تصور کنید این هارد یک کلید است، هر وقت به کنسول وصل شود و از خاصیت "همیشه انلاین بودن" بهره مند باشد میتوانید بازی کنید درغیر این صورت نمیتوانیدو بازی هایی که یک بار روی هارد نصب شده باشند، هارد آن را به طور خودکار شناسایی کرده و شما دیگر نمیتوانید این بازی ها را نصب کنید

جالب اینجاست که این موضوع حقیقت دارد و از سال پیش مطرح شده بود. جای تعجب نیست که ماکروسافت درحال بررسی روش مسدود کردن بازی ها بعد از نصب آن است، مهم این است که آیا این امکان را در کنسول بعدی خود قرار میدهد یا نه ؟ !

eurogamer-nsedhr.jpg


منبع
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر