بازی فوتبال شبیه سازی به نام UFL معرفی شد

  • Thread starter Thread starter Romell
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Romell

عضو تحریریه
در میان ده ها اعلان و افشاگری در مراسم افتتاحیه زنده مراسم نمایشگاه گیمز کام، بازی جدیدی به نام UFL رونمایی شد و یکی از مواردی بود که توانست به طور خاص توجه را به خود جلب کند این عنوان جدید فوتبالی بود. استودیوی Strikerz چنین چالشی را پشت سر می گذارد. یک استودیوی جدید متشکل از دفاتر در سراسر اروپا که امیدوار است عنوان فوتبالی UFL در سراسر جهان آوازه اش فرا گیر شود. آن ها همچنین به صورت رسمی اعلام کرده اند که طرفداران بازی های فوتبالی با یک بازی شبیه ساز تمام و کمال رو برو خواهند شد.​

Opera Snapshot_2021-08-28_001425_strikerz.inc.png

آقای یوجین نشیلوف ( Eugene Nashilov ) مدیرعامل استودیو گفته :​

ما طرفداران فوتبال و گیمرهای پرشوری هستیم ما سالهاست که بازی های فوتبالی را تجربه میکنیم و دقیقا میدانیم مردم می خواهند چه چیز را در یک شبیه ساز فوتبالی ببینند. همین طور ما می خواهیم بازی های فوتبالی را دوباره احیا کنیم و به بازی بازان سراسر جهان تجربه ای انقلابی ارائه دهیم که از یک بازی هیجان انگیز و عادلانه انتظار می رود. پس از سال ها توسعه ما خوشحالیم که شاهد ورود بازی UFL به میدان هستیم و در حالی که پیشرفت های تکنولوژی فرصت های تازه ای را برای ساخت معتبرترین نمایش فوتبال دیجیتالی تا کنون را به ما ارائه می دهد. ما نمیتوانیم صبر کنیم تا اطلاعات بیشتری از بازی را به اشتراک بگذاریم!​
هنگام صحبت با ناشیلوف مشخص شده که ساخت این بازی از سال ها پیش در حال توسعه و تولید بوده و معرفی بازی یک تصمیم آنی از سوی سازندگان نبوده است. عنوان شبیه ساز UFL به مدت 5 سال است که در حال توسعه است و قبل از شروع کار خلاقانه،تحقیقات زیادی در زمینه بازی فوتبال انجام شده است.

آقای نشیلوف در این رابطه توضیحاتی می دهد و گفته :​

قبل از ورود به مرحله توسعه بازی، ما یک مطالعه عمیق از بازار انجام دادیم. نیازها و خواسته های بازیکنان را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادیم، جوانب مثبت و منفی عناوین بازی های موجود و موارد دیگر را مورد بررسی قرار دادیم و بازخوردها و داده های جمع آوری شده ما را تشویق کرد تا یک بازی جدید خلق کنیم. بازی ای که با دیدگاه گیمرها در مورد یک بازی کامل فوتبال مطابقت داشته باشد و حتی از آن فراتر رود.​
ساخت یک بازی فوتبالی عالی و با کیفیت ممکن است بسیار بلند پروازانه به نظر برسد. اما با زمزمه های نارضایتی در میان طرفدران فیفا و PES در وضعیت راکد همچنان ادامه دارد، UFL فرصتی را برای ورود خود به این چرخه رقابت می بیند تا شاید بتواند این خلع به وجود آمده را پر کند. اما چرا ناشیلوف احساس می کند که UFL می تواند منجر به شکست بازی های فوتبالی کمپانی های EA و Konami را که در پی کسب جایگاه خود هستند بشود و حتی از آن ها پیشی بگیرد.

نشیلوف در توضیح فلسفه جامع UFL می گوید:​

بازی های ویدئویی فوتبال بیش از 25 سال است که در بازار وجود دارد. با این حال، بازیهای موجود در بازار امروز نتوانسته اند نوآوری کنند. در طول سالها شبیه سازهای فوتبال به سختی خود را به روز کرده اند تا از روندهای بازی مدرن، مکانیک و مدلهای تجاری پیروی کنند. سالهاست که انجمن ها و طرفداران بازی های فوتبالی در سر تا سر جهان از آن شکایت دارند.​
بازی UFL از سال 2016 در حال ساخت قرار دارد. بازی به صورت رایگان در دسترس خواهد بود و ما به طور مرتب محتوا و به روز رسانی های جدیدی را بدون پرداخت های اجباری و یا هزینه کردن سالانه اضافه میکنیم. همین طور استودیوی Strikerz با FIFPRO که بزرگ ترین نماینده بازیکنان دنیا با بیش از 65000 بازیکن حرفه ای و همچنین با InStat که یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تجزیه و تحلیل ورزشی است همکاری می کند تا داده های دقیق و حتی داده های آماری هر بازیکن را به درستی ارائه دهد!

در UFL بازیکنان قادر خواهند بود باشگاه فوتبالی خود را ایجاد کنند، در این بازی 5000 بازیکن دارای مجوز حضور خواهند داشت، بازی بازان برای اثبات مهارت های خود و صعود به لیگ با سایر بازی بازان سراسر جهان به رقابت خواهند پرداخت. و در پایان باید اشاره شود که تیم توسعه دهنده اشاره کرده و گفته :
بازی UFL برای کنسولهای نسل هشتمی و نسل نهمی سونی و مایکروسافت در تاریخی که به زودی اعلام خواهیم کرد عرضه می شود.​

اطلاعات دیگری از بازی :​

  • توسعه بازی فوتبالی شبیه ساز جدید به نام UFL در 5 نقطه مختلف کشور های اروپایی در دست توسعه است و تعداد تیم سازنده بازی تا کنون بیش از 200 نفر است وهم اکنون حتی اقدام به جذب نفرات بیشتری هم اقدام کرده اند.​
  • بازی از موتور گرافیکی Unreal Engine 4 استفاده خواهد کرد.​
  • تیم وستهام از شرکای تجاری عنوان جدید UFL خواهد بود.​
  • اعضای تیم سازنده بیش از 200 نفر است و تعداد آن افزایش خواهد یافت​
  • مقر اصلی این استودیو در کشور بلاروس خواهد بود و استودیو های دیگری در کشور هایی نظیر اکراین،قبرس،لیتوانی و لهستان در ساخت و توسعه این عنوان فوتبالی جدید نقش خواهند داشت.​
  • در حال حاضر بازی بر روی کنسول های نسل هشتم و نسل نهمی در حال توسعه خواهد بود و فعلا خبری از نسخه پی سی بازی نیست اما تیم توسعه دهنده گفته انتشار بازی در آینده برای نسخه پی سی دور از ذهن نخواهد بود.​

عکس هایی رسمی از این عنوان فوتبالی جدید.​


E9vSJ3zWUAQLbjT.jpg E9vSJ5MWYAIBHG6.jpg E9vSJ9nXMAMTLZR.jpg E9vSJ25XsAQT2BL.jpg photo_2021-08-27_07-08-05.jpg photo_2021-08-27_07-08-08.jpg

تریلر رسمی بازی​


View attachment UFL™ - Official Announcement Trailer - Gamescom 2021.mp4

تریلری از بخشی از استودیوی تیم توسعه دهنده.​

View attachment LF4rBydzkTOy3A7j.mp4
 
آخرین ویرایش:
یا پیغمبر، از این همه پلات:| چقدر گیم میزنی تو داداش، کلا اشتباه فکر کردم، قشنگ 5/6 برابر من گیم زدی:D منم مثل خودت از بازی های ورزشی خوشم نمیاد، حالا اسپم نشه اینجا :D
یه اسپم دیگه بدم بعد برم:-" :))
برای همین وضعیت(سلیقه:-") عجیب غریبمه که تاپیک Unpopular Opinion رو که زدن، یکی دو صفحه اول میگفتن تاپیک مخصوص منه دیگه:))
 
این قضیه لایسنس تیم و لیگ ها شدیدا رو اعصابه! (البته من که فوتبال نمیزنم، فقط اخبار رو میبینم رو اعصابم میره:)) ) واقعا هیچ راهی نداره این قضیه درست بشه؟
همیشه باید این وضعیت بمونه؟

و فکر کنم این الان چهارمین رقیب هست؟
چندوقت پیش هم یک تاپیک دیگه زده شد که یک بازی به نام Goals گویا قراره ساخته بشه...

تعداد رقیب ها زیاد بشه خوبه، ولی تا تین قضیه لایسنس ها حل نشه و فیفا پادشاهی کنه سر این قضیه، بعید میدونم اینا بتونند خودی نشون بدن واقعا...
شده 5 تا
  1. بازی eFootball که فری تو پلی هست و رسما دیگه تبدیل به یک بازی آرکد شده ( اگر جریان تغییرات ریشه ای در کنترلر بازی رو دوستان داشته باشن میدونن چی میگم و بازی دیگه به صورت رسمی تبدیل به یه بازی آرکد فوتبالی شده ) نسخه نسل نهمی کنسل شده و تمرکز فقط بر روی نسخه موبایلی هستش. از روی موبایل ها روی بقیه پلتفرم ها بازی رو پورت کردن که یه سودی هم روی دیگر پلتفرم ها ببرن.​
  2. بازی FIFA که فعلا به صورت سنتی پولی فروخته میشه و بخش آنلاینش بیشتر به سمت یه بازی آرکد نزدیک تره و بخش آفلاینش هم میشه با اسلایدر تا مقداری به سمت یه بازی شبیه ساز سوق داد. ولی به طور مثال اسکیل موو زدن در این بازی کلا راحته و این بازی به یه بازی آرکد بیشتر نزدیکه تا یه بازی شبیه ساز (کلا داره این بازی بین این دو بخش دست و پا میزنه و هندیکپ بلای جان بازی و گیم پلی که اصلا بالانس نبوده در این سال های اخیر انتقاد بسیاری از طرفدار های بازی رو با خودش به همراه داشته ) همراه با مد ها و محتوای بسیار زیاد و لایسنس های عالی، به خصوص لیگ ها معتبر اروپایی. البته فیفا در این سال های اخیر یه مقداری به بخش لایسنس هاش آسیب وارد شده. تیم های ملی خیلی خوب لایسنس ندارن و همین طور لیگ ایتالیا تیم ها بینeFootball و فیفا تقسیم شده​
  3. بازی Goals که فری تو پلی هستش و همین طور بازی AAA هستش و در مرحله اول بازی آنلاین محور خواهد بود و یه بازی آرکد محور هستش که از ویژگی های واقعی فوتبال استفاده می کنه. هیچ هندیکپی در کار نیست و قرار هستش مد بسیار گسترده و عمیقی داشته باشه.​
  4. بازی UFL که که یه بازی AAA هستش و سازندگانش قول دادن یه بازی کاملا شبیه ساز باشه و در مرحله اول به صورت آنلاین محور هستش و برای پیشرفت در این بازی سازندگان گفتن هیچ پرداخت های درون برنامه ای برای خرید و فروش بازیکن ها نیست و قرار هستش مد آنلاین عمیقی داشته باشه و مثل این که قرار هستش سیستم پول در آوردن این بازی فقط به صورت خریدن ویژگی های تزیینی باشه. یعنی اصلا هیچ بخشی که مربوط به خرید و فروش بازیکن و .. باشه پولی نیست. شما فقط بر اساس مهارت و کیفیت بازیتون و تصمیمات درست تاکتیکی و مهارت در بازی کردنتون میتونین به سطح بالا در لیگ های بازی برسید. امکانش هم هست برای ورود به یه سری لیگ ها ورودی پولی پرداخت کنید ( این رو شایعه بدونید)​
  5. بازی vive le football که یه بازی آرکد، آنلاین موبایلی هستش و مد بسیار خوبی داره و فعلا نسخه بتای بازی منتشر شده و قرار هستش بازی پیشرفت های خوبی بکنه​

داستان لایسنس ها همیشه یه چربشی داره به سمت EA - حتی در سال های آینده ولی وقتی به طرز عجیب و غریبی سر و کله این همه بازی فوتبالی پیدا میشه میتونه در سال های آینده اتفاقات جالبی رخ بده اگر اون دو بازی Goals و UFL در سبک و سیاق خودشون موفق باشن و بازی با کیفیتی باشن میتونن معادلات بازی های فوتبالی، حتی در بخش لایسنس ها رو رفته رفته تغییر بدن ( در طولانی مدت) باشگاه ها حرص و طمع زیادی دارن و ببینن این همه بازی فوتبالی هست با خودشون میگن، چرا که نه و میتونیم با بازی های فوتبالی برند های مختلف قرار داد ببندیم. ولی این دو بازی جدید قصد دارن یه بازی با کیفیت بدن بیرون و اگر قرار به فکر کردن به صورت تک بعدی به بخش لایسنس ها باشه خب فایده ای نداره و بازم میشه همون آش و همون کاسه. بازی های فوتبالی جدید اومدن که این موضوعات رو تغییر بدن.

همه چیز به ذهنیت و ایده های نو بازی های فوتبالی جدید مرتبط هستش که باید ببینیم دقیقا چی کار میخوان بکنن. هر دو بازی فوتبالی ( منظورم دو بازی هستش که قرار هستش بازی های AAA باشن ) سازندگانش گفتن اصلا اومدیم که اون خلع بازی های فوتبالی رو پر کنیم و این درجا زدن بازی های فوتبالی در صنعت گیم رو تموم کنیم و یه تکونی به بازی های فوتبالی در صنعت گیم بدیم.

باید در عمل ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ میده. کلا باور نکردنی بود ورود بازی های فوتبالی دیگه به صنعت گیم و وارد شدن بازی های فوتبالی در صنعت کیم به خودی خود میتونه خبر به شدت خوبی باشه. شک ندارم سال های آینده اتفاقات عجیب و غریب دیگه ای هم میفته.

کسی چه میدونه ! به باره دیدیم 2K Sport هم زد تو کار ساخت یه بازی فوتبالی فری تو پلی و .......​
 
آخرین ویرایش:

برخی از توضیحات رسمی تیم توسعه دهنده UFL​


پرسش: انیمیشن ها چطور؟ سیستم انیمیشن در بازی چگونه کار می کند؟
UFL: ما یک استودیوی ضبط حرکات داخلی داریم که روی انیمیشن ها کار می کند، هم انیمیشن های درون بازی و هم کات سین. این یکی از مهم ترین و پیچیده ترین بخش های بازی های شبیه سازی فوتبال است.

پرسش: آیا مد های آفلاین برنامه ریزی شده است؟ کریر مد؟
UFL: ما روی مداصلی بازی خود که آنلاین است تمرکز کرده ایم. زیرساخت های زیادی وجود دارد که باید به درستی اجرا شود تا بازی پایدار شود ، اما UFL دارای حالت آفلاین است که می توانید با دوستان خود بازی کنید.

پرسش: تاریخ انتشار چه زمانی است؟
UFL: ما تاریخ انتشار را در حال حاضر به اشتراک نمی گذاریم زیرا هنوز روی بازی داریم کار می کنیم. این واقعا به عوامل مختلفی بستگی دارد و ما نمی خواهیم شما را با وعده های پوچ ناامید کنیم. به محض اینکه آماده شدیم، به همه خواهیم گفت. ما هم به اندازه شما برای اشتراک گذاری پروسه تولید بازی خودمان بی تاب هستیم و دوست داریم اخبار بیشتری را برای شما در اختیار بگذاریم ولی فعلا باید صبر کنید.

پرسش: لایسنس های دیگری دارید؟
UFL: ما دارای باشگاه های پارتنر در تمام مناطق اصلی فوتبال و ستاره های زیادی هستیم که با آن ها قرار داد بسته ایم. اما فعلا نمی توانیم جزئیات آن را فاش کنیم، زیرا آنها بخش های مهمی از کمپین بازاریابی ما هستند که تازه از هفته گذشته شروع شده است! تشکر از همه، در تماس باشید.

صحبت های مستقیم Eugene Nashilov​


پرسش: بازی تقریبا 5 سال است در حال توسعه است. چرا گیم پلی را به ما نشان نمی دهید؟
پاسخ: در این باره کمی بیشتر توضیح خواهم داد. ما 4.5 سال پیش پروسه تولید بازی UFL را آغاز کردیم و 5 سال پیش تیم بازیسازی را رفته رفته دور هم جمع کردیم. این تیم در طول این دوره تولید همه چیز را از صفر ساخته است.

این کاملاً یک تلاش جمعی بود که ما آن را با موفقیت به پایان رساندیم. بنابراین ما در این 5 سال استودیوی بزرگی نبوده ایم، فقط بخشی از این زمان، می گویم نیمی از زمان. به یاد داشته باشید، ما باید مسیری را که سایر بازی ها و تیم ها 20 سال است طی می کنند، بپیماییم. ما نمی خواهیم چیزهایی را نشان دهیم که ظاهر صیقل شده و روتوش شده ای ندارند. ما این طرح را با تیزر خود شروع کرده ایم و به آن ادامه می دهیم. ما در اینجا در داخل تیم هیجان زده هستیم و مایل به نمایش موارد هستیم من فکر می کنم ما این را حتی بیشتر از شما گیمر ها می خواهیم. اما باید به شما بگویم، بازی در حال حاضر قابل بازی کردن است. ما هر روز آن را به صورت داخلی بازی می کنیم، به معنای واقعی کلمه. در ادامه باید بگویم متأسفیم، این نوع توضیحات نیاز به متن بیشتری نسبت به یک توییت دارند، اما ما در آینده نزدیک مصاحبه ها و مواردی را ارسال خواهیم کرد که همه چیز را برای شما بیشتر توضیح می دهیم.​
 
آخرین ویرایش:
خوبی بازی فوتبال اینه که هیچوقت برای عرضه ش دیر نیست. چون قرار نیست قسمت دوم یا نسخه جدید ویژگی عجیب و غریبی داشته باشه که قبلی ها نداشته باشن. هر وقت عرضه بشه یک آپدیت روز قبلش روی نقل و انتقالات و ترکیب ها میزارن و خلاص!
 
استودیوی اصلی Strikerz Inc سازنده عنوان فوتبالی جدیدی به نام UFL در شهر Minsk در کشور Belarus واقع شده است.

84891136_134615774693564_1958326064149168128_n.jpg

  • تا February 2020 بیش از 70 کارمند این قسمت از استودیو کارمند داشته، ولی با توجه به سرعت توسعه پروژه تعداد کارمندان این استودیو از همان سال تا کنون در حال افزایش است.
  • تاکنون بیش از 200 نفر در 5 استودیوی Strikerz Inc که در کشور های مختلف اروپا پراکنده هستند، مشغول به کار بوده و تعداد کارمندان همین طور در حال افزایش است.
 
Oleksandr Zinchenko بازیکن اکراینی تیم فوتبال منچستر سیتی به عنوان یکی از سفیران UFL معرفی شده و به همین مناسبت توسعه دهندگان بازی اولین چهره ساخته شده این عنوان فوتبالی رو رونمایی کردن و من چهره این بازیکن رو در دو بازی فوتبالی دیگه فیفا و PES رو کنار چهره ساخته شده بازی UFL برای دوستان قرار میدم و میتونید مشاهده کنید.

همین طور توجه داشته باشید چهره و گرافیک نمایش داده شده بویلد نهایی بازی نیست و در دست توسعه هستش.

View attachment Bazicenter (2).mp4
 
آخرین ویرایش:
همین طور طراحی کارت این بازیکن. اشاره هم کنم در این بازی فوتبالی هیچ بازیکن فوتبالی رو نمیشه به صورت پول واقعی خریداری کرد و پرداخت های درون برنامه ای برای خرید و فروش بازیکن به هیچ عنوان وجود نداره.

سازنده ها گفتن : کارت های ما روی میز است، اما ما قمار نمی کنیم و ما درباره یک بازی جوانمردانه و عادلانه صحبت می کنیم !

View attachment our-cards-are-on-the-table-but-we-re-not-gambling-—-we-re-talking-fairtoplay-subscribe-here-➡️...mp4
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or