بازی سنتر اولین و تنها رسانه ایرانی در متاکریتیک

Blood Brothers

کاربر سایت
Sep 7, 2012
1,519
نام
Iman
تبریک میگم به همه
دیگه تحریریه باید دقت بیشتری تو نقد و نمره دادن داشته باشه.
برای جامعه گیمینگ واقعا افتخار خوبیه برای یه سایت ایرانی که حتی توش عرضه بازی بصورت رسمی صورت نمیگیره
 

Democracy

Stay hungry. Stay foolish.
کاربر سایت
Feb 15, 2010
4,957
باعث بسیار خوشحالی است. وقتی خبر رو خوندم تا چند دقیقه شکه بودم :D سرانجام پس از سالها پیگیری این مهم اتفاق افتاد. تبریک میگم به تمام کسانی که تمام این سالها زحمت کشیدند تا سایت به جایگاه کنونی خودش برسه.
 

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,767
نام
Bahram
خیلی خبر خوش‌حال کننده‌ای و نشون میده که تو این چند سال تیم تحریریه به خوبی کار خودشو انجام داده. هر چند مدت زمان زیادی تو تحریریه نبودم (نزدیک دو یا سه سال بودم فکر کنم :d ) اما تلاش شبانه روزی بچه هارو دیدم و واقعا برای سایت زحمت کشیدن تا به اینجا برسه. اسم هم نمی‌برم یک وقت کسی از قلم نیوفته. الان هم با چند تا از بچه ها در ارتباط هستم و می‌بینم که چقدر برای موفقیت بازی‌سنتر تلاش می‌کنند. فقط امیدوارم مشکلاتی که این چند وقت برای بچه‌ها بود بر طرف بشه تا با انگیزه بیشتری به تلاش خودشون ادامه بدن (هر چند قرار گیری نقد ها تو متا به اندازه کافی انگیزه میده خودش).
 

YAKUZA_2

کاربر سایت
Nov 3, 2008
1,387
شادباش به تمام بازیسنتری ها چه مدیران و چه کاربران.امیدوارم با اضافه شدن بازیسنتر سایتای درپیتی مانند Washington Post رو از متاکریتیک حذف کنن.حالا که این اتفاق خوب افتاده چندتا مورد هست که برای بهتر شدن صفحه اصلی و حتی انجمن نیازه بگم.

1.وقتی از توی انجمن وارد صفحه اصلی میشیم همون اول وارد اکانتمون نمیشیم و باید یکبار صفحه رو لود کنیم تا این اتفاق بیوفته.
Eu1Bc.jpg


2.نتایج نظرسنجی های صفحه اصلی برای کسانی که بصورت مهمان وارد سایت میشن قابل دیدن نیست و برای ثبت کردن رای کاربرای بازیسنتر به فرض تو وبلاگ gotypicks مشکل بوجود میاد.


3.کلا سرعت لود کارهای مختلف صفحه اصلی بازیسنتر خیلی پایینه!

4.بی زحمت خبرهای صفحه اصلی رو به روزتر بزنید منظور این نیست که بکوب هر 2 ساعت یه دونه خبر بزارید ولی انتظار اینه اخبار مهم رو اگه امکانش هست به موقع پوشش بدید.

5.جدول بندی توی انجمن یه ویژگی مهم بود که نبودش واقعا حس میشه.

پ.ن: برای مشکلاتی که گفتم اگه با پلاگین و برنامه نویسی حل میشن و هزینه هاش زیاده بنظرم کاربرای بازیسنتر با کمال افتخار همگی همیاری میکنن تا هزینه هاش تامین بشه(اولیش خودم).حتی اگه 70-80 کاربر نفری 10-15 تومن که پول 3 کیلو میوه هم نمیشه کمک کنن براحتی مبلغش فکر کنم تامین بشه.این سایتیه که ما شبانه روز داریم ازش استفاده میکنیم و باید برای برطرف کردن مشکلاتش هم کمک فکری کنیم و در صورت نیاز کمک مالی.لطفا اگه با کمک مالی کاربرها این مشکلات زود برطرف میشه یه تاپیک باز و شماره حساب اعلام کنید.

پ.ن2 : این مسائل رو بصورت عمومی مطرح کردم تا اگه با صلاحدید مدیرا با اینکار موافقت شد شبهه ای نباشه و همه از قبل باخبر باشن که اینکار پیشنهاد یه کاربر عادی مثل خودشون بوده.

باسپاس
 

M4JiD

کاربر سایت
Feb 8, 2008
2,610
نام
defective pixel
از یه طرف خیلی خوشحالم که این اتفاق افتاد و این افتخار رو کسب کردید از یه طرف هم ناراحتم که از پتانسیل خوب استفاده نمیشه.
بزرگترین مرجع دنیای گیم تو ایران بود بازیسنتر الان به راحتی گود رو داره به یه سری سایت های دیگه میبازه.
سایت مشکل زیاد داره و میدونم که هزینه هم زیاده ولی در صورتی که یکم به سایت برسید میشه درامد زایی خوبی ایجاد کرد و حتی به تحریریه هم حق و زحمه داد.
یه دستی به سر و روی صفحه ی اصلی بکشید. یکم اخبار و مقالات بیشتری بزارید و فروشگاه رو پر بار تر کنید میشه اینده خیلی خوبی برای بازیسنتر دید.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر