خبر رسمی بازی جدید Deus Ex لغو شد

Adam

عضو تحریریه
Jun 27, 2009
4,622
نام
alireza
deus ex.jpg

کمپانی Embracer ظاهراً یک بازی معرفی نشده از سری Deus Ex را لغو کرده است.به گفته بلومبرگ، این پروژه به مدت دو سال در استودیو Eidos Montreal در حال توسعه بوده است. این استودیو بیانیه ای منتشر کرده است که در آن اخراج تقریبا 100 کارمند را تایید کرده است. ادعا شده است که Eidos Montreal در عوض بر روی یک فرنچایز اصلی تمرکز خواهد کرد.

غول بازی سوئدی Embracer در سال 2022 Eidos Montreal را از Square Enix به همراه توسعه دهنده بازی Tomb Raider یعنی Crystal Dynamics خریداری کرد. اواخر همان سال گزارش شد که یک بازی جدید Deus Ex در مراحل اولیه توسعه در استودیوی کانادایی است. استودیو Eidos Montreal قبلاً Deus Ex: Human Revolution و Mankind Divided را منتشر کرده است.

Embracer به یکی از بزرگترین نمونه های عدم قطعیت در حال حاضر صنعت بازی تبدیل شده است. این شرکت ژوئن گذشته اعلام کرد که در حال اجرای یک برنامه بازسازی است که شامل تعطیلی استودیوها، اخراج و لغو برخی از پروژه ها می شود.
 

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,357
شما به طور کل و ذهنی کاملا در شرایط xbox vs PS قرار داری. مشکل Embracer خیلی بزرگتر از این حرفاست ولی خب شما منطق بحث بی طرفانه رو نداری. بیشتر از 5 استودیوش مشکل داره و ولی شما فقط به دو تا استودیو و همکاریشون با xbox اشاره میکنی. دوستانه بهت میگم و بدون هیچ توهینی، شخص شما قدرت تحلیل بی طرفانه رو نداره و متاسفانه فقط تاپیک ها رو بی بیراهه میبره.
؟؟؟؟؟
موضع بحث چی بود ؟
دوست عزیز @Kourosh دنبال این بود که چرا Embracer این دو تا استودیو رو خرید و سونی و سایر ناشر های بزرگ تلاش نکردن
خبر خیلی بدی بود.
کاش سونی Eidos Montreal و کریستال داینامیکس رو خریده بود. من اخبار خرید شرکتها رو دنبال نمیکنم برای همین نمیدونم دلیل تعلل یا بی میلی سونی برای خرید اینها چی بوده یا اصلا آیا شرایط خریدش رو داشته یا نه ولی بنظرم بازیهای اصلیشون یعنی توم ریدر و deus دقیقا به گروه خونی سونی میخورد. یعنی کاش اصلا deus ex انحصاری میشد ولی کنسل نمیشد.
بدتر از کنسل شدن اینه که ای پی دست این شرکت عوضی افتاده و دیگه معلوم نیست deus ex ی ببینیم یا نه.
deus ex رقیب خودش بود و اگر شرکتی مثل سونی پشتش بود میتونست بترکونه ولی الان منابع این دو تا استودیو قراره روی "فرانچایز اصلی" که احتمالا توم ریدره کار کنن که مثلا بتونه رقیب انچارتد بشه که خب صد سال دیگه هم نمیشه یا اینکه فرانچایز اصلیشون شاید یه عنوان انلاین پول چاپ کن باشه که خب این هم بنظرم با توجه به اینکه همه میخوان gaas بسازن و یک شبه پولدار بشن احتمال شکستش از موفقیتش بیشتره.
این وسط لعنت به اسکوئر انیکس که شبیه کاری که برلوسکنی با میلان کرد (فروشش به خریدار بد و نامعتبر) رو با این دو استودیو کرد.
من هم توضیح دادم که هیچ کمپانی حاضر نیست استودیوی بخره که تمام اعضای کلیدی اش تا 2026/2025 درگیر پروژه یه ناشر دیگه هستن :-?? بعد از انتشار اون بازی ها هم همه سود عرضه به مایکروسافت می رسه
اگه کار های عجیب و غریب فیل اسپنسر / تیم XBOX نبود سونی ( جبران کمبود استودیو RPG / ساخت ادامه انچارتد ) Eidos Montreal و کریستال داینامیکس می خرید و امروز هر دو تا استودیو اینده درخشانی داشتن

عنوان تاپیک چیه ؟
1706616840326.png
من هم دلایل اصلی کنسل شدن DEUS EX ( همکاری اعضای کلیدی استودیو با مایکروسافت به جای کار کردن روی DEUS EX + مشکلات مالی شرکت ورشکسته Embracer ) و نابودی استودیو Eidos ( عملا الان صرفا تیم اصلی که با مایکروسافت همکاری می کنن داخل استودیو باقی ماندن ) توضیح دادم

شما و سایر دوستان سعی می کنید با توهین به من بحث به حاشیه ببرین :D:-??
 
  • Smile
Reactions: meisam2007

Kourosh

مدیر انجمن
Sep 25, 2005
4,558
نام
کورش
مورد اول این دلایل واقعا منطقی نیست و بیشتر بخاطر vs و دشمنی با مایکرو و اسپنسره.؟؟؟؟؟
مورد سوم فکت چک لینکها نشون میده این اخبار که قطعی هم نبودن و بصورت شایعه و شنیده ها مطرح شدن؟؟؟؟

منبع خبر jason schreier
View attachment 326328
jasonschreier اولین کسی بود که خبر ساخت DEUS EX جدید منتشر کرد
View attachment 326329
قطعا خبر همکاری Eidos در ساخت FABLE هم درست
چرا مایکروسافت رسما اعلام نکرده ؟ با توجه به اینکه خبر ساخت Perfect Dark توسط crystal dynamics تبدیل به یه ابروریزی شد , این بار تصمیم گرفتن سکوت کنن و این خبر تایید نکن

Matt Booty on Perfect Dark - Over 100 devs from Crystal Dynamics are working on it
اما Eidos قطعا در ساخت FABLE همکاری می کنه / احتمالا در ساخت Clockwork Revolution و سایر بازی های اینده مایکروسافت هم نقش دارن

مورد دوم اینکه خرید شرکتی که برای رقیب بازی میساخته نتنها اشتباه نیست برعکس اتفاقا خیلی هم خوبه چون اسرار رقیب رو میدونه.؟؟؟
کدوم اسرار ؟ قطعا خبر دارین که انتشار اسرار کمپانی ها جرم ؟
مایکروسافت چه بازی های در دست ساخت داره ؟ خود مایکروسافت بازی های 5 سال اینده اش معرفی کرده
اینکه فلان بازی در حال ساخت تاثیری در سیاست های سونی نداره :-??
بزرگترین بازی چند سال اینده XBOX چیه ؟ The Elder Scrolls VI همه دنیا هم خبر دارن سال 2027 /2028 عرضه می شه
اما سونی نمی تونه یه استودیو تاسیس کنه و یکدفعه رقیب TES بسازه :-??

-----------------------
همکاری Eidos در سطح ساخت چهار تا مدل 3 بعدی و انیمیشن های ساده نیست که نیاز باشه 200 نفر روی FABLE کار کنن
همکاری در سطح کارگردانی / طراحی مرحله / طراحی محیط / کامبت و سایر ویژگی های کلیدی بازیه
روی کاغذ حداکثر 30 تا 50 نفر از اعضای کلیدی استودیو Eidos روی FABLE کار می کنن اما همین 30 تا 50 نفر می تونن یه بازی معمولی به شاهکار تبدیل کنن

----------------------
در مورد Embracer هم 2 سال پیش گفتم
View attachment 326333View attachment 326334

تنها هدف Embracer جمع کردن بزرگترین IP های ممکن و فروش کل کمپانی به یه غول بزرگ ( امازون / صندوق سرمایه گذاری عربستان و.... )
متاسفانه هیچ شرکتی حاضر نشد Embracer بخره و این فاجعه پیش اومد
jasonschreier خدای گیم نیست که هرچی گفت فکت باشه. همین توئیتش هم با خبر بالا تضاد داره. خبر بالا میگه 2 سال رو بازی کار شده بود. ایشون در نوامبر 2022 که میشه اخرای سال میگه very very early که برای کسانی که با پروسه ساخت بازی اشنایی دارن همچین اصطلاحی یعنی حداکثر کشیدن کانسپت ارت و بحث در مورد داستان و ایده ها و اینطور چیزها. بالاخره یا خبر بالا درست میگه دو سال روش کار کردن یا ایشون درست میگه اخر 2022 تازه very very early بودن. هرکس میتونه برداشت خودش رو داشته باشه شما میتونید حرف جیسون رو باور کنید ولی من با توجه به سابقه ایشون و اینکه شدیدا به چیزی که فکر میکنه از نظر خودش درسته bias داره و باورش رو به حقیقت ترجیح میده حرف طرف مقابلش رو باور میکنم.


در مورد اسرار هم اونی که جرمه انتشارشه. ولی در هر صنعتی هر متخصصی وقتی بین شرکتها جابجا میشه اسرار رو هم با خودش میبره. اگر احمق باشه اسرار رو منتشر میکنه و گیر میفته اگر نه به نفع شغل جدید استفاده میکنه. دقیقا همه جا همینه حالا بعضی جاها هم اصلا برای همین راهکار درست کردن که جلوش گرفته بشه. مثلا در فورمولا وان شما اگر مهندس یا مکانیک باشید و از یک تیمی به تیم دیگه برید به مدت 6 ماه تا یکسال نمیتونید این کار رو انجام بدید که بهش میگن gardening . اون مدت حق پیوستن به تیم مقابل رو ندارید. در صنعت گیم تاجایی که من میدونم gardening وجود نداره و شما یه شرکت رو بخرید آش رو با جاش خریدید. از جمله شما اگر شرکتی رو بخرید که برای رقیب بازی میساخته خواسته یا ناخواسته اطلاعات دوکیت شرکت رقیب رو هم بدست میارید چون از ذهن برنامه نویسان پاک نمیشه. قسمت جرم مربوط به انتشاره که خب کسی منتشر نمیکنه ولی داخل شرکت کی در مورد چی با همکارش حرف میزنه نه جرمه و نه کسی میفهمه.

روی کاغذ حداکثر 30 تا 50 نفر از اعضای کلیدی استودیو Eidos روی FABLE کار می کنن اما همین 30 تا 50 نفر می تونن یه بازی معمولی به شاهکار تبدیل کنن
خب پس حالا که اینقدر کمه حرف خود شما که همکاری با مایکرو و ساخت فیبل در نهایت سنگی در چاه بوده و صد تا عاقل نمیتونن درش بیارن و درنتیجه deus ex کنسل شده رو نقض میکنه. یعنی همون میشه پست دادن برای vs و از سر دشمنی با مایکرو.


پ.ن: طرفدار مایکرو نیستم. تنها کنسولی که از xbox داشتم 360 بود که از همون هم خاطره بد دارم چون هاردش از روز اول خراب بود. برعکس تمامی کنسول های سونی رو داشتم و ps5 هم خریدش در برنامه ام هست بخاطر GTA. در مورد گیمها هم اتفاقا سلیقه ام به سمت سونی بیشتر میخوره تا مایکرو مخصوصا حرفهایی که به هیلو و گیرز زدم رو قدیمیها یادشونه. فقط این بحث رو اعصاب دشمنی و vs باعث میشه بخوام توضیح بدم.
 

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,604
نام
Mehrdad
اگه کار های عجیب و غریب فیل اسپنسر / تیم XBOX نبود سونی ( جبران کمبود استودیو RPG / ساخت ادامه انچارتد ) Eidos Montreal و کریستال داینامیکس می خرید و امروز هر دو تا استودیو اینده درخشانی داشتن
این به وضوح سوگیری هست کوروش،
استودیو ها گیاه نیستن،
مایکرو و اکس باکس و فیل اسپنسر هم خورشید و اب و خاک نیستن،

که بر اساس مایکرو و اکس و فیل، بخوای تحلیل کنی که چی میشه، چی نمیشه، سونی میخره، نمیخره، اگه بخره موفق میشه یا نمیشه... مطمئنم خودت از من اینارو بهتر میدونی،

در واقع این قسمت از پستت مخصوصا، 0 درصد منطق داره و سوگیری خالی هست...اصن یه وضعی :D

خودت ببین چی نوشتی، یعنی کمپانی های به اون گستردگی رو با این مولفه های "بی ربط" و کوچیک و پرت داری تحلیل میکنی... اصن از کجا معلوم که سونی میخواست بخره یا نمیخواست بخره؟ اگرم میگی در جواب کوروش ادمین این بحث رو میکنی، باز هم یعنی تنها مولفه دارای اهمیت (که در پست تو هم ذکر و براساسش نتیجه گیری بشه) میشه تاثیر فیل اسپنسر و اکس باکس در این اتفاق فرضی؟
 

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,357
jasonschreier خدای گیم نیست که هرچی گفت فکت باشه. همین توئیتش هم با خبر بالا تضاد داره. خبر بالا میگه 2 سال رو بازی کار شده بود. ایشون در نوامبر 2022 که میشه اخرای سال میگه very very early که برای کسانی که با پروسه ساخت بازی اشنایی دارن همچین اصطلاحی یعنی حداکثر کشیدن کانسپت ارت و بحث در مورد داستان و ایده ها و اینطور چیزها. بالاخره یا خبر بالا درست میگه دو سال روش کار کردن یا ایشون درست میگه اخر 2022 تازه very very early بودن. هرکس میتونه برداشت خودش رو داشته باشه شما میتونید حرف جیسون رو باور کنید ولی من با توجه به سابقه ایشون و اینکه شدیدا به چیزی که فکر میکنه از نظر خودش درسته bias داره و باورش رو به حقیقت ترجیح میده حرف طرف مقابلش رو باور میکنم.


در مورد اسرار هم اونی که جرمه انتشارشه. ولی در هر صنعتی هر متخصصی وقتی بین شرکتها جابجا میشه اسرار رو هم با خودش میبره. اگر احمق باشه اسرار رو منتشر میکنه و گیر میفته اگر نه به نفع شغل جدید استفاده میکنه. دقیقا همه جا همینه حالا بعضی جاها هم اصلا برای همین راهکار درست کردن که جلوش گرفته بشه. مثلا در فورمولا وان شما اگر مهندس یا مکانیک باشید و از یک تیمی به تیم دیگه برید به مدت 6 ماه تا یکسال نمیتونید این کار رو انجام بدید که بهش میگن gardening . اون مدت حق پیوستن به تیم مقابل رو ندارید. در صنعت گیم تاجایی که من میدونم gardening وجود نداره و شما یه شرکت رو بخرید آش رو با جاش خریدید. از جمله شما اگر شرکتی رو بخرید که برای رقیب بازی میساخته خواسته یا ناخواسته اطلاعات دوکیت شرکت رقیب رو هم بدست میارید چون از ذهن برنامه نویسان پاک نمیشه. قسمت جرم مربوط به انتشاره که خب کسی منتشر نمیکنه ولی داخل شرکت کی در مورد چی با همکارش حرف میزنه نه جرمه و نه کسی میفهمه.


خب پس حالا که اینقدر کمه حرف خود شما که همکاری با مایکرو و ساخت فیبل در نهایت سنگی در چاه بوده و صد تا عاقل نمیتونن درش بیارن و درنتیجه deus ex کنسل شده رو نقض میکنه. یعنی همون میشه پست دادن برای vs و از سر دشمنی با مایکرو.


پ.ن: طرفدار مایکرو نیستم. تنها کنسولی که از xbox داشتم 360 بود که از همون هم خاطره بد دارم چون هاردش از روز اول خراب بود. برعکس تمامی کنسول های سونی رو داشتم و ps5 هم خریدش در برنامه ام هست بخاطر GTA. در مورد گیمها هم اتفاقا سلیقه ام به سمت سونی بیشتر میخوره تا مایکرو مخصوصا حرفهایی که به هیلو و گیرز زدم رو قدیمیها یادشونه. فقط این بحث رو اعصاب دشمنی و vs باعث میشه بخوام توضیح بدم.
بزرگوار منبع خبر این تاپیک و اولین نفری که کنسل شدن بازی جدید DEUS EX اعلام کرد کی بود ؟
1706617833389.png
در درستی منبع jasonschreier همین بس که مجبور شدن یک ساعت بعد بیانیه رسمی بدن
1706617872467.png

The canceled Deus Ex project, which had not yet been announced, was slated to enter production later this year
دو سال در مرحله pre-production ( با توجه به اینکه اعضای کلیدی استودیو روی FABLE و سایر بازی های مایکروسافت کار می کنن طبیعیه ) قرار بوده تازه امسال مراحل اصلی ساخت شروع بشه

---------
سونی همین الان هم با MLB کل اطلاعات سخت افزاری مایکروسافت داره

------------------
بزرگوار من توضیح دادم که تعداد نفرات تیم مهم نیست :-?? مهم افراد کلیدی هستن که سرنوشت یه بازی مشخص می کنن
استاد کوجیما یه نفر , اما کونامی می تونه بدون همین یک نفر MGS شاهکار بسازه ؟
وقتی 30 تا 50 نفر از اعضای کلیدی استودیو ( درشرایط عادی نسخه جدید DUES EX می ساختن ) با مایکروسافت همکاری می کنن , مشخص نسخه جدید DE به مشکل می خوره و در نهایت کنسل می شه
----------
این ماجرا چه به ربطی به بحث کنسولی و VS داره ؟
سرنوشت این دو استودیو قربانی سیاست های عجیب و غریب فیل اسپنسر و تیم XBOX / مشکلات مالی شرکت ورشکسته Embracer شده

این به وضوح سوگیری هست کوروش،
استودیو ها گیاه نیستن،
مایکرو و اکس باکس و فیل اسپنسر هم خورشید و اب و خاک نیستن،

که بر اساس مایکرو و اکس و فیل، بخوای تحلیل کنی که چی میشه، چی نمیشه، سونی میخره، نمیخره، اگه بخره موفق میشه یا نمیشه... مطمئنم خودت از من اینارو بهتر میدونی،

در واقع این قسمت از پستت مخصوصا، 0 درصد منطق داره و سوگیری خالی هست...اصن یه وضعی :D

خودت ببین چی نوشتی، یعنی کمپانی های به اون گستردگی رو با این مولفه های "بی ربط" و کوچیک و پرت داری تحلیل میکنی... اصن از کجا معلوم که سونی میخواست بخره یا نمیخواست بخره؟ اگرم میگی در جواب کوروش ادمین این بحث رو میکنی، باز هم یعنی تنها مولفه دارای اهمیت (که در پست تو هم ذکر بشه) میشه تاثیر فیل اسپنسر و اکس باکس در این اتفاق؟
بعد از خرید بتزدا فقط 2 استودیو RPG غربی در بازار مانده بود که سونی توانایی خرید اشون داشت
CDPR به خاطر قیمت اش ممکن نبود

Eidos Montreal تنها گزینه باقی مانده برای سونی بود :-??
سونی با علم به اینکه در 5 سال اینده TES/ FALLOUT و سایر RPG های بزرگ مایکروسافت عرضه می شه و در مقابل اش هیچ استودیو و IP نداره ( در حد بزرگان RPG ) این فرصت از دست بده ؟
در حالی که هزینه خرید این 2 استودیو معادل بودجه اسپایدرمن 2 هم نیست
در شرایط عادی سونی قطعا این 2 استودیو می خرید
 

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,604
نام
Mehrdad
بزرگوار منبع خبر این تاپیک و اولین نفری که کنسل شدن بازی جدید DEUS EX اعلام کرد کی بود ؟
View attachment 326341
در درستی منبع jasonschreier همین بس که مجبور شدن یک ساعت بعد بیانیه رسمی بدن
View attachment 326343

The canceled Deus Ex project, which had not yet been announced, was slated to enter production later this year
دو سال در مرحله pre-production ( با توجه به اینکه اعضای کلیدی استودیو روی FABLE و سایر بازی های مایکروسافت کار می کنن طبیعیه ) قرار بوده تازه امسال مراحل اصلی ساخت شروع بشه

---------
سونی همین الان هم با MLB کل اطلاعات سخت افزاری مایکروسافت داره

------------------
بزرگوار من توضیح دادم که تعداد نفرات تیم مهم نیست :-?? مهم افراد کلیدی هستن که سرنوشت یه بازی مشخص می کنن
استاد کوجیما یه نفر , اما کونامی می تونه بدون همین یک نفر MGS شاهکار بسازه ؟
وقتی 30 تا 50 نفر از اعضای کلیدی استودیو ( درشرایط عادی نسخه جدید DUES EX می ساختن ) با مایکروسافت همکاری می کنن , مشخص نسخه جدید DE به مشکل می خوره و در نهایت کنسل می شه
----------
این ماجرا چه به ربطی به بحث کنسولی و VS داره ؟
سرنوشت این دو استودیو قربانی سیاست های عجیب و غریب فیل اسپنسر و تیم XBOX / مشکلات مالی شرکت ورشکسته Embracer شده


بعد از خرید بتزدا فقط 2 استودیو RPG غربی در بازار مانده بود که سونی توانایی خرید اشون داشت
CDPR به خاطر قیمت اش ممکن نبود

Eidos Montreal تنها گزینه باقی مانده برای سونی بود :-??
سونی با علم به اینکه در 5 سال اینده TES/ FALLOUT و سایر RPG های بزرگ مایکروسافت عرضه می شه و در مقابل اش هیچ استودیو و IP نداره ( در حد بزرگان RPG ) این فرصت از دست بده ؟
در حالی که هزینه خرید این 2 استودیو معادل بودجه اسپایدرمن 2 هم نیست
در شرایط عادی سونی قطعا این 2 استودیو می خرید
قبوله، ولی تو هم قبول کن، که نقش فیل اسپنسر و اکس باکس رو گاهی اغراق امیز مطرح میکنی....

در مورد ار پی جی به نظرم سونی حتما به فکرشه و نتیجه اش رو (چه بازی ها چه شروعی برای استودیو ها یا تیم های جدید) رو این نسل متوجه میشیم...
 
  • Like
Reactions: SHAYAN1999

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,934
نام
محمد حسین
خبر خیلی بدی بود.
کاش سونی Eidos Montreal و کریستال داینامیکس رو خریده بود. من اخبار خرید شرکتها رو دنبال نمیکنم برای همین نمیدونم دلیل تعلل یا بی میلی سونی برای خرید اینها چی بوده یا اصلا آیا شرایط خریدش رو داشته یا نه ولی بنظرم بازیهای اصلیشون یعنی توم ریدر و deus دقیقا به گروه خونی سونی میخورد. یعنی کاش اصلا deus ex انحصاری میشد ولی کنسل نمیشد.
بدتر از کنسل شدن اینه که ای پی دست این شرکت عوضی افتاده و دیگه معلوم نیست deus ex ی ببینیم یا نه.
deus ex رقیب خودش بود و اگر شرکتی مثل سونی پشتش بود میتونست بترکونه ولی الان منابع این دو تا استودیو قراره روی "فرانچایز اصلی" که احتمالا توم ریدره کار کنن که مثلا بتونه رقیب انچارتد بشه که خب صد سال دیگه هم نمیشه یا اینکه فرانچایز اصلیشون شاید یه عنوان انلاین پول چاپ کن باشه که خب این هم بنظرم با توجه به اینکه همه میخوان gaas بسازن و یک شبه پولدار بشن احتمال شکستش از موفقیتش بیشتره.
این وسط لعنت به اسکوئر انیکس که شبیه کاری که برلوسکنی با میلان کرد (فروشش به خریدار بد و نامعتبر) رو با این دو استودیو کرد.
یه مثال باحال زدی
میلان و اسکوئر غرب شبیه هم بودن تو زمان فروش. مالکای جفتشون دیگه از سرمایه گذاری خسته شده بودن، چون سود تعریف شده رو نداشتن و بعضا ضررده بودن
برا همین، خریدارا کم بودن و مجبور بودن، بدن بره.
میلان فروخته شد به یه چینی که با وام میلانو خرید و تهش بدهیها رو هم سوار شد و آخرش الیوت که وام داده بود اومد گرفت باشگاه رو و تا پارسال،بالاخره میلان تراز مالیش مثبت شد و سالها مالدینی با 40-50 میلیون باشگاه رو میگردوند و آخرشم یه ابله به نام ردبرد و کاردیناله، گفت بای بای مالدینی، البته بنظر میاد صندوق مالی عربستان دنبال خریده و میخوان با مالدینی برگردن اگه بفروشه ردبرد
امبریسر هم رو سرمایه 2 بیلیون دلاری صندوق عربستان حساب باز کرده بود، عربستان نداد و تمام پروژه ها رفت تو دیوار. امبریسر اگه میخواد زنده بمونه یا باید بفروشه یا باید یه سرمایه گذار بگیره.
_______
دلیل نیومدن وسط سایرین،ندیدن این سوده هست و گر نه 300 میلیون برا deus و تام رایدر و ... واقعا کمه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر