بازی جدید Bungie در سال 2013 خواهد امد

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
سلام
در سال 2010 قراردادی ما بین دو کمپانی Bungie و Activision منعقد شد که جزئیاتی از آن جدیدا برملا شده است که حاوی اطلاعاتی از پروژه جدید Bungie است.

20110530bungie1.jpg


LA Times قرارداد 27صفحه ی مابین دو کمپانی را منتشر کرده است که ممکن است بعد از توافق سال 2010 تغییراتی جزئی در بندهای قرارداد رخ داده باشد.این قرارداد شامل 4بازی است،برای یک سری action shooter.
code name اولین بازی Destiny است،که قرار است در اواخر سال 2013 ریلیز شود و دنباله های آن هر یک سال در میان بیایند.انتظار می رود که اولین تایتل انحصاری Xbox باشد-چه روی 360 یا جانشین آن- و بعدا فرانچیز بر روی Pc و Ps3 گشترش خواهد یافت.
همین طور قرارداد 4تا expansion pack را شامل می شود که به نام Comet شناخته می شوند.این پک ها قرار است از سال 2014 به صورت تناوبی انتشار یابند،که این نشان دهنده ی این خواهد بود که کمپانی Bungie هر سال یک لانچ بزرگ خواهد داشت.
نکته ی جالب قرارداد پاداش 2.5 میلیونی است که قرار است اگر بازی Destiny متایی بالای 90 داشت Activision به Bungie پرداخت کند.پرداخت این گونه پاداش ها خیلی هم نامرسوم نیست اما به گفته ی Develop این بزرگترین پاداشی است که برای نظر منتقدان،یک کمپانی به developer خود پرداخت می کند.
لازم به یاد آوریست که کمپانی Bungie برای سال ها مسولیت ساخت و گسترش بازی Halo رو داشت و بعد از فسخ قراردادش با مایکروسافت و پیوستن به Activision این مسولیت به عهده 343 Industrie افتاده است.
موفق باشیم

لینک قرارداد
منبع
 
آخرین ویرایش:

aryasoft2872

کاربر سایت
Nov 25, 2009
584
نام
M.P
وقتی قرار باشه روی بقیه پلتفرم ها جز ایکس باکس هم عرضه بشهدیگه دلیلی نداره که تیتر بزنید درشت که در انحصار ایکس باکس خواهد بود...بابا مایکروسافت برا فنات دوتا انحصاری بزن که از کمبود به همچین کارا نیفتن
Sent from my Schubert using Board Express
 

kolange_bill

کاربر سایت
Apr 2, 2012
209
پروژه عظیم استودیو Bungie در دست ساخت،سرنوشتی 10 ساله شما را می‌خواند.


activision-bungie-logo.jpg


درود.

بعد از اینکه شرکت Bungie با شرکت بزرگ ماکروسافت قطع همکاری کرد، این استودیو در طی قراردادی 10 ساله در اوریل سال 2010 به شرکت Activision پیوست؛ که امروز مفاد این قرارداد رو شد و از قرار معلوم پروژه‌ای عظیم در راه است زیرا در خبری که امروز ان را می‌خوانید استودیو Bungie کارهای بزرگی را در دستور کار خود دارد.

در طی اسنادی که LA Times ان را منتشر نموده است استودیو Bungie در یک پروژه 10 ساله 4 عنوان بازی را روانه بازار خواهد کرد که عناوینی با ژانر "sci-fantasy, action shooter" می‌باشند؛ این بازی‌ها که با اسم رمز "Destiny" نام گذاری شده‌اند ذز طی این یک دهه برای کنسول‌های 360 و 720, PS3 و PS4 منتشر خواهند شد. (شایان ذکر است هنوز به طور یقین مشخص نیست این بازی‌ها برای کنسول‌ها نسل بعد نیز بیاییند)
اولین "Destiny" طبق خبر در پاییز سال 2013 و برای کنسول 360 انتشار می‌یابد و گفته می‌شود این عنوان احتمال دارد برای کنسول نسل بعد شرکت MS یعتی Xbox 720 نیز در نظر گرفته شود، که البته هنوز این امر قطعی نمی‌باشد،پروژه "Destiny" دارای 4 اکسپنش است که به صورت DLC است که اولین انها با اسم رمز "Comet" در پاییز سال 2014 منتشر می‌شود. طبق امار LA Times این بازی احتمالا از درجه سنی 16 سال به بالا برخوردار باشد.
همانطور که در بالا توضیح داده شد اولین سری Destiny در سال 2013 برای 360 انتشار می‌یابد و اگر این عنوان فروش و موفقیت لازم را کسب نماید استودیو Bungie در نظر دارد در اواخر سال 2014 نیز این عنوان را برای کنسول PS3 و به همانند 720 برای PS4 نیز منتشر نماید.

Destiny دوم نیز طبق اسناد منتشر شده، گفته می‌شود برای پلتفرم‌های PC,360,720,PS3,PS4 در نظر گرفته شده است و ان چیزی که LA Times به ان اشاره می‌کند این است که سری Destiny دارای خاصیت "massive-multiplayer" هستند، یعنی این عناوین به همانند بازی معروف خود این شرکت یعنی Halo، دارای مد‌های مهمی در بخش multiplayer هستند که نسبت به قبل بسیار وسیع‌تر و بهتر شده اند.
همچنین اطلاعاتی از بخش تک نفره بازی نیز منتشر شده است که گفته می‌شود این عنوان به غیر خط داستان اصلی خود دارای مراحل فرعی نیز می‌باشد، یعنی شما به همانند بازی Elder Scrolls می‌توانید هم مراحل اصلی بازی خود را بروید و هم اینکه به مراحل فرعی بپردازید.

در اخر نیز LA Times در طی خبر خود نیز عقد قرارد ما بین Activision و بانجی را منتشر کرده است که به شرح زیر است.

طبق امار، سازنده بازی از سود بدست امده این عناوین چیزی حدود 20 الی 35 درصد بدست خواهد اورد؛ البته این تمام ماجرا نیست و طبق مفاد این قرار داد اگر بازی انگونه که باید و شاید کیفیت و هزینه کافی را در بین سال‌های 2010 و 2013 داشته باشد این استودیو در هر سال از Activision چیزی حدود 2.5 میلیارد خواهد گرفت. و در اخر نیز اگر Destiny بتواند در میانگین امتیازات از سایت Gamerankings.com امتیاز بالای 90 درصد را بگیرد بار دیگر شرکت Bungie دو نیم میلیارد دلار از Activision خواهد گرفت.
طبق خبر گفته می‌شود مالیات بازی Destiny (درحال حاضر با این نام شناخته می‌شود) چیزی حدود 50 میلیون دلار تخمین زده شده است و طبق روال صنعت بازی دادن این هزینه برگردن کسی است که مالکیت نام بازی را در اختیار دارد و اگر این عنوان موفق باشد Activision بیش از استودیو بانجی سود خواهد کرد.


joystiq
 
آخرین ویرایش:

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,004
نام
آریا
Activision و انحصاری ؟!! :D یعنی از خیر حداقل 8،9 میلیون نسخه اضافی میگذره به همین راحتی ؟! :D
کار رسمآ از آخرالزمون هم گذشت !

ویرایش : دو تا تاپیک در مورد خبر بود که به هم چسبوندمشون.
 
آخرین ویرایش:

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,102
نکته ی جالب قرارداد پاداش 2.5 میلیونی است که قرار است اگر بازی Destiny متایی بالای 90 داشت Activision به Bungie پرداخت کند.
واقعا اکتیویژن فکر کرده بانجی برای ساختن بازی با متای بالای 90، احتیاج به پاداش داره؟:-/ :D
Activision و انحصاری ؟!! :biggrin1: یعنی از خیر حداقل 8،9 میلیون نسخه اضافی میگذره به همین راحتی ؟! :biggrin1:
بعید میدونم:D احتمالش خیلی کمه انحصاری باشه.
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
همونطور که به Infinity Wardـه خدا بیامرز داد به بانجی ام میده. گرچه بانجی نیست مثل اون کسائی که برای "جایزه" کار کنن.

پ.ن. دوتا ترجمه باهم فرق دارهو کدومش درسته الان؟ :D.
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
انتظار می رود که اولین تایتل انحصاری Xbox باشد

یعنی دیگه چی میشه خواست ؟:D کیفیت کار هم که تضمین شده است !:D
البته بعید هم نیست که بازی را مایکرو دیده باشه و با اکتی قرار داد ببنده که انحصاری باشه !
 

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
پ.ن. دوتا ترجمه باهم فرق دارهو کدومش درسته الان؟ :biggrin1:.
به غیر از پاراگراف پایانی ترجمه دوست خوبم،تفاوت دیگری توی متن ترجمه ها به اون شکل نمی بینم
رقم 2.5 میلیارد دلار کمی به نظرم زیاد در حالیکه 2.5 میلیون دلار هم به نظرم کم
توی منبع joystiq صحبتی مبنی بر پول نشده.البته من خودم به قراردادی که la times داده هم نگاه نکردم شاید توی اون باشه.

Activision و انحصاری ؟!! :biggrin1: یعنی از خیر حداقل 8،9 میلیون نسخه اضافی میگذره به همین راحتی ؟! :biggrin1:
این که عنوان اول انحصاری شکی نیس،حتی خبر صبح با تیتری شبیه "اولین بازی Bungie انحصاری Xbox خواهد بود" اومده بود که بعدش Vg247 خبر اپدیت کرد وتیتر عوض کرد.
حالا اینکه اکتی چرا واقعا این حرکتو کرد دلایل زیای می تونه داشته باشه که به مرور مشخص خواهد شد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر