بازی جدید خالقان Alice: Madness Returns در راه Kickstarter

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,027
نام
morteza
American McGee خالق بازی هایی همچون Alice: Madness Returns و Grimm در حال جمع آوری کمک مالی توسط Kickstarter برای ساخت بازی جدیدش، Akaneiro: Demon Hunters است.


73byqemu6q968hvi20u4.jpg


McGee و استدیو اش (Spicy Horse) به دنبال جمع آوری 200000 دلار برای بازی جدیدشان (که یک بازی نقش آفرینی اکشن Free to Play است) هستند. Akaneiro: Demon Hunters قصد دارد داستان شنل قرمزی را به سبک ژاپنی بازگو کند. مراحل ساخت Akaneiro: Demon Hunters بیش از 6 ماه پیش آغاز شده اند و بر اساس صفحه این بازی در سایت Kickstarter، استودیو Spicy Horse از مقدار پول بدست آمده از Kickstarter برای اضافه کردن Co-op، بخش چند نفره سیستم ساخت آیتم (crafting system) و پورت iOS و اندروید این بازی استفاده خواهد کرد. البته پلتفرم اصلی این بازی PC، MAC و پلتفرم های معمول خواهند بود. همچنین در صفحه این بازی در Kickstarter به احتمال وجود PvP، پورت لینوکس و guild ها نیز اشاره شده است.


با اینکه Spicy Horse برای انتشار Alice: Madness Returns با شرکت EA همکاری کرده بود، اما بنا بر گفته های McGee، بازی های Free to Play سود بیشتری برای این استودیو دارند و Alice: Madness Returns آخرین بازی این استودیو بود که به صورت فیزیکی عرضه شد. بنا بر صحبت های McGee، هدف Spicy Horse به ارمغان آوردن کیفیت کنسولی برای بازی کنندگان mid-core بدون وابستگی به ناشران همیشگی است و Akaneiro: Demon Hunters نتیجه این هدف است.

منبع
 

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی
نه کاش F2P نبود!!!!:(
واقعا عجب اعجوبه ای هست این American McGee,حتی دووم اسطوره ای هم یه مقدار از موفقیتش رو مدیون این شخصه!!!
 

K3l!0$

کاربر سایت
Sep 11, 2012
628
نام
کیانوش
بازی های American McGee بسیار توپن چون ذهن آشفته ای داره این بابا. از همون American McGee Alice و Alice Madness Returns روانی بودن (البته به صورت باحالش) مکگی رو میشه دید:d
کلا خیلی بازی ساز توپیه. درسته معمولا بازی های F2P میخوان تو رو بدوشن ولی از این بازی بسیار استقبال میشه:d
معلومه این بازی هم بسیار عنوان خاصیه! مطمئنا به راحتی این پول جمع میشه!
 

Jaquar

کاربر سایت
Dec 31, 2012
181
نام
Friend of Jaquars, The Third
چه شود! شنل قرمزی تو ژاپن فئودال؟! :d
اصولا کار مک‌گی اقتباس آزاد از داستان های معروف و روایتشون به سبک خودش هست! که خیلی عالی از کار درمیاد فقط بازیهاش گیم پلی عناوین با بودجه هنگفتو ندارن. در هزصورت استقبال میکنیم. بازیسازهای مستقل با چه مشکلاتی دسته و پنجه نرم میکنند خدائیش 200000 تا هیچی نیست.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر