بازی‌های رایگان ماه جولای سرویس Games With Gold معرفی شدند

WonderMahdi

کاربر سایت
Mar 21, 2020
609
نام
مهدی قربان‌زاده
ماکروسافت با انتشار ویدیویی در صفحه یوتیوب خود، بازی‌های رایگان ماه جولای را اعلام کرده است.

xbox july 2020 games with gold


ماکروسافت در این ماه بازی‌های WRC 8 FIA World Rally Championship، Dunk Lords، Saints Row 2 و Juju را برای مشترکین سرویس Xbox Live Gold رایگان کرده است. بازی‌های Saints Row 2 و Juju برای کنسول Xbox 360 عرضه شده‌اند و شما می‌توانید از طریق سیستم پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل این دو بازی را تجربه کنید.

بازی WRC 8 در طول ماه جولای رایگان خواهد بود و بازی Saints Row 2 را فقط در نیمه اول ماه جولای می‌توانید به صورت رایگان دریافت کنید.بازی‌های Juju و Dunk Lords در نیمه دوم ماه جولای رایگان خواهد شد ولی تا پانزدهم ماه آگوست فرصت دارید تا بازی Dunk Lords را به بازی‌های خود اضافه کنید.

برای تجربه بازی‌های WRC 8 و Dunk Lords باید اشتراک Xbox Live Gold داشته باشید اما اگر می‌خواهید به سراغ بازی‌های Juju و Saints Row 2 بروید، فقط کافیست آن‌ها را با اشتراک Gold به کتابخانه خود اضافه کنید و برای ادامه بازی دیگر نیازی به این اشتراک ندارید.

Continue reading...
 

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی
این آشغال ها رو خودشون هم فکر نکنم بازی کنن :)):D یه مدت خیلی خوب بود بازی‌های گلد و کلی بازی خفن میشد انجام داد، ولی با اومدن گیم‌پس دیگه نابود شد کم کم.
:Dخب با اومدن گیم پس خیلی از بازی هایی هم که از گیم پس خارج شدن هم بعدش میشه با تخفیف خریدشون دوباره رسما باید فاتحه GWG رو خوند کلا با اومدن گیم پس:D
 

Kiarash_united7

کاربر سایت
Jan 6, 2020
1,692
این آشغال ها رو خودشون هم فکر نکنم بازی کنن :)):D یه مدت خیلی خوب بود بازی‌های گلد و کلی بازی خفن میشد انجام داد، ولی با اومدن گیم‌پس دیگه نابود شد کم کم.
البته اين wrc 8 بازيه بدي نيست البته تو حد بازيهاي گلد ميگم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر