بازی‌های جدید سرویس Xbox Game Pass معرفی شدند

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
شرکت Microsoft به‌طور رسمی از بازی‌های جدید سرویس Xbox Game Pass رونمایی کرد و مشترکان این سرویس، به‌زودی به یکی از عناوین نقش‌آفرینی محبوب کلاسیک دسترسی خواهند داشت. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی ها همراه باشید.

Xbox-Game-Pass-August-lineup.jpg


با ورود به ماه آگوست، مجموعه جدیدی از بازی‌هایی که قرار از به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه شوند، معرفی شدند. کاربران ایکس باکس وان از همین فردا می‌توانند بازی Darksiders: Genesis و همچنین بازی The Dark Pictures Anthology: Man of Medan را دانلود کنند. بازی‌های Xeno Crisis ،UnderMine ،Trailmake و It Lurks Below نیز از فردا برای کاربران ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود.

همچنین در تاریخ 13 آگوست، بازی Final Fantasy 7 برای مشترکان رایانه‌های شخصی و ایکس باکس وان قابل دانلود است. نسخه ریمیک بازی تا آپریل سال آینده در انحصار PS4 خواهد ماند، اما نسخه اوریجینال این عنوان کلاسیک و محبوب همچنان پس از 20 سال جذابیت‌های خود را حفظ کرده‌است.

در پایان، اعلام شد که تعدادی از بازی‌های موجود در ایکس باکس گیم پس از این سرویس خارج می‌شوند. در تاریخ 14 آگوست، بازی Devil May Cry 5 برای مشترکان کنسول و بازی‌های Space Hulk: Tactics و Where the Water Tastes Like Wine برای مشترکان رایانه‌های شخصی غیر قابل دسترس خواهند شد. همچنین بازی‌های Kingdom Come: Deliverance و Yoku’s Island Express نیز از لیست عناوین گیم پس بر روی هردو پلتفرم حذف می‌شوند.

Continue reading...
 

CAP\MortezA63

کاربر سایت
Mar 13, 2009
1,653
نام
MortezA
ای ول دارک سایدرز جنسیس من روانیه این بازی هستم دمتون گرم خداروشکر اومد روی گیم پس.واقعا این گیم جونه ما گیمرهای ایرانی رو نجات میده از دست بلای مثل قیمت دلار...!!!!
 
  • Like
Reactions: Tolkien and MO021

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر