بازی‌هایی که از PS4 Pro پشتیبانی می‌کنند با پیغام " PS4 Pro Enhanced" مشخص خواهند شد

VICTORLyNCH

کاربر سایت
Aug 18, 2016
565
#27.jpg
کنسول میان نسلی سونی، PS4 Pro، اواخر امسال وارد بازار خواهد شد که با توجه به قدرت سخت‌افزاری افزایش یافته‌اش، قادر به ارائه‌ی بازی‌هایی که بر روی نسخه‌ی اصلی PS4 اجرا می‌شوند، با ویژگی‌های گرافیکی بیشتر و بهبود یافته خواهد بود. با این حال به نظر می‌رسد برای متمایز کردن این عناوین، پیغامی مبنی بر پشتیبانی بازی‌ها از قدرت این کنسول بر روی کاور آن‌ها درج خواهد شد؛ این پیغام " PS4 Pro Enhanced" خواهد بود. این پیغام زیر نوار پلتفرم درج خواهد شد.

بسته به نوع بازی شاهد ویژگی‌های متفاوتی خواهیم بود، اما سونی ادعا کرده است که این پیغام مشخص کننده‌ی این موضوع‌ است که این بازی حاوی ویژگی‌های جلوه‌های سمعی و بصری بهبود یافته، نرخ فریم ریت بیشتر، پشتیبانی از HDR 10 یا افزایش رزولوشن خواهد بود.

تمایز این گونه بازی‌ها برای نسخه‌های دیجیتالی آن‌ها نیز مهیا شده است. در صفحه‌ی بازی‌ها در فروشگاه Playstation به طور خاص قابلیت پشتیبانی از PS4 Pro قابل دید خواهد بود و منجر به مطلع شدن کاربران خواهد شد.

مدل یک ترابایتی کنسول میان نسلی PS4 Pro در تاریخ 20 آبان ماه [10 نوامبر میلادی] با قیمت 400 دلار به بازار راه خواهد یافت.

لینک منبع
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر