بازیگر نقش الی در The Last of Us Part 2 از پیشرفت مهارت تیراندازی خود می‌گوید

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
May 18, 2012
4,706
نام
Ebrahim
The-Release-Date-of-the-Last-of-Us-2-Unveiled-by-Ashley-Johnson-Was-a-Joke.jpg
اشلی جانسون (Ashley Johnson)، ایفاگر نقش شخصیت اِلی در بازی The Last of Us Part 2، به‌تازگی اعلام کرده که مهارت‌های تیر اندازیش را با کمک این بازی بهتر کرد و تبدیل به یک تیرانداز حرفه‌ای شده است.

به‌راحتی می‌توان گفت که بازی The Last of Us Part 2 یکی از مورد انتظارترین عناوین پلتفرم پلی‌استیشن ۴ در سال ۲۰۲۰ میلادی است؛ بازی‌ای که باوجود تأخیر فراوان و متعدد ذره‌ای از محبوبیت آن کم نشده که هیچ، حتی با انتشار خبرهای هفتگی و ویدیوهای فوق‌العاده‌اش عطش طرفداران و دنبال کنندگان این بازی را بیشتر کرده است.

اشلی جانسون با کمک بازی The Last of Us Part 2 موفق شده که مهارت‌های تیراندازی‌اش را بهتر از قبل کند؛ اشلی جانسون در حقیقت این استعداد پنهانش را در قسمت جدید از سری برنامه‌های ویدیویی Retro Replay با تروی بیکر و نولان نورث (اجراکنندگان برنامه Retro Replay) به اشتراک گذاشته بود. اشلی جانسون در مورد مهارت‌های تیراندازی که کسب کرده بود گفت:

من الآن با تیرکمان خیلی بهتر می‌توانم کارکنم. ازآنجاکه مایل به رسیدن به بالاترین سطح این مهارت هستم. نمی‌دانم این را می‌توان الآن بگویم یا نه. اما در قسمت دوم خیلی بهتر شده است. تیر و کمان از اهمیت بالای درروند بازی برخوردار است.

با توجه به گفته‌های جانسون می‌توان نتیجه گرفت که الی نیز فرد حرفه‌ای‌تری در مبارزات نسبت به نسخه گذشته خواهد بود و مطابق انتظار باید منتظر نبردهای خشن‌تری باشیم.


بازی The Last of Us Part 2 در تاریخ ۲۹ می ۲۰۲۰ معادل با ۹ خرداد ۱۳۹۹ برای پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر