بازیگران انتخابی GI برای فیلم Half-Life

ke$ha

کاربر سایت
May 29, 2011
961
نام
kesha
halflife610.jpg



در نشتی که سران DICE در سال جاری برگزار کردند, بین Gabe Newell و J.J. Abrams کارگردان هالیوود صحبت هایی رد و بدل شد.
در طول این گفتگو, در مورد امکان ساخت فیلم های Half-Life و Portal بحث کردند. البته بدیهی است که فعلا هیچ برنامه ای ندارند و هنوز وضعیت مرحله پیش تولید فیلم ها هم مشخص نشده است. (این وضعیت ما را به این فکر انداخت که شخصیتهای انتخابی خود برای فیلم را به شما نشان دهیم.)



Gordon Freeman - Damian Lewis

gordon.jpg





Alyx Vance - Krisin Kreuk



alyx.jpg





Barney Calhoun - Kyle Chandler


barney.jpg




Eli Vance - Bill Cobbs


elivance.jpg





Dr. Isaac Kleiner - Dan Castellaneta


kleiner.jpg




Father Grigori - Dave Attell


grigori.jpg




Judith Mossman - Jane Seymour


11-


Dr. Breen - Dr. Breen


drbreen.jpg




G-Man - Stephen McHattie


gman.jpg





منبع
 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
اخه بستگی داره به کارگردان :D مثلا چه ایرادی داره اینجور فیلمها را بدن به پیتر جکسون بسازه ؟:D

پیتر جکسون البته یه گزینه ی فوق العادست:d، مشکل کارگردان نیست به نظر من چون میشه مثلا با انتخاب همین پیتر جکسون از کیفیت کار مطمئن شد، مشکل یه سناریوی درست و حسابی هست که معمولا نمیتونن از روی یه بازی یه سناریوی خوب در بیارن.
اگه اجازه ی دخل و تصرف توی داستانم به جکسون بدن میشه به کار مطمئن شد، مثل LOTR که جکسون همراه یکی دو تا نویسنده ی دیگه بر اساس رمان ارباب حلقه ها ساختنش. مشکل دیگه هم اینه که از نظر من ساخت فیلم از روی کتاب با ساخت فیلم از روی بازی فرق میکنه، میدونی چرا؟ البته این نظر منه ولی من معتقدم آدم وقتی یه رمانی رو مثل hary potter یا همین ارباب حلقه ها رو که میخونه یه دنیای خیالی رو تو ذهنش میسازه که تا وقتی که فیلمش ساخته نشه تنها یه تصور مجازی از حال و هوای قصه هست و بصورت بصری میتونه خیلی جذاب بشه اگه ساخته بشه مثل همون دو تا کتابی که گفتم، ولی وقتی تو یه دنیایی مثل دنیای HL رو توی چند نسخه میبینی به وضوح( نه اینکه بخونی و بصورت مجازی تصویرش کنی) و کاملا تفکراتت بر پایه ی دیده هات از بازی راجع به موضعش ساخته میشه، تجربه ی ساخت فیلم از روی اون میتونه تضاد ایجاد کنه بین دیده هات تو بازی و دیده هات از فیلمه بازی. مگر اینکه میزان تفاوت ها به حداقل برسه که خیلی خیلی سخته. نمیدونم منظورمو گرفتی یا نه:d ولی من اینطوری فکر میکنم:d.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر