بازسازی Silent Hill P.T با انجین Unreal Engine 4 توسط یک طراح

βrαγαπ

کاربر سایت
12qt1P2-672x372.png


کاربری از Polycount به نام djoexe هم اکنون در حال بازسازی پروژه‌ی Silent Hill P.T این‌بار برروی Unreal Engine 4 است. در حالی که این پروژه فعلاً تمام نمی‌شود. ( به وضوح مشهود است که انسداد محیط از دست رفته و محیط آن به مرحله نهایی نرسیده است، در حالی که وضوح و روشنایی بازی هنوز تیز و پر سرعت نشده است. ) djoexe, تعدادی عکس که نشان دهنده‌ی پیشرفت بازی تا به حال است را منتشر کرد. Unreal Engine 4 از پتانسیل بالایی برخوردار است، به طوری که گرافیکِ آن خیلی به نسخه دموی این بازی شباهت دارد.
تصاویر:



منبع
 
Last edited by a moderator:
همینجوری :-" کوجیما در مورد P.T :
The graphics were intentionally toned down to make it seem like an indie studio was making the game
نسخه نهایی چی بشه خدا میدونه :دی

در مورد این بحث UE vs FE هم نمیشه مقایسه اشون کرد ، ولی فاکس انجین 10000000 بار ریلیستیک تره :دی
 
اومدم تو تاپیک صفحه قبل هی چیزایی خوندم برم خودمو پرت کنم پایین!:| طرف اومده بهترین انجین بازیسازی نسل قبل رو با FE مقایسه کرده:|FE بنظرم تو یه سری از افکت ها و AA انجین خیلی خوبی هست ولی در بقیه موارد به 10000000 کیلومتری Unreal هم نزدیک نمیشه.
 
اومدم تو تاپیک صفحه قبل هی چیزایی خوندم برم خودمو پرت کنم پایین!:| طرف اومده بهترین انجین بازیسازی نسل قبل رو با FE مقایسه کرده:|FE بنظرم تو یه سری از افکت ها و AA انجین خیلی خوبی هست ولی در بقیه موارد به 10000000 کیلومتری Unreal هم نزدیک نمیشه.

چه ربطی داره ؟ چون UE3 نسل قبل ترکوند ==> UE4 هم بهترین انجینه ؟
بعد بهترین انجین از کجا اومده ؟

یه بار دیگه فرمایش میفرمایم که در مورد این بحث UE vs FE هم نمیشه مقایسه اشون کرد + من الان نه UE 3 رو زیر سوال بردم نه UE4 :d
نمیشه مقایسه کرد !
چرا نمیشه استاد ؟!!!!!!
عرض به حضور ابر استاد که خدا به آدم ها عقل داده ، برا همین کار یه نفر رو با یه استودیو مقایسه نمیکنن بعد از این مقایسه به نتیجه مقایسه انجین ها برسن !
 
عرض به حضور ابر استاد که خدا به آدم ها عقل داده ، برا همین کار یه نفر رو با یه استودیو مقایسه نمیکنن بعد از این مقایسه به نتیجه مقایسه انجین ها برسن !

؟!!!!!!!!!!!!!!:-/
استاد فک کنم تو کامنتای خودتم درس نمیخونی
از تصاویر لذت ببر
راستی تو UE4 واسه ساخت اونا نیاز به یه استودیو نیس
لذت ببر:d
 
آقا یعنی چی؟ :| :دی
مگه انجینم ریلیستیک داره که بگی FE هزار برابر ریلیستیک تره! درسته هر انجینی یک قدرتی داره اما این به سازنده مربوطه که چطور از اون قدرت استفاده کنه و چی ازش در بیاره!
کرایتک میاد با کرای انجین 3 بازی هایی مثل کرایسیس3 و رایز میسازه همه کف میکنن یک سازنده درپیت هم میاد میسازه بعد میبینی خراب کرده :دی

همین الان برین the vanishing of etan carter رو بازی کنین با آنریل انجین 3 که مال شونصد سال پیشه ساخته شده ولی بشدت گرافیک Real و طبیعی داره که تو بخش بحث و تبادل نظر در مورد بازی فقط تا چند صفحه دهن بچه ها باز مونده بود :دی
 
مگه انجینم ریلیستیک داره که بگی FE هزار برابر ریلیستیک تره! درسته هر انجینی یک قدرتی داره اما این به سازنده مربوطه که چطور از اون قدرت استفاده کنه و چی ازش در بیاره!
عنوان سخنرانیشون راجع به موتورشون امیدوارم فقط همین عنوان نشون بده ریلیستیک داریم یا نداریم :)
Photo-realism through the eyes of a fox
کافی نیست ؟ گوگل کن ببین داریم یا نداریم !

به آقای x میگن یه سنگ با آنریل خلق کن ، یه سنگ با موتور چه میدونم CoD ! چون فقط به سازنده بستگی داره این 2 تا کپی پیست هم دیگه در میان نه ؟ با خواص یکسان ؟
اگه آره که برم خودم رو از پنجره پرت کنم پایین
با هیچ متر و خط کشی (:دی) نمیشه بگیم کدوم موتور بهترین موتور بازیسازی از چه از نظر بسری و چه از نظر فنی والسلام ....

برمنکرش 111111111 بار لعنت :d

از اینجا به بعد هم من بحثی ندارم هرکی هرچی بگه درسته ، اشتباه از من بود :d
 
عنوان سخنرانیشون راجع به موتورشون امیدوارم فقط همین عنوان نشون بده ریلیستیک داریم یا نداریم :)

کافی نیست ؟ گوگل کن ببین داریم یا نداریم !

به آقای x میگن یه سنگ با آنریل خلق کن ، یه سنگ با موتور چه میدونم CoD ! چون فقط به سازنده بستگی داره این 2 تا کپی پیست هم دیگه در میان نه ؟ با خواص یکسان ؟
اگه آره که برم خودم رو از پنجره پرت کنم پایین


برمنکرش 111111111 بار لعنت :d

از اینجا به بعد هم من بحثی ندارم هرکی هرچی بگه درسته ، اشتباه از من بود :d

مثالت تو حلقم :دی
الان تمام موتور های بازی سازی تقریبا از فیوچر های به قول خودشون نسل بعدی دارن استفاده میکنن و مثل نسل قبل نیست که یکی دوتا موتور تو این ضمینه یکه تازی کنه این مبحث ریلیستیک که بحث ش پیش اومد اکثرش بر میگرده به کیفیت تکسچرا که دیگه این دست موتور نیست !!! در مورد مثالی که زدی بعله اگه تکسچراشون یکی باشه راحت میشه با کار کردن روش دقیقا کپی پیست هم در اوردشون منتها باید روش کار بشه ...
 
فاکس انجین صرفا برای هماهنگ کردن سازنده های ژاپنی با دهه 2000 ساخته شده, انشالله ورژن بعدیش که اومد میشه با UE 4.0 و امثالهم مقایسش کرد:d
 
آقا یعنی چی؟ :| :دی
مگه انجینم ریلیستیک داره که بگی FE هزار برابر ریلیستیک تره! درسته هر انجینی یک قدرتی داره اما این به سازنده مربوطه که چطور از اون قدرت استفاده کنه و چی ازش در بیاره!
کرایتک میاد با کرای انجین 3 بازی هایی مثل کرایسیس3 و رایز میسازه همه کف میکنن یک سازنده درپیت هم میاد میسازه بعد میبینی خراب کرده :دی

همین الان برین the vanishing of etan carter رو بازی کنین با آنریل انجین 3 که مال شونصد سال پیشه ساخته شده ولی بشدت گرافیک Real و طبیعی داره که تو بخش بحث و تبادل نظر در مورد بازی فقط تا چند صفحه دهن بچه ها باز مونده بود :دی
البته همین cry engine 3 دقت کن ، فقط خود کراینک میتونه از موتورش کامل استفاده کنه ، بازی های دیگه تی که با این انجین ساخته شده مشخصه .
یا از اونور به طور مثال ، uneral engine 3
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or