بازبینی Mortal Kombat X روی MSI GT72VR Dominator

Gabit0

کاربر سایت
Aug 29, 2010
545
نام
گابريل
photo_2017_02_07_20_14_14.jpg
بالاخره لپ تاپی که مدتها منتظرش بودم به دستم رسید، MSI GT72VR Dominator، اون هم با یک سورپرایز ویژه، نسخه ای که به دست من رسید ردیاب چشم tobii هم داره! طراحی جی تی 72 هم شبیه بقیه پسرعموهای سری GT خودش هست، یک طراحی با لبه های تیز که حالت تهاجمی زیبایی به دستگاه میده و ترکیب رنگ های قرمز و مشکی خیلی خوب کنار هم نشستن. کیبورد این لپ تاپ هم توسط steelseries ساخته شده و از نور پس زمینه RGB پشتیبانی میکنه.

اولین بازی ای که روی دامینیتور اجرا کردم Mortal Kombat X بود. همون طور که خودتون هم می دونید استودیوی NeverRealm قصد داره این بازی مبارزه ای که همین الانش هم خیلی ها رو عاشق خودش کرده رو به جاهای خیلی بالاتری ببره، با اینکه مورتال کامبت میتونست فقط با حضور شخصیتهای محبوبش، شکستن چندتا گردن و استفاده از چندتا تیکه یک خطی مثل Get over here دل همه رو ببره ولی سازنده ها تصمیم گرفتن که از این سری یک شاهکار بسازن، باید بگم تا امروز که این مقاله رو می نویسم MKX بهترین بازی مبارزه ای هست که امتحان کردم، شاید مثل Street Fighter و Tekken خیلی سریع و روون نباشه ولی همینکه به سرعت و فضای بازی عادت کنید به نظر خیلی هم سریع میرسه.
mkx1.jpg
این نسخه علاوه بر کاراکترهای قدیمی و دوست داشتنی مثل ساب زیرو، از کاراکترهای جدید (و خلاقانه) هم استفاده کرده، خودم که از اون ترکیب زنبور، مگس، عنکبوت که اسمش رو D’vorah گذاشتن خیلی خوشم اومد، گرچه کمی زمان برد تا به استایل مبارزه ش عادت کنم ولی کاراکتر جالبیه، تیم عجیب غریب Ferra and Tor هم جالب بود، البته به استایل مبارزه این یکی اصلا نتونستم عادت کنم.

گذشته از گرافیک فوق العاده بازی و طراحی زیبای شخصیت ها، گیم پلی بازی هم نسبت به قبل خیلی بهبود داشته، حرکات و تکنیک های کاراکترهای مختلف اون قدر زیاد هستند که برای هرکدوم یک ماه وقت لازم داشته باشید، چون فقط یادگرفتن تکنیک ها مهم نیست، اینکه چه موقعی ازشون استفاده کنید هم مهمه. و تا یادم نرفته بگم، می تونید از محیط بازی هم استفاده کنید، چه یک شاخه درخت رو توی صورت حریفتون بکوبید یا صورت حریفتون رو توی دیوار بکوبید یا از یک ستون برای جا خالی دادن و حمله کردن به حریفتون از یک زاویه دیگه استفاده کنید، فقط کافیه در زمان مناسب دکمه مناسب رو فشار بدید!
mkx2.jpg
بخش داستانی بازی هم بهترین داستانی که می تونید از یک بازی مبارزه ای انتظار داشته باشید رو روایت میکنه، در واقع خیلی هم شما رو درگیر خودش میکنه، شاید بازی های دیگه باید بیان و قصه گفتن رو از MKX یاد بگیرن.

نمیخوام زیاده گویی کنم، چون مطمئنم خودتون خیلی بهتر از من مورتال کامبت رو میشناسید، خشونت، خون، تیکه های خفن، بروتالیتی و فیتالیتی، همه سر جای خودشون هستن و چه با دوستاتون توی گیم نت باشید، یا تنهایی توی خونه نشسته باشید، می تونن ساعت ها سرگرمتون کنن.
چیزی که واضحه مورتال کامبت با همه گرافیک و خشونتش نمیتونه از پس GT72 بر بیاد، بازی به سادگی هرچه تمام تر بر روی بالاترین تنظیمات اجرا شد، فریم ریت در طول مبارزه از 60 تکون نمیخوره، صدا و تصویر، همه عالی هستن. برعکس GT73 که صدای فن کمی اذیت میکرد، GT72 حتی همین مشکل کوچیک رو هم نداره و صدای فن خیلی کمه. برای بازیهای مبارزه ای نیازی ندارید که دستتون رو روی کیبورد قرار بدید ولی اگه از معدود کسانی هستید که با کیبورد بازی می کنید نگران نباشید، کیبورد این لپ تاپ فوق العاده خوبه و کار کردن باهاش بسیار لذت بخشه، گرمایی هم زیر کیبورد احساس نمیشه که بخواد اذیتتون کنه. در کل عملکرد GT72 در اجرای بازی Mortal Kombat X بسیار عالی بود.


پ.ن: این بازبینی با ذکر نام بازیسنتر در انجمن های پردیس گیم و گیمفا نیز منتشر شده است.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر