بازبینی بازی Resident Evil 7 بر روی MSI GS43VR Phantom Pro

Gabit0

کاربر سایت
Aug 29, 2010
545
نام
گابريل
وقتی راجبه شاهکارهای رزیدنت اویل صحبت میکنیم امکان نداره نسخه دوم و چهارم رو ذکر نکنیم، و فکر میکنم که حالا نسخه هفتم رو هم باید به این لیست اضافه کنیم. توی این سری داستان درباره ایتان هست، مردی که برای نجات همسرش میا از دست خانوده بیکرها تلاش میکنه.

بر خلاف نظرخیلیها من فکر میکنم وارد شدن به دنیای اول شخص یک جهش مثبت در این سری بود. اول شخص بودن بازی یک حس شخصی تری به فضا میده و باعث میشه گیمر بیشتر توی محیط غرق بشه.
luze_re1.jpg
برخلاف تصور بعضی ها مهم ترین قسمت یک بازی ترسناک موجودات ترسناک نیست، بلکه فضاسازیه، و یکی از مهم ترین عناصر توی فضا سازی استفاده از صداست. باید بگم رزیدنت اویل توی این نسخه بیشترین استفاده رو از صداگذاری برای فضا سازی کرده و واقعا کارش رو به خوبی انجام داده. کپکام برای ترسوندن شما خیلی حرفه ای کار کرده، خونه بیکرها طوری طراحی شده که شما رو مجبور میکنه هر اتاق رو چند بار بازدید کنید، بازی اول اونقدر شما رو توی محیط رها میکنه تا بهش عادت کنید، و درست موقعی که انتظارش رو ندارید شما رو غافلگیر میکنه. نکته جالبی که بازی داره اینه که خیلی به ندرت شما رو میترسونه، این باعث میشه که همیشه توی حالت آماده باش باشید، مثل وقتی که دوستتون برای زدن شما دستش رو بلند میکنه و همونجا نگه میداره، کپکام با نگه داشتن شما توی لبه ترس دیوونه تون میکنه!

اوایل بازی، بعد از اینکه یه خرده خون و خونریزی تماشا میکنید، بیشتر شامل پنهان شدن و فرار کردن میشه، ولی کم کم باس فایت ها شروع میشن و باید بگم، بهترین باس فایت های تاریخ رزیدنت اویل انتظارتون رو میکشن.
4xg_re2.jpg
گیم پلی و صداگذاری عالی بازی با گرافیک چشم نوازی تکمیل شده، کیفیت تکسچرها خیلی عالیه و افکتهای تصویری هم خیلی واقعی به نظر میرسن، در این حد که می تونید چند دقیقه بیخیال دیوونه بازیهای معمول بشید و فقط به شعله های یک شمع خیره بشید. فوق العاده ست.
عملکرد لپ تاپ MSI GS43VR Phantom Pro در اجرای این بازی بسیار خوب بود، حتی یک لحظه هم با افت فریم مواجه نشدم، کیفیت صفحه نمایش عالیه، اصلا سایه نمیندازه و رنگها خیلی واضح و واقعی به نظر میرسن، تنها مشکل هم گرم شدن بدنه لپ تاپه که برای رفعش از کول پد استفاده کردم.


نظرتون رو راجبه این بازبینی با من در میون بذارید...

پ.ن: این بازبینی با ذکر نام بازیسنتر در انجمن های گیمفا و پردیس گیم نیز منتشر شده است.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر