خبر رسمی اینسومنیاک تائید کرد: بازی‌های مرد عنکبوتی و ولورین در یک دنیا جریان دارند

MJ_KING

کاربر سایت
Sep 14, 2023
359
نام
محمد جواد جعفری
کارگردان خلاق بازی Marvel’s Spider-Man 2، آقای برایان اینتایهار (Bryan Intihar)، بطور رسمی اعلام کرد که بازی آینده آنها که از کاراکتر ولورین ساخته خواهد شد، در دنیای عناوین ساخته شده از مردعنکبوتی توسط اینسومنیاک، جریان دارد.

Wolverine-300x169.webp


او همچنین افزود که بازی‌های اسپایدرمن آن‌ها، در دنیای 1048 جهان مارول جریان دارند و بازی آینده ولورین هم در همین دنیا اتفاق خواهد افتاد.

وقتی از اینتایهار درباره چرایی عدم حضور افتخاری ولورین در Marvel’s Spider-Man 2 پرسیده شد، او پاسخ داد: «تصمیم بر این شد که این کار را نکنیم، من فکر می‌کنم که ما میخواستیم به تیم توسعه دهندگان آن بازی اجازه بدهیم (با خیال راحت) کار خود را انجام دهند، چه کسی از آینده خبر دارد؟ در حال حاضر اما باید اجازه داد تا آنان کار خود را انجام دهند.»

بازی Marvel’s Wolverine در سپتامبر سال 2021 درجریان یک رویداد اینترنتی از پلی استیشن معرفی شد اما از آن زمان به بعد، هیچگونه تیزر یا تریلری از سینماتیک و گیمپلی بازی نشان داده نشده است.
 

SiminSecret

کاربر سایت
Sep 7, 2010
4,860
نام
مهراد
ای کاش اینا یه daredevil میساختن. در حال حاضر بهترین بازیساز سوپرهیرویی ان و جای خالی این شخصیت هم حس میشه.
توی اسپایدرمن 2 پلیر ها دفتر وکالت مرداک و نلسون رو پیدا کرده بودن، کارگردان بازی هم گفته بود شاید چیزای بیشتری در راه باشه!
 

Ni-oH

کاربر سایت
Dec 11, 2017
355
حالا که با موفقیتهای بی نظیر اسپایدرمن ۲ رفتن جزو بهترین استودیوهای دنیا ، به شدت مشتاقم ببینم بازی ولورین چگونه خواهد بود .
بخصوص که بازی از سانتا مونیکا و گاد اف جدید الهام گرفته و قراره یه بازی با رده سنی بالا و خشونت و سیستم مبارزات عالی و متفاوت ببینیم .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر