ایندی | معرفی بازی: The Messenger

ToTheMadness

کاربر سایت
Nov 11, 2018
119
111811
مشخصات
عنوان: The Messenger
استودیو توسعه دهنده: Sabotage
ناشر: Devolver Digital
تاریخ انتشار: Aug 30, 2018
ژانر: Indie, Metroidvania, Platformer, Pixel Graphics, Retro
در استیم
توضیحات
همچنان که ارتش اهریمنی روستایش را به محاصره در می آورد، نینجای جوانی به درون دنیای طلسم شده ای پیش می رود، تا طوماری که بر بقای قبیله اش برتری دارد را تحویل دهد.
آنچه که به عنوان اکشن پلتفرمری کلاسیک اغاز می شود، به زودی زود به ماجراجویی جامع و مرتبط با سفر در زمان، پر از هیجان، غافلگیری ها، و شوخ‌طبعی شکفته می شود.
  • گیمپلی پویا و آکروباتیک و کنترل هایی فوق محکم، لایق یک ماجراجویی حماسی و نینجایی.
  • ارتقاهای شخصیت، قابیت های جدید، مراحل مخفی، و راه های شاخه به شاخه شده ای که منتظر کشف شدن هستند.
  • اسپرایت ها، انیمیشن ها، و پس زمینه هایی 8 و 16 بیتی با دقت طراحی شده و با جوهره ی کلاسیک ها.
  • ترکیبی خاطره انگیزی از شرور ها، باس ها، و همراهان غیر عادی.
  • ساندترک اصیل ساخته شده توسط آهنگ ساز چیپتون معروف، Rainbowdaraagonetes، دست ساخت با استفاده از Famitracker.
ToTheMadness:
یکی از ویژگی هایی که باعث دوست داشتنی و مورد علاقه مند شدن یک بازی برای من می باشد، تازگی و نشان دادن موارد مختلف در هر لحظه است. دور شدن از تکرار و نزدیک شدن به گردابی از تفاوت ها. چیزی که بازی متال گیر سالید، در آن عالی بود. ارائه موارد مختلف که از داستان گرفته تا گیمپلی، همه و همه لبخند و برق چش لذت بخشی را به لب بازیکن می نشاند.
حالا تمام ویژگی های بالا را در قسمتی از ذهنتان داشته باشید، و بعد ویژگی های ریترو، گرافیک هنری فوق العاده، شخصیت های دوست داشتنی و موسیقی ای گوش نواز را به آن اضافه کنید. در نهایت چیزی که خواهید داشت، The Messenger خواهد بود.
111799
The Messenger نه تنها پلتفرمری فوق العاده است، بلکه بعد از چند ساعت بازی کردن به دنبال پیچش داستانی ای تبدیل به عنوانی مترویدوانیایی می شود! در واقع شما دو سبک را در این بازی تجربه خواهید کرد. و این دلیل بسیار عالی ای برای انتخاب The Messenger به عنوان شروعی در دنیای بازی های مترویدوانیایی خواهد بود. چرا که بازی، بازیکن را با سبک پلتفرمر که شروع آسان و ساده ایست آشنا کرده و بعد ویژگی های مترویدوانیایی رو به او نشان می دهد.
111800
گرافیک بازی زیبا و ریترو استایل است که شما را بیشتر و بیشتر جلب بازی های ریترو استایل خواهد کرد. بازی شامل دو محیط می باشد که یکی در آینده ای خراب و ویرانه و دیگری در گذشته ای سبز و خرم است. ویژگی سفر در زمان بازی که وارد گیمپلی شده و نقش اساسی ای در تکمیل مراحل دارد، سوییچی بین این دو محیط خواهد بود.
گرافیک بازی کافی نبوده که موسیقی بازی در را با لگد شکسته و یقه اتان را می گیرید! و آیا یقه را رها خواهد کرد؟ خیر تا ابد به شما چسبیده است.
همینطور بازی پتلفرمی سخت دارد که ما را به یاد Super Meat Boy و Celeste می برد. البته به آن جنون بالا نیست، ولی به آن نزدیک است.
111801
شوخ طبعی با داستان The Messenger گره خورده است. محال است که عاشق شخصیت Shopkeeper نشوید، شخصیتی همراه با سخنانی از شوخی گرفته تا پند اندرز هایی که شما را در تفکر فرو می برد. در صفحه پس از مرگتان هم موجود تک چشم بی حس و حالی به نام Quarble هست که در سفر همراهیتان می کند و با جمله های منفی به سراغتان می آید!
NintendoSwitch_TheMessenger_Screenshot_Shop.jpg
Shopkeeper
Quarble_Screenshot_5.png
Quarble
Quarble_Screenshot_4.png Quarble_Screenshot_6.png Quarble_Screenshot_7.png Quarble_Screenshot_8.png Quarble_Screenshot_9.png Quarble_Screenshot_10.png
در نهایت باید گفت که—درست است! باید باید گفت!
ویدئوها
گیف‌ها
Cloud Step
2-TheMessenger-ClouStepGlide-1.gif 111784
برای مشاهده گیف های زیر با کیفیت اصلی بر روی آنها کلیک کنید.
main.gif duck.gif
تصاویر
The Messenger - 1.jpg The Messenger - 2.jpg The Messenger - 3.jpg The Messenger - 4.jpg The Messenger - 5.jpg The Messenger - 6.jpg The Messenger - 7.jpg The Messenger - 8.jpg The Messenger - 9.jpg The Messenger - 10.jpg The Messenger - 11.jpg The Messenger - 12.jpg The Messenger - 13.jpg
The_Messenger_1.jpg
The_Messenger_2.jpg
The_Messenger_3.jpg
The_Messenger_4.jpg
The_Messenger_5.jpg
The_Messenger_6.jpg
The_Messenger_7.jpg
The_Messenger_8.jpg
The_Messenger_9.jpg
The_Messenger_10.jpg
The_Messenger_11.jpg
The_Messenger_12.jpg
The_Messenger_13.jpg
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر