ایندیانا جونز جدیدی در راه است

GENE

کاربر سایت
May 12, 2007
2,982
نام
مهدی
indy1b.jpg


سلام
IGN در شب گذشته شایعه ای به راه انداخت بر این اساس که سری بازی های ایندیانا جونز که محصول استدیوی LucasArts می‌باشند، برای همیشه کنسل شده‌اند.

استدیوی LucasArts در پاسخ به این خبر اظهار کرد که این شایعات پایه و اساسی ندارند و تیم LucasArts هم اکنون در حال کار بر روی عنوان بعدی این سری می‌باشند.

LucasArts گفت:" این استدیو به حق امتیاز بازی ایندیانا جونز همچنان وفادار است. ما می‌دانیم که هواداران مشتاقانه منتظر اطلاعات جدیدی در مورد عنوان بعدی این بازی هستند و از همین‌جا به آن‌ها اطمینان می‌دهیم که بزودی خبر‌های جدیدی را منتشر کنیم."

Source
 

KINDMAN

کاربر سایت
Sep 16, 2007
758
نام
Autumn Man
اصولا تکنیک‌های جدید لوکاس آرتز در اون زمان که الان در عناوینی نظیر SW:Force Unleashed و Fracture میبینیم (البته فکر نمی‌کنم terrain deformation شامل حال اون زمان بشه!؟) با نسخه جدید Indiana Jones معرفی شدند که یک فیلم هم از بخش گیم‌پلیش منتشر شد که اون عکس بالا هم تعلق به همون داره. اینکه مدتها بی‌خبر بودیم از این بازی و اینکه شایعه شد این سری کنسل شدن,‌ بنظر من فقط برای روی بورس نگه داشتن اخباری بود که از جانب لوکاس آرتز منتشر نشده! وگرنه اون موقع هم بازی اگرچه شبیه The God Father شده بود ولی معلوم بود روش کار شده و با توجه به فیلم های Indi,‌ ساخته نشدن یه بازی توسط استدیوی پول دوست لوکاس آرتز از روی این سری فیلم پرطرفدار بعید بنظر میرسه... . (خدا بگم اسپیلبرگ رو چیکار نکنه که به جای ساختن یه شیندلر یا A.I دیگه داره تن تن و ایندیانا جونز میسازه! امان از دست احتیاجات مالی!!)
 

!AtMoSpHeRe

کاربر سایت
Nov 19, 2005
2,424
خدا بگم اسپیلبرگ رو چیکار نکنه که به جای ساختن یه شیندلر یا A.I دیگه داره تن تن و ایندیانا جونز میسازه! امان از دست احتیاجات مالی!!
Indiana Jones And The Last Crusade ، قرار شد آخرین قسمت از سری این فیلم باشه و تا جایی هم که فیلمنامه ی لوکاس همون 20 سال پیش تمام شده بود دیگه قرار نبود KOTCS ساخته بشه.اما بدلیل اسرار های پی در پی و اشتیاق Harisson Ford به ادامه پیدا کردن این فیلم در دهه نود لوکاس تصمیم گرفت که فیلمنامه رو دوباره بررسی کنه برای کشش سری IJ وبدلیل اماده نشدن فیلمنامه اینقدر تاخیر ایجاد شد بین قسمت قبلی فیلم با Crystal Skull.هر چند خود لوکاس و اسپیلرگ هم میدونستند که با ادامه پیدا کردن نمیتونن به موفقیت قسمت های قبلی دست پیدا کنن (که همین اتفاق هم متاسفانه رخ داد).ولی تا جایی که اسپیلبرگ و لوکاس و هریسن فورد از دوستای قدیمی و صمیمی همدیگه هستند (و منم خیلی این سه شخص بزرگ رو دوست دارم:love:) به هر نحوی که بود KOTCS ساخته شد.
اسپیلبرگ توقع زیادی از فروش این فیلم داشت و فکر میکرد با اومدنش خاطرات مردم دوباره زنده میشه و مجددا محبوب میشه.ولی ایندی دیگه پیر شده بود و حضورش تو فیلم فقط باعث زجر اون کسایی بود که جوونیشون رو با سه قسمت قبلی گذرونده بودن.یکی از دلایل دیگه ای که باعث شد اسپیلبرگ تن به این کار بده "بنظر من" ، نبودن سوژه و داستان جدید بود که بدرد فیلمهای اسپیلبرگ با اون سبک و سیاق مخصوص خودش هم نمیخورد.و این موضوع برای کارگردان مشهوری مثل اسپیلبرگ که فیلمهاش از کیفیت بالایی برخوردار هستن و تا از تمیزی و بی نقص بودن کار مطمعن نشه تن به ساخت فیلم نمیده ، خیلی مهم هستش.وقتی فیلمی مثل War Of The Worlds بدترین فیلم تاریخ اسپیلبرگ (بنظر من یکی از بهترین فیلمها هستش!) از نظر کارشناسها و منتقد های فیلم شناخته میشه اسپیلبرگ خیلی باید خیلی سعی و تلاش کنه.این شخص واقا در ساختن فیلمهایی با سبک WWII نابغه هست و استعداد خدادادی داره.مثلا میتونه با ساختن مجدد بهترین فیلمهای تاریخ "SPR و TSL"به اوج خودش برگرده و در این مورد شک ندارم.مثلا SPR2 (هر چند سرباز رایان رو یک بار بیشتر نجات نمیدن :biggrin1: منظورم داستان دیگه ای از جنگ جهانی دوم رو مجددا فیلم کنه) و بجای ساختن فیلمهایی مثل Tin Tin میتونه موفقیت خودش رو با ساختن اینگونه فیلمها که طرفدار هم زیاد داره تضمین کنه.حداقلش میتونه به عنوان خالق سری Medal Of Honor هم جا داره که این سری رو خودش ادامه بده و نظارت داشته باشه روی ادامه ی ساخت سری MOH (تا قبل از Rising Sun اسپیلبرگ خودش کارگردان Frontline و Allied Assault بود) و خدا لعنت کنه این EA رو که بخاطر سیاست غلط خودش این عنوان رو خراب کرد تا حدی که دیگه اسپیلبرگ هم روش نمیشه اسمی از این بازی ببره ! اینجور که معلومه باید برای همیشه توی خماریش بمونیم ...
 

Sony-TJ

کاربر سایت
Sep 22, 2008
398
از engine اين تو GTA IV هم استفاده شده؟
فکر کنم قبلاً يچيزی تو اين مايه ها شنيده بودم!
نه خیر.فقط در فیزیک بازی GTA IV از موتور فیزیک Euphoria استفاده شده که قبلا توسط Lucas Arts اعلام شده که بازی ایندیانا جونز هم از این موتور فیزیک استفاده خواد کرد.در ضمن در بازی Star Wars : The Force Unlished هم از این موتور استفاده شده.
البته این موتور کارش فقط روی انیمیشن ها است.
در ضمن موتور بازی GTA IV اسمش R.A.G.E هستش که مخفف Rockstar Advanced Gaming Engine هست.
 

SEIKO-XXX

کاربر سایت
Oct 27, 2008
891
نام
kivanc tatli
من یه ویدئویی از گیم پلی بازی دیده بودم (خیلی وقت پیش)که توش انیمیشن و فیزیک بازی خیلی خوب کار شده بود.

خوشحالم که بلاخره خبری هم از این بازی شد!
 

GENE

کاربر سایت
May 12, 2007
2,982
نام
مهدی

phoenix09

کاربر سایت
Jan 16, 2009
6
اون عکسای بالایی رو من تریلرش رو دارم تو E3 2007 معرفی شد، بیشتر قصدشون نشون دادن فیزیک منحصربفرد تو بازی بود. تو این عکس نشون دادن چطوری اشیای دور و بر تو بازی خورد میشن، انصاقا هم قشنگ خورد میشدن:

Indiana-Jones-3.jpg

(اون مرده که داشت بازی رو توضیح میداد هی این پیرمرد رو پرت میکرد رو اون سطل پشت سری توی عکس؛ سطله قشنگ خورد شد، تیکه تیکه شد، ولی آدمه جونش بی نهایت بود نمیمرد! رمز زده بود. :D)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر