وای من رو سر تخلیه جرواجر کردن. قشنگ ۲۸ روز طول کشید. اول گفتن از سایت بزن. باز به کارشناس زنگ زدم که خانم روالش رو شروع کن. باز گفتن باید به اون شرکت رابط که دفعه اول اومد نصب کرد زنگ بزنین و بگین تیک تخلیه رو بزنن.
بعدش تازه قرار بود یک هفته روال تخلیه شروع بشه. ولی همون تیک زدن که کار ۱۰ ثانیهای بود، دو سه هفته طول کشید. تا به این شرکت رابط زنگ میزدم که میخوام تخلیه کنم، کلا گوشی رو میذاشتن! از اونور هم آسیاتک مرکزی زنگ میزدم که بابا اینجوریه، خودتون تیک بزنین، میگفتن باشه، درخواست میزنم و دوباره یک هفته باید منتظر باشی.
سه بار اینجوری من رو چرخوندن و داشتم وارد دفعه چهارم میشدم که دیگه روانی شده بودم. اول توی سامانه ۱۹۵ شکایت زدم، بعد پشت سرش به بخش انتقادات خود آسیاتک زنگ زدم. در عرض کمتر از یک ساعت تخلیه شد! اول بخش انتقادات گفت من خودم درستش میکنم، ولی ده دقیقه بعدش از همون اپراتور بخش ۱۹۵ آسیاتک زنگ زد، اون در جا تخلیه زد و پیامش اومد

خلاصه اگه گیر کردین، هم اونجا شکایت بزنین هم به بخش انتقادات و پیشنهادات زنگ بزنین. اینجوری مثل من علاف نمیشین.