
برای مثال : یادتون میاد در Dark Souls I شما برای ورود به Sen’s Fortress مجبور بودید 2 تا زنگ رو به صدا در بیارین ؟
Tanimura می گوید دیگه تو Dark Souls II اجباری وجود نداره و شما مجبور نیستید برای ورود به سرزمین های سخت اول از مناطق راحت تر عبور کنید . شاید به دفعات کشته خواهید شد ولی داشتن حق انتخاب همیشه خوب است .
ما متوجه شدیم که در Dark Souls I کارها بر طبق نظم پیش می رفت مانند به صدا در آوردن ـه زنگ ها یا رفتن به Anor Londo , این چیز ـه بدی نیست . در Dark Souls II ما امیدواریم که آزادی بیشتری به بازیباز بدهیم و کارها حتما نباید بر طبق نظم و روند خاصی در داخل بازی پیش بروند ما امیدواریم شرایطی رو در بازی قرار بدیم که بازیباز اگه سخت تلاش کنه و مصمم باشه بتونه حتی بازی رو از اواسطش شروع کنه و این بستگی به میزان شجاعت بازیباز داره
وی در مورد تجربه بازیبازان در مورد نیز گفت
شما مجبور نیستید از هیچ چیزی در بازی پیروی کنید و این یک تجربه ناب و متفاوت برای تک تک باز بازیان خواهد بود و مطمئنیم که تجربه بهتری نسبت به Dark Souls I خواهد بود .
با این تفاسیر به نظر می رسد که شایعاتی در مورد خطی تر شدن ـه Darl Souls II هم منتفی میشه ! خدا رو شکر