اپديت 2.00 PS4 روز سه شنبه در دسترس است . قابليت جديد ، SHARE PLAY

NERO 7

سرباز ISA ، سر سپرده‌‌ رادك
کاربر سایت
Apr 10, 2011
4,666
اپديت بزرگي كه سوني از ماه ها پيش قول اش را به همگان داده بود از روز سه شنبه 28 ام اكتبر در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.
از تغييرات و ويژگي هاي جديد اين اپديت ميتوان به توانايي تغيير رنگ تم اصلي PS4 ، قابليت به اشتراك گذاشتن ويدئو هاي گرفته شده توسط شما در YOU*TUBE و همچنين به قابليت SHARE PLAY اشاره نمود.


PS4-logo-see-the-future-600x300-600x300-600x300.jpg





SHARE PLAY به شما توانايي هاي مختلفي خواهد داد كه در آغاز معرفي PS4 به آن ها اشاره شده بود از جمله :


Share Screen
در اين قابليت شما توانايي ان را داريد كه دوستان خود را به تماشاي نحوه بازي كردن خود دعوت كنيد و يا به آن ها راهنمايي هاي خاصي در مورد اتمام كردن قسمتي از يك بازي كنيد . استفاده از اين بخش نيازي به PS PLUS ندارد.

Hand over my controller
اين قابليت نيز كه از اوايل يكي از محورهاي سوني در تشريح توانايي هاي PS4 بود بدين صورت عمل خواهد كرد كه شما توانايي آن را پيدا مي كنيد كه كنترل بازي خود را به صورت مجازي به يكي از دوستان خود در هر گوشه ايي از دنيا بدهيد تا او بتواند آن قسمت از بازي را براي شما به اتمام برساند.
در اينجا نيازي به مالكيت و يا حتي دانلود بازي توسط دوست تان نداريد و او حتي ميتواند براي شما تروفي هاي بازي را نيز باز كند.
در اينجا فرد ميزبان ( دارنده بازي ) نياز به PS PLUS دارد اما فرد ميهمان ( دوست شما ) نيازي به PS PLUS نخواهد داشت.

Hand over another controller
و اما اين مورد را ميتوان به نوعي زيرشاخه قابليت بالا دانست. اگر GAME شما ار LOCAL MULTIPLAYER پشتيباني كند دوست شما ميتواند يه شما JOIN شده و در غالب دو بازيكن به انجام بازي بپردازيد ، اما اينجا هر دو طرف نياز به PS PLUS داشته اما همچون قابليت بالا دوست شما نيازي به مالكيت يا دانلود بازي نخواهد داشت.


پ.ن : در قسمتي از پاسخ هاي ساپورت هاي سوني به كاربران آمده بود كه قابليتSHARE PLAY در هر SESSION ( دوره ) با محدوديت زماني يك ساعته همراه خواهد بود. اما شما قادر خواهيد بود SESSION بعدي رو درست پس از اتمام زمان 60 دقيقه ايي آغاز كنيد.

با تشکر از کاربر Fenris Wolf:

سایر قابلیت های آپدیت:

USB Music Player: از الان به بعد میتونید با اتصال فلش به پورت یو اس بی موزیک خود را درحالی که بازی پخش میکنید گوش بدهید ! فایل هایی که درحال حاضر ساپورت می‌شوند عبارتند از MP3, MP4, M4A, 3GP.
Change colors: از رنگ آبی بک گراند سیستم خسته شده اید ؟ قابلیت جدیدی که در کنار تم ها به کنسول اضافه می‌شود تغییر رنگ بک گراند است !

Players You May Know: در بخش What's New به شما افرادی که ممکن است بشناسید "پیشنهاد" می‌شود که در صورتی که علاقه داشتید می‌توانید آنها را به لیست دوستان خود اضافه کنید ( مشابه FB )

Enhancements to Live Broadcasting: ماسامونه تغییرات و بهبود های گوناگونی رو بهمراه خواهد داشت خصوصا در بخش پخش زنده ! در این بخش از الان می‌شود کانال های پیشنهادی را انتخاب کرد که در آن کانال پلیستیشن ( رسمی ) و کانال های معروف قرار خواهد گرفت .

Content Area and Library: بخش محتوای پی اس 4 که آخرین برنامه های استفاده شده را نشان میداد ، دوباره طراحی شده تا دسترسی به آن ساده تر و سریع تر شود . اکنون 15 تا از برنامه هایی که گیمر ها بیشترین استفاده از آن را داشته اند در این بخش نمایش داده خواهد شد و همچنین محتوای اضافی به Library گیمر ها اضافه خواهد شد . علاوه بر این حتی Library هم تغییراتی داشته و اکنون از یک نظم کامل برخوردار است که در آن بازی ها برنامه ها و ویدئو و tv طبقه بندی شده هستند .

Enhanced Voice Commands: دستوارات صوتی هم کاملا ارتقا یافته اند و اکنون با گفتن All Commands می‌توان لیست تمام دستورات صوتی را دید . از امکانات جدید می‌توان به 'start broadcast' , 'end broadcast' . 'find face' اشاره کرد .

Add To Library: هم اکنون بازی های ماهانه پلاس گزینه add to library خواهند داشت که بدون نیاز به دانلود ، در Library شما ذخیره خواهند شد .

Back Up Data :از این پس اطلاعات ps4 را می‌توان بر روی USB ذخیره کرد این اطلاعات شامل عکس ها ویدئو ها دانلود ها و ... می‌شود .

Themes: از این پس مثل کنسول نسل قبل سونی Theme های جدیدی در دسترس کاربران قرار میگیره که شکل و شمایل منوی دستگاه رو تغییر بدن.
 
Last edited by a moderator:

LBJ4Ever

FedExpress
کاربر سایت
Apr 11, 2011
6,289
نام
Afshin
نه !
من مشکلم فقط اینه که فلش میزنم نمیشناسه ! پسوندش هم تازه fat32 هست !

اگه میخواید موزیک گوش بدید، باید یه پوشه به اسم MUSIC توی Rootـه اصلی فلش بسازید. اونجا آهنگ ها رو کپی کنید.
بعد وقتی فلش رو به دستگاه وصل کنید یه گزینه توی منو اضافه میشه برای پخش آهنگ ها.
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
چقدر لعنتی سبک شده کاش زودتر میدادن حتی بخش های مختلف سریعتر باز میشن من قبلا یکم مشکل داشتم سر باز کردن چت و ... الان مثل چی داره سریع باز میکنه .
فقط یه مورد به نظرم کمه یا بهتر بود میدادن Dynamic theme که روی PS3 بود الان مثل اینکه فقط چندتا رنگ میشه انتخاب کرد با این آپدیت امید وارم بعدم اضافه کنن .
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
کمی تحقیقات کردم و قضیه back up data منتفی شده فعلا. چیزی هم در مورد invisble بودن ندیدم من بیشتر به شایعه میخوره تا حقیقت.

UPDATE: Sony has now removed the USB data backup feature from the list, saying that it won’t be part of this update.
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,260
نام
امیر حسین
چقدر لعنتی سبک شده کاش زودتر میدادن حتی بخش های مختلف سریعتر باز میشن من قبلا یکم مشکل داشتم سر باز کردن چت و ... الان مثل چی داره سریع باز میکنه .
فقط یه مورد به نظرم کمه یا بهتر بود میدادن Dynamic theme که روی PS3 بود الان مثل اینکه فقط چندتا رنگ میشه انتخاب کرد با این آپدیت امید وارم بعدم اضافه کنن .
تم متحرک هم داره! شاید هنوز چیزی روی استور نیومده باشه!
اما به کنفرانس TGS مراجعه کن، برای اولین بار گفتم آپدیت 2.00 تم خواهد داشت و تم Toro و دوستان! رو نشون دادن :d
 

*MOJTABA*

کاربر سایت
Feb 20, 2013
88
من بعد از اینکه اپدیت کردم کلا دیگه صدا نداره
فقط با میکروفون میتونم بشنوم
شما هم این مشکلو دارید؟
اون یکی تاپیکم پرسیدم ولی جوابی نگرفتم
داداش بر عکس تو من هر کاری میکنم این هد ست رو نمیخوه فقط صدا از رو tv میاد:))
 

8030

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,445
نام
mohammad
من همین الان امتحان کردم اپدیت هنوز نیومده برای من.دستگام رجین 2 هست.
تو قسمت setting و اپدیت کنسول هم رفتم میگه اخرین ورژن اپدیت نصبه.1.76

این مدلی رو دیگه ندیده بودیم.
 

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
این تمایی که تو تبلیغا بود باید اکانت ژاپن داشته باشید تا از استور بگیریدش!
نمیدونم چرا رو اکانتای امریکا اینا نیست فقط رو ژاپن هست.
 

KHODAYAN

کاربر سایت
Nov 25, 2013
173
نام
دانیال شیرزاد
این تمایی که تو تبلیغا بود باید اکانت ژاپن داشته باشید تا از استور بگیریدش!
نمیدونم چرا رو اکانتای امریکا اینا نیست فقط رو ژاپن هست.

واسه اکانت آمریکا هم مطمئنن به زودی قرار میگیره
همیشه هر موقع آپدیت یا گیم جدیدی عرضه میشه این تناقص ها هست
مثلا یکی اول واسه us میاد یکی دیگه اول واسه ژاپن ... از اینجور موارد.
 

kiya

کاربر سایت
Oct 30, 2006
3,332
نام
کیا
دوستانی که مثل من مشکل دارن و اپدیت رو شناسایی نمیکنه کنسولشون باید با یه شبکه دیگه وصل بشن به PSN
راحت ترین کار اینه که اینترنت گوشی تون رو Hotspot کنید تا اپدیت بیاد تو لیست دانلود و بعد با تنظیمات قبلی دانلود کنید ...
 

Sierra-117

کاربر سایت
Jan 18, 2012
900
نام
سامان
اپدیت کردم ولی وقت چک کردن ندارم :D. بنظرم رونتر کار میکنه کنسول.
سرعت گشت و گذار عالی شده هم لیست فرندها هم لیست پارتی ها و استور رو سریع باز میکنه ولی متسفانه هنوز مشکل دیر رسیدن و دیر لود شدن مسیج ها پابرجاس برای من و یه تعدادی از رفقا:d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر