او کانر:انتظار دارم عمر کنسول های نسل حال حاضر بیشتر طول بکشد

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

pxc33

کاربر سایت
Dec 4, 2011
2,727
نام
علی
به نام خداوند بخشنده ومهربان...
آقای او کانر سازنده‌ی عنوان Halo 4 از استودیوی بازی سازی 343 Industries بر این باور است که کنسول Xbox 360 از لحاظ قابلیت‌های فنی،‌ در اواخر عمر خود نیست. توضیحات آقای کانر را در زیر بخوانید.

Halo-44.jpg

در گفتگویی که آقای اوکانر با سایت GI.biz انجام داد، گفت که مردم از او در مورد محدودیت‌های کنسول X360 می‌پرسند،او گفت:"جالب این‌جاست که این سوال زیاد از من پرسیده می‌شود، من فکر می‌کنم چنین چیزی هنگامی که به نسل بعد می‌اندیشیم طبیعی باشد."

او در ادامه همچنین اضافه کرد :"ولی من به طور قطع این حقیقت که
X360به آخرین روزهای عمر خود رسیده است را محکم رد می‌کنم. نسل حاضر، یکی از طولانی ترین نسل‌ها بوده است و یک دلیل منطقی نیز برای آن هست، آن هم این هستش که کنسول‌های نسل حاضر، به طور حیرت انگیزی قدرتمند هستند."
آقای او کانر درادامه نیز گفت:"دلیل این که
Halo 4 بازیی ایده ال به نظر می‌رسد هم این است که X360هنوز نقاط قوت دست نیافتنی زیادی دارد و این روند در ادامه نیز وجود دارد. فکر می‌کنم اگر بخواهم به زمان های جلوتر را نگاه کنیم حتی بعد از عرضه‌ی کنسول‌های نسل بعد، که شما کنسول‌های نسل بعد را خریداری کرده اید در کنار کنسول‌های بعدی که خواهید داشت هنوز کی توانید بازی‌های خوبی را همراه با این کنسول های حاضراجرا و بازی کنید."

کانر نیز ادامه داد:" نه فقط به عنوان برادر در کنار دیگر کنسول ها خواهند ماند، بلکه شما هنوز پخش کننده‌ی Netflix دارید، هنوز DVD پلیر دارید، هنوز پخش کننده‌ی Blu-ray دارید (اگر کنسول PS3 دارید) و این کنسول ها و پخش کننده ها هنوز در خانه شما در حال فعالیت. و این هیچ معنی نمی دهد جز یعنی این که مردم هنوز مشتاق بازی کردن با آن ها هستند."باید بگویم که انتظارم این است که نسل بعد چند سال دیگر نیز عمر داشته باشد. الان شما فن‌های هاردکور را می‌بینید که می‌گویند:"ولی من سخت افزار جدید می‌خوام، ما می‌دانیم که سخت افزار های جدید خواهد آمد، ولی فکر می‌کنم استفاده از کنسول های حال حاضر‌ بیشتر از همیشه طول می‌کشد."

منبع
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر