اولین DLC داستانی در سری Uncharted

  • Thread starter Thread starter PoPEye
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

PoPEye

کاربر سایت
چرا Uncharted برای اولین بار در تاریخ این سری دارای DLC داستانی خواهد بود؟

در این هفته بود N@ughty Dog اعلام کرد که قصد انتشار یک DLC برای بخش Single-Player بازی (Uncharted 4) را دارد، انتشار DLC برای بخش داستانی برای اولین بار است که در تاریخ این فرانچایز اتفاق می افتد. سازنده انتشار اطلاعات تکمیلی در این مورد را به آینده موکول کرده است.

cl7yc9da52baetzvmjlw.jpg


در مصاحبه ای Arne Meyer از ND در GameStop Expo داشته است، می گوید که ND با Left Behind تجربه بسیار مثبتی داشته است و می خواهد آن را تکرار کند.
" این ماجرا در The last of us بسیار تجربه مثبتی بود و ما فکر می کنیم می توانیم یک محتوای بسیار خوب برای Uncharted 4 هم ارائه کنیم"


Meyer اضافه می کند که ND برای مدت زمان طولانی درباره DLC داستانی برای سری Uncahrted فکر می کرده است اما تا قبل از این به نتیجه دلخواه نرسیده بوده اند.
" ما چالش بسیار خوبی برای The last of us به وجود آوردیم، اکنون تصمیم گرفته ایم پرده ای دیگر را این بار در Uncharted 4 به وجود آوریم"


لازم به ذکر است که ND اولین DLC داستانی خود را با Left Behind تجربه کرد که نظر بسیاری از منتقدان به خود جلب کرد و توانست موفقیت های زیادی از جمله دریافت جایزه بهترین بازی ماه February از طرف Gamespot بدست آورد

Uncharted 4 در تاریخ 18 March ( برابر 28 اسفند) به صورت انحصاری برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد.

Source
 
آخرین ویرایش:
Naughty Dog began developing The Last of Us: Left Behind following the release of The Last of Us in June 2013, with a team about half the size.[SUP][7][/SUP] Following the decision to create single-player downloadable content for the game, the development team immediately decided that the story would focus on the character of Ellie; they found that players of The Last of Us were interested to learn about events in Ellie's life prior to the events of the main game, particularly the events involving Riley Abel, whom Ellie mentioned in The Last of Us. In addition, they found that some players were interested in the events that occurred between the Fall and Winter segments of the main game, . This led to the team deciding to contrast these two events against each other, feeling as though it helps the story's pacing. Game director Bruce Straley said that the team felt the story justified the development of Left Behind.[SUP][8][/SUP]

صبر کردن ، باز خوردها رو دیدن ، نظرات و درخواست گیمر ها رو سنجیدن و بعد شروع به ساخت DLC کردن . نه 6 ماه قبل عرضه رسمی و در ضمیمه اینکه حتی اطلاعاتی از شخصیت کلوئی ندادن و این یکم نگران کننده اس به هر جهت ..
 
یه بازی مث ویچر یا اسکایریم یا بازیا بایوور میاد dlc داستانی میده خو پیش خودت میگی منطقیه چون سازندهه تا جایی که جا داشته محتوا چپونده تو بازیه و بعدا میاد یه سری ماموریتا داستانی اضافه میکنه. درسته اونم برا پوله اما مثلا برا ویچری که فقط 200 300 ساعت خود پک بازی بت محتوا میده یه پنجا شص ساعتم برا dlc میاد ازت پول میگیره مشکلی نی و باز میگی قابل تحمله اما اینکه برا یه بازی خطی که دیگه نهایتش بیس ساعت بزور میشه بیای از همون بیس ساعتم یچیزی بکنی و بچپونی تو dlc واقعا جالب نی امیدوارم یروز بساط این dlc داستانی تو بازیای خطی جم شه که واقعا حال بهم زنه...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or