اولین دوره مسابقات آنلاین PES 2013(رایگان)

mostafahi67

کاربر سایت
Jun 20, 2012
112
اولین دوره مسابقات آنلاین PES 2013 ( توجه: برنامه مسابقات یک ساعت تغییر کرده است لطفا برنامه بازی های خود را دوباره چک کنید)


با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز.با مذاکرات انجام شده بین برخی از دوستان بنا شد تا اولین دوره مسابقات آنلاین PES 2013 را به صورت کاملا رایگان برگزار کنیم تا در صورت همکاری دوستان در اجرای مناسب و شایسته بازی ها دوره های بعدی به صورت لیگ و مسابقات حذفی همراه با جایزه برگزار شود. بنابر این ادامه و توسعه این مسابقات تنها به همکاری و استقبال دوستان عزیز بستگی دارد که امیدواریم همانند دوستان عزیز FIFA باز بتوانیم مسابقات PES را به صورت منظم و با شور و هیجان زیادی برگزار کنیم.
در حال حاضر 15 نفر از دوستان موافقت اولیه خود را جهت حضور در مسابقات اعلام کرده اند که برای نهایی شدن حضور خود در مسابقات لازم است فرم ثبت نام نهایی را نیز پرکنند(لیست افراد مذکور در ادامه ذکر خواهد شد).
لازم به ذکر است که دوستانی که هنوز Online Pass بازی رو تهیه نکرده اند هر چه سریع تر آن را تهیه کنند چون قسمت انلاین این نسخه نسبت به نسخه قبلی بهبود یافته و هیجان بیشتری دارد و حتی کونامی یک انجمن برای ایرانیان عزیز تحت عنوان انجمن Tehran تشکیل داده است .بدیهی است افزایش تعداد کاربران ایرانی می تواند منجر به افزایش کیفیت سرورها برای ما ایرانیان بشود.

ویرایش شد:دوستانی که مایل به شرکت در مسابقات هستند می توانند در همین تاپیک یا از طریق ایمیل ذکر شده اعلام حضور و ازلاعات تکمیلی را ارسال کنند


قوانین و مقررات:
1- مسابقات در راس ساعت مقرر برگزار خواهد شد و تاخیر 15 دقیقه ای به معنای باخت 3-0 خواهد بود
2- دوستان باید حداقل 30 دقیقه قبل از ساعت مقرر انلاین باشند تا هماهنگی های لازم در جهت اجرای صحیح مسابقه را با ناظر بازی انجام دهند.
3- در صورت توافق طرفین و ناظر بازی زمان مسابقه حداکثر تا 3 ساعت قابل جا به جایی است.
4- انتخاب تیم مستر لیگ و تیمهای منتخب ممنوع می باشد.
5- انتخاب تیم های باشگاهی و ملی بلامانع می باشد.
6- مدت زمان بازی 10 دقیقه به صورت Normal می باشد.
7- در مرحله گروهی انتخاب وقت اضافه و پنالتی ممنوع است.
8- در مرحله حذفی و نیمه نهایی و هم چنین فینال انتخاب وقت اضافه و پنالتی الزامی است.
9- در صورت قطع شدن بازی نظر ناظر بازی ملاک است.
10- اگر یکی از دوستان 3 بار پیاپی بازی از ناحیه او قطع شود حذف شده تلقی می گردد.
11- نتایج بازی پس از تایید ناظر بازی در سایت قرار خواهد گرفت
12- گزینه مصدومیت باید فعال باشد.
13- تیمهای افراد شرکت کننده غیر قابل تغییر است . در صورت استفاده از تیم دیگری نتیجه بازی 3 بر صفر اعلام می شود.
14-(اضافه شد) روحیه بازیکنان باید سبز یا همون normal باشه نه random



نکات مهم:
1- اگر به هر دلیلی یکی از افرادی که راس یک ساعتی بازی دارد نمی تواند در ساعت مشخص شده بازی کند می بایست حداکثر 6 ساعت قبل از شروع بازی از طریق پیام در Xbox Live به ناظر بازی مشکل خود را مطرح و در صورت موجه بودن ساعت بازی به زمان دیگری موکول شود.
2- داشتن هدست الزامی نیست اما داشتن هدست به نفع فرد حاضر در مسابقه است چون می تواند به راحتی با ناظر ارتباط برقرار کند و موارد تخلف احتمالی،مشکلات احتمالی و ... را ابلاغ کند.پس سعی کنید حتی الامکان از هدست استفاده کنید.
3- در صورت مشاهده هرگونه توهین، بی احترامی،حاشیه سازی،استفاده از الفاظ رکیک حین مسابقه و ... ، ناظر بازی موظف است بازی را متوقف و نتیجه 3 بر صفر اعلام شود.تکرار مجدد یعنی حذف کامل از مسابقات!! تصمیم گیری در این مورد با مسئول بازی ها می باشد. هدف ما از این مسابقات سرگرمی و دور هم جمع بودن است نه جنگ و جدال و بی احترامی!
4- تک تک افراد حاضر در مسابقه موظف هستند گیمر تگ مدیران لیگ که ناظرین بازی هستند و همچنین حریفان خود را ADD کنند.مشلات احتمالی مربوط به عدم این کار بر عهده بازیکن می باشد.
5- -تیم میزبان بر اساس برنامه مسابقات باید Room بسازد و حریف خود را Inviteکند.



مهلت ثبت نام در مسابقه:
تا پایان چهارشنبه 15/9/91پایان یافت

ابدیت شد:شروع مسابقات:پنج شنبه 16/9/91
توجه(خیلی مهم):برنامه مسابقات یک ساعت تغییر کرد یعنی بازی های از ساعت 21:00 امشب اغاز می شود و لطفا برنامه بازی های خود را دوباره چک کنید.تصاویر در پست شماره 5 ابدیت شده است.
ظرفیت: نامحدود

نحوه برگزاری:
گروهی

لیست افرادی که ثبت نام اولیه کرده اند:
در حال حاضر 15 نفر
(گیمر تگ افراد ثبت شده است)


  1. MsHSpy
  2. juventus1366
  3. Arshia3030
  4. benjamin1ran
  5. mostafairan2
  6. peyman great
  7. iran1984
  8. IRAN mtsh1983
  9. pezhmanshakouri
  10. yedanduni021tea
  11. sanbad911
  12. PeTeR 7 elf
  13. OMID1976
  14. IRAN050
  15. mosimori

ابدیت شد:لیست افرادی که ثبت نام نهایی کرده اند(13نفر)


  1. mosimori (رئال مادرید)
  2. OMID1976(منچستر سیتی)
  3. sanbad911(منچستر سیتی)
  4. mostafairan2(رئال مادرید)
  5. iran1984 (رئال مادرید)
  6. juventus1366 ( رئال مادرید)
  7. sanLAZIALE1900( پاریسن جرمن)
  8. Mohaminas(بارسلونا)
  9. PeTeR 7 elf (رئال مادرید)
  10. reza46 (منچستر سیتی)
  11. Arshia3030( رئال مادرید)
  12. IRAN050(رئال مادرید)
  13. pezhmanshakouri (رئال مادرید)



فرم ثبت نام:

دوستان لطفا پاسخ سوالات زیر را به صورت ایمیل یا پیام از طریق شبکه لایو برای اینجانب ارسال دارید.در هنگام ارسال کافی است عدد را ذکر و پاسخ خود را قید نمایید ممنون

Email: mostafahi67@yahoo.com
Gamertage: mosimori
1. نام:
2. ایمیل:
3. گیمر تگ:
4. نام تیم:
5. در چه ساعاتی امکان حضور در لایو را دارید؟
6. در چه روزها و ساعاتی مسابقات برگزار شود؟
7. ایا موافق برگزاری مسابقات با حق وردی و پرداخت جایزه هستید؟
8. چه میزان حق ورودی مناسب است؟
9. برگزاری مسابقات به چه شکل مناسب است؟لیگ؟گروهی؟حذفی؟هرسه؟
10. ایا می توانید به عنوان ناظر مسابقات همکاری کنید؟
11. نظر و پیشنهاد خود را جهت برگزاری هر چه بهتر مسابقات بنویسید:
 
آخرین ویرایش:

mostafahi67

کاربر سایت
Jun 20, 2012
112
با عرض سلام خدمت تمامی دوستان عزیز.قرعه کشی تیم ها انجام شد و با توجه به حضور 13 نفری دوستان در 2 گروه 4 تیمی و یک گروه 5 تیمی قرار داده شدند که می توانید گروه بندی و بازی های هر گروه را در تصاویر زیر مشاهده نمایید.دوستان لطفا بازی ها رو در راس ساعت با توجه به قوانینی که قبلا ذکر شده انجام دهید . برگزای منظم این دوره می تواند منجر به برگزاری یک لیگ منظم همراه با جام های متعددی در آینده نزدیک برگزار شود پس سعی کنید بازی ها را در راس ساعت مقرر انجام دهید و در صورت نبود ناظر مسابقات نتایج را به اینجانب ارسال کنید چرا که خودتان بهترین داور هستید.
تمامی بازی های گروهی امروز پنج شنبه از ساعت 20:00 انجام می شود اما بازی های مرحله حذفی فردا جمعه از ساعت 15:00 برگزار خواهد شد.امیدوارم که مسابقات با شور و هیجان و نظم و انظباط زیادی برگزار شود.

توجه(خیلی مهم):برنامه مسابقات یک ساعت تغییر کرد یعنی بازی های از ساعت 21:00 امشب اغاز می شود و لطفا برنامه بازی های خود را دوباره چک کنید.تصاویر زیر ابدیت شده است.توجه:ناظر بازی های گروه A و B خودم (mosimori) هستم و ناظر بازی های گروه C نیز دوست عزیزم اقای sanLAZIALE1900 هستند.
توجه:تیم سمت چپ در تصاویر میزبان است و باید room بسازد که از این مسیر اقدام کنید
match-----match lobby--------server us 05 any -------01
دوستان لطفا در سرور ذکر شده یعنی us05any حضور پیدا کنید تا همه دوستان در این سرور اجتماع کنند و در انجا روم بسازید و میزبان پس از ساخت روم باید از طریق گزینه option حریف خود را invite کند.

MuLsn.jpg
84d1Z.jpg
tGLYc.jpg
6PvBg.jpg
ewuav.jpg


[h=2]برنامه مرحله حذفی اولین دوره مسابقات آنلاین PES 2013[/h]
A6xh1.jpg
 
آخرین ویرایش:

hamid0006

کاربر سایت
Sep 2, 2009
43
دوست عزیز ممنون از زحماتتون در آینده می شود با فیلم گرفتن از قرعه کشی وقرار دادن در سایت به هر چه بهتر برگزار شدن بازیها کمک کرد در اینجا به نوعی به تیم اول گروه B اجحاف شده در کل باز هم از زحماتتون ممنون
 

mostafahi67

کاربر سایت
Jun 20, 2012
112
دوست عزیز ممنون از زحماتتون در آینده می شود با فیلم گرفتن از قرعه کشی وقرار دادن در سایت به هر چه بهتر برگزار شدن بازیها کمک کرد در اینجا به نوعی به تیم اول گروه B اجحاف شده در کل باز هم از زحماتتون ممنون

باور کن از اینکه خودم در گروه c قرار گرفتم ناراحتم چون شاید شایبه تبانی و این حرفا در ذهن دوستان ایجاد کنه ولی مطمئن باش که قرعه کشی کاملا سالم بود.و یک مشکل دیگه هم بحث 13 نفره بودنه که اگر 8 نفر یا 16 نف بودیم دیگه این بحثا نبود و به خاطر همین قرعه کشی مرحله بعد کمی با مشکل مواجه شد و امیدوارم هر انتقادی دارید دریغ نکنید تا بتوانیم دور بعد را هرچه بهتر برگزار کنیم.ممنون
 

mostafahi67

کاربر سایت
Jun 20, 2012
112
[FONT=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif] نتایج مرحله مقدماتی فردا به طور کامل قرار خواهد داده شد اما به طور اختصار عرض میکنم که:[/FONT]
[FONT=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif]در گروه اول sanLAZIALE1900( پاریسن جرمن) نفر اول با 9 امتیاز[/FONT]
[FONT=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif] juventus1366 ( رئال مادرید) نفر دوم با 6 امتیاز[/FONT]
[FONT=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif]در گروه دومOMID1976 (منچستر سیتی) نفر اول با 7 امتیاز[/FONT]

[FONT=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif]Arshia3030( رئال مادرید) نفر دوم با 6 امتیاز
[/FONT]
[FONT=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif]در گروه سومpezhmanshakouri (رئال مادرید) نفر اول با 8 امتیاز[/FONT]
[FONT=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif]Mohaminas(بارسلونا) نفر دوم با 7 امتیاز و تفاضل گل +7[/FONT][FONT=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif][/FONT]
[FONT=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif]از تمامی دوستانی که زحمت کشیدند و وقت گذاشتند نیز تشکر میکنم و ان شالله دور بعدی با هماهنگی و نظم بیشتری برگزار خواهد شد.در خصوص بازی های گروه سوم متاسفانه کاهش سرعت اینترنت برخی دوستان از جمله خود من اختلالاتی را در روند مسابقه ایجاد کرد که به نظر میرسد علت ان هم برگزاری مسابقه در ساعت پایانی شب می باشد که در دور بعد این زمان اصلا مناسب نمی باشد.[/FONT]
[FONT=tahoma,verdana,arial,helvetica,sans-serif]ان شالله نتایج کامل مسابقات فردا در گذاشته خواهد شد.دوستانی که به مرحله حذفی راه یافته اند به زمان مسابقه خود بر اساس جدول زمان بندی که از قبل اعلام شده توجه کنند که بازی ها راس زمان مقرر برگزار خواهد شد .موفق باشید
[/FONT]
 

mostafahi67

کاربر سایت
Jun 20, 2012
112
با عرض سلام خدمت تمامی دوستان.نتایج کامل مرحله گروهی را در تصاویر زیر مساهده میکنید.لازم به ذکر است علامت ضربدر قرمز رنگ در کنار هر تیمی به معنای عدم حضور و باخت 3-0 ایشان می باشد.علامت ضربدر زرد رنگ در کنار هر تیمی به معنای کیفیت نامطلوب اینترنت ایشان و لاست شدن بازی از سوی وی و به تبع باخت 3-0 ایشان می باشد.علامت ضربدر سیاه هم در کنار هر تیمی به معنای انصراف وی و باخت 3-0 می باشد.


Gm3NL.jpg

jU2RD.jpg

1buoZ.jpg

FR4GK.jpg


---------- نوشته در 12:12 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 12:11 PM ارسال شده بود ----------

جدول گروه A
نام تیم برد باخت مساوی گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
1 sanLAZIALE1900 300 7 1 6+ 9
2 juventus1366 2 10 5 3 2+ 6
3 sanbad911 1 20 3 2 1+ 3
4 PeTeR 7 elf0 30 9 9-0


جدول گروه B
نام تیم برد باخت مساوی گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
1 OMID1976 20 1 7 3 4+ 7
2 Arshia3030 2 10 10 2 8+ 6
3 mostafairan2 1 1 1 5 8 3- 4
4 IRAN0500 300 9 9-0


جدول گروه C
نام تیم برد باخت مساوی گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
1 pezhmanshakouri 20 2 9 5 4+ 8
2 Mohaminas 2 1 1 9 2 7+ 7
3 mosimori 2 1 1 8 7 1+ 7
4 iran1984 1 30 5 10 5- 3
5 reza46 1 30 3 11 8- 3


---------- نوشته در 12:14 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 12:12 PM ارسال شده بود ----------

دوستان برنامه مرحله حذفی تغییر کرده است و زمان برگزاری مسابقات از ساعت 15:00 امروز به ساعت 19:00 تغییر پیدا کرده است که در تصویر زیر مشاهده میکنید
sB5pm.jpg
 
آخرین ویرایش:

mostafahi67

کاربر سایت
Jun 20, 2012
112
تایج کامل مرحله گروهی را در تصاویر زیر مساهده میکنید.لازم به ذکر است علامت ضربدر قرمز رنگ در کنار هر تیمی به معنای عدم حضور و باخت 3-0 ایشان می باشد.علامت ضربدر زرد رنگ در کنار هر تیمی به معنای کیفیت نامطلوب اینترنت ایشان و لاست شدن بازی از سوی وی و به تبع باخت 3-0 ایشان می باشد..دور اول این مسابقات با همه نواقص به پایان رسید و آقای Mohaminas قهرمان شد.ان شالله دور بعد با هماهنگی بیشتر برگزار خواهد شد.به امید دیدار
noBsm.jpg
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر