انویدیا و Crystal Dynamics در صدد بهینه کردن Tomb Raider روی گرافیکهای GeForce

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی

Tomb Raider یکی از بازیهاییست که که به تازگی عرضه شده و در شروع آن ما شاهد لوگوی AMD هستیم که این به معنی بهینه سازی کامل بازی برای کارتهای گرافیکی این شرکت است.اما در مقابل کارتهای شرکت رقیب در اجرای بازی در تنظیمات ماکزیمم کمی دچار مشکل هستند به طوری که به تازگی اعتراضهایی از سمت کاربران Nvidia مبنی بر مشکلات بازی روی سیستمهایش مانند کرشهای پی در پی بر روی کارتهای سری 600 دیده شده است.

اما انویدیا اعلام کرده که استفاده کنندگان گرافیکهای GeForce نگران نباشند چون آنها در حال رفع این مشکلات هستند.
Andrew Burnes از انویدیا امروز اعلام کرد: "متاسفانه کمپانی ما تا آخر هفته گذشته دسترسی به کدهای بازی نداشتیم که همین موضوع باعث اجرا نشدن بازی رو گرافیکهای ما با کیفیت و پرفورمنس مناسب نسبت به بازیهای دیگر شد.اما در حال حاضر با همکاری بسیار نزدیکی که با Crystal Dynamics داریم درصدد رفع تمامی این مشکلات در اسرع وقت داریم.همچنین از تمامی دارندگان کارتهای گرافیکی GeForce به خاطر این مشکل عذرخواهی میکنیم."
منبع
 

aryasoft2872

کاربر سایت
Nov 25, 2009
584
نام
M.P
چشم انسان 24 فریم رو تشخیص میده ؟ :-o مرز چشم انسان 60 فریم هست یعنی تا 60 فریم رو میتونه تشخیص بده ! ویکیپدیا و 100 جای دیگه رو برو بخون تا بفهمی این قضیه رو

+ یه LED 52 اینچ میزاری تو خونه با وایرلس وصل میکنی به PC و یه موس و کیبورد یا کنترلر بی سیم هم میگیری راحت میشینی رو مبل بازی میکنی :> وقتی سیستمت قوی باشه بازی توی 10 دقیقه نصب میشه ! چیزی که کنسول باید فقط هر 10 دقیقه یه بار لود کنه =))
بگذریم آقا این جور بحثا الکیه ولی موس و کیبرد روی مبل؟؟؟!!! مشعوف شدیم از دیدارتون دوست عزیز
 

LBJ4Ever

FedExpress
کاربر سایت
Apr 11, 2011
6,289
نام
Afshin
بگذریم آقا این جور بحثا الکیه ولی موس و کیبرد روی مبل؟؟؟!!! مشعوف شدیم از دیدارتون دوست عزیز


گفت کنترلر، نگفت ماوس و کیبورد ! شما میدونی که گیم پدهای 360 و PS3 به PC متصل میشن؟!
گیم پد 360 که ساپورت Native داره، یعنی وقت وصل می کنی، حتی اینترفیس بازی هم عوض میشه و همون دکمه های گیم پد 360 رو توی بازی نشون میده!
این بهوونه های لم دادن روی کاناپه و گیم پد و ... الان 5-6 سالی هست که دیگه واسه کوبیدن PC Gaming جواب نمیده! مشکل اصلی PC Gaming عدم ساپورت مناسب توسط سازنده هاست نه این چیزایی که شما گفتی.
 

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
خدمت آقایونی که حتی ادب حرف زدن رو هم ندارن:
1-فریم ریت با توجه به اینکه چشم 24 فریمه چندان قابل درک نیست و فقط توی گیم پلی های سریعی مثل کال آو تفاوت اونم به سختی مشخصه
2-دقت کنید که توی لیست کنسولام پی سی هم هست ولی هیچ وقت با پی سی بازی نمی کنم،اینم بگیریم یه AA بیشتر داشته باشه...هیچ وقت بازی رو که روی ال سی دی و با فاصله زیاد روی مبل می شینی بازی می کنی (با توجه به قدرت تفکیک پذیری چشم هیچ لبه دندونه داری از فاصله دو متر قابل درک نیست) رو نباید مقایسه کرد با بازیی که سه ساعت باید بشینی نصبش کنی و کرک کار کنه و نکنه و با کارت گرافیکت بهینه نشده باشه و از این دست مسایل نباید هم مقایسه کرد...

ترولت تو حلقم:-D
شما به همون 34 فریم بچسب، ما هم میریم سراغ 60 فریم خودمون

Sent from my LT28h using Tapatalk 2
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر