انقلاب در راه است/FIFA12

BigMafiaBoy

همه چیز آرومه :D
کاربر سایت
Mar 3, 2011
608
نام
رضا محمد میرزائی
large.jpg


سلام به دوستان رسیدیم به مطلب چرا FIFA12 انقلابی در بازی های شبیه سازی فوتبال ایجاد خواهد کرد. توجه شما را به مطالب جلب می کنم با من همراه باشید این مطلب را سایت Videogamer در ایندکس سایت خود قرار داده است و نویسنده مطلب هم Tom Orry نام دارد.
خوب اگر مطالبی که من نوشته ام را دنبال کرده باشید اولین نگاه بازی FIFA12 رو خوندید ( حسابی روی عنوان مطلب بحث شد). به هر حال اگر می خواهید اطلاعات کلی در مورد بازی داشته باشید قبل از خوندن این مطلب اولین نگاه را بخونید بعد این مطلب رو بخونید با تشکر.
Pressing no longer auto tackles:

از اسم این بخش مشخصه که در مورد دفاع کردن است . اگر سال های 2007-8 را به یاد داشته باشید Fifa در این دوره تغییرات زیادی نداشت ولی در نسخه های بعدی نشانه هایی از تغییرات را در خود دید در نسخه 12 این بازی ،سیستم دفاع کردن به کلی دچار تغییر شده است و شما دیگر مجبور به دنبال کردن رقبیتان ندارید و فقط باید به صورت گروهی عمل کنید . در بازی های قبلی شما مجبور بودید که شخصیت تیم حریف را از نزدیک دنبال کنید در این نسخه دیگر با این مشکل رو به رو نخواهید شد شما می توانید از دور انها را زیر نظر داشته باشید و در لحظه مناسب توپ را از دست انها خارج کنید شما مجبور بودید که از تکل های پی در پی استفاده کنید تا توپ را به دست اورید ولی در این بازی دیگر تکل ها را می توانید کنار بگذارد و می توانید از قدرت بندی خود استفاده کنید تا توپ را به دست اورید . در اولین نگاه هم در مورد سیستم های مختلف دفاع توضیحاتی دادم و ابن دو تاکیید می کنم که سیستم ها اضافه شده به بازی شما را در دفاع بهتر یار خواهند کرد.


Better control in tight situations:

کنترل خوب در شرایط سخت. به طور کلی در سری بازی هایی که شبیه ساز فوتبال هستند کنترل توپ و شخصیت نقش تاثیر گذاری دارند حالا بعد از چندین نسخه در نسخه شماره 12 این کنترل به بالاترین حد خود رسیده است . می توانید با حرکات زیبا و فنونی که برای شخصیت ها طراحی شده است به راحتی ممکن کار هایی را انجام دهید که تا حالا فکرش را نکرده اید می توانید به راحتی در شرایط سخت : زمانی که چند دفاع برای گرفتن توپ از دست شما به سویتان می ایند کنترل شخصیت خود را به گونه ای در دست داشته باشید که احتمال از دست دادن توپ را به صفر کاهش دهید. می توانید در صورتی که توپ را از دست دادید سریع بلند شید اگر به زمین خوده اید و توپ را دنبال کنید تا دوباره ان را به دست اورید می توانید زمانی که در موقعیت تک به تک هستید به راحتی دروازه بان را دریبل کنید . به علت به کار گیری موتور جدید در بازی می توانید در شرایط مختلف همانند بارانی و یا برفی زمانی که شرایط به سود شما نیست از محیط تا حد امکان استفاده کنید می توانید حفظ توپ کنید و کار ها غیر ممکن دیگر که توانایی انجام انها را خواهید داشت.

Impact Engine completely changes animations:

فکر می کنید بازی FIFA11 از نظر طراحی شخصیت ها خوب کار شده است یا اینکه Animation انها به خوبی کار شده است یا نه باید بگم که این بازی می تواند سرامد ان باشد همان طور که از اسم سرفصل مشخص است در مورد طراحی و حالت چهره کاراکتر ها موتور جدیدی به نام Impact Engine به کار رفته است که باعث طبیعی تر شدن طراحی ها شده است و می تواند حس واقعی بودند را به شما دهد البته این بخش فقط مربوط به Animation نیست بلکه تغییرات کلی در بازی ایجاد می کند.

The impact on gameplay:

همیشه بعضی از افرادی مثل خودم که تازه با عنوان PES خداحافظی کرده اند و به FIFA رو اورده اند از تغییراتی که در گیمپلی بازی وجود داشته است ناراحت بوده اند حالا با به کار گیری موتور جدید در بازی تغییرات خوب و مفیدی اعمال شده است در این بازی دیگر مشکلاتی که برخی در بازی FIFA11 داشند را نخواهند داشت به طور حتم همه را راضی خواهد کرد در هنگام دفاع یا حمله مشکلی نخواهید داشت به راحتی فوتبال بازی خواهید کرد .


True injuries:
جراحت ها و اسیب هایی که بازی کن ها در طی بازی می بینند بر اثر عوامل مختلف ایجاد می شود . در این بازی سیستم اسیب دیدگی به صورت چشم گیری طبیعی طراحی شده است ، شما دیگر بر اثر حرکاتی که دیگر بازی کن ها بر روی بازی کن شما انجام می دهند اسیب نمی بینید شما در اثر فشار شدید بازی ، عوامل محیطی همانند شرایط بد جوء به طور مثال زمانی که باران می بارد بازی کن شما در اثر پیچ خوردی پا در اثر بارانی بود و خیس بودن زمین اسیب خواهد دید . اگر بیش از اندازه از بازی کن خود اساتفاده کنید خیلی راحت اسیب خواهد دید یکی ویژگی را می توان یکی از مهمترین خصوصیت FIFA12 دانست.
The best players always see the best pass:
بهترین بازی کن ها همیشه در بهترین شرایط توپگیری قرار دارند . یکی دیگر از خصوصیات این بازی این است که بازی کن ها بر اساس سیستمی که برای انها طراحی شده است در موقعیت ها خاصی قرار می گیرند . به طور مثال messi در شرایطی خواهد بود و قرار خواهد گرفت که امکان دارد هرگز Kaka در ان موقعیت قرار نگیرد و به همین ترتیب به طور کلی این سیستم برای هر بازی کن به طور تغریبی مخصوص ان بازی کن طراحی شده است شاید در بین 100 بازی کن دو بازی کن وجود داشته باشند که در یک موقعیت قرار می گیرند

به نظر میاد که EA با این تغییراتی که در بازی به وجود اورده می خواد نشون بده که می تونه یک بازی با المان ها و عناصر یزرگ رو به وجود بیاره حالا باید منتظر باشیم و اینده را نظاره کنیم. نظر یادتون نره
 
  • Like
Reactions: aliatlas

Aries

کاربر سایت
May 3, 2011
33
نام
عادل
خیلی عالی و به موقع داشتم میرفتم فیفا 11 بخرم
خوب شد این تاپیک رو راه نداختید
راستی اینکه میگن تو مهر ماه قراره بیاد درسته؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر