کریس رابرتز، سازنده ی عنوان شبیه ساز فضایی Star Citizen، انتشار آن را برای کنسول های نسل حاضر ناممکن و برای کنسول های نسل بعد، همراه با محدودیت خواند.
وی در مصاحبه با ArsTechnica بیان کرد که کنسول های فعلی حتی توانایی اجرای دموی اولیه ای را ندارد که قبلاً برای درخواست سرمایه گذار منتشر شده بود:
این طراح بازی خویش فرما، دل خوشی هم از پورت های نامناسب ندارد که مولود نامیمون عرضه ی چند پلتفرمی هستند:
بازی Star Citizen از طریق کیک استارتر تاکنون به سرمایه ی 3.8 میلیون دلاری رسیده است، در حالی که هنوز 2 هفته تا پایان مدت سرمایه گذاری آن باقی مانده است.
منبع
وی در مصاحبه با ArsTechnica بیان کرد که کنسول های فعلی حتی توانایی اجرای دموی اولیه ای را ندارد که قبلاً برای درخواست سرمایه گذار منتشر شده بود:
بیشتر قسمت های این بازی را می توان برای کنسول های نسل بعد ساخت، اما می توانم به شما قول دهم که یک PC سطح بالای فعلی از کنسول های نسل بعد قوی تر خواهد بود.
محدودیت حافظه ی کنسول ها دست و پا گیرترین مساله است، اما حتی اگر کنسول های نسل بعد مقدار حافظه ای قابل مقایسه با PC های فعلی ارائه دهند، من چیزی بیش از آن را در نظر دارم.
من فکر می کنم PC های سطح بالای امروزی تا 2 سال دیگر تبدیل به سیستم معمولی بازی شود.
این بازی مانند بازی Wing Commander خواهد بود. در آن زمان اگر حافظه ی بیشتری در رایانه ی خود داشتید یا اگر رایانه ی شما 386 بود، تجربه ی بهتری نصیب شما می شد، با این حال حتی روی 286 هم می شد آن را بازی کرد.
این طراح بازی خویش فرما، دل خوشی هم از پورت های نامناسب ندارد که مولود نامیمون عرضه ی چند پلتفرمی هستند:
من یک رایانه ی پرقدرت دارم، و همین طور تمام کنسول ها را و اگر کسی ابتدا یک بازی را برای کنسول بسازد و سپس برای PC پورت کند، قطعاً نسخه ی کنسولی آن را خواهم خرید.
من یک پورت پر از باگ بازی کنسولی را روی PC خودم نمی خواهم که حتی نمی تواند قدرت رایانه ی مرا نشان دهد.
همان طور که من ترجیح می دهم فیلم Dark Knight Rise را به جای صفحه ی iPhone در سینمای IMAX ببینم، مخاطبین بازی های PC هم هستند که مایلند بازی ها را روی PC قدرتمند خود ببینند.
بازی Star Citizen از طریق کیک استارتر تاکنون به سرمایه ی 3.8 میلیون دلاری رسیده است، در حالی که هنوز 2 هفته تا پایان مدت سرمایه گذاری آن باقی مانده است.
منبع