امکان ساخت Star Citizen روی کنسول های فعلی وجود ندارد

m.a.t

کاربر سایت
Dec 31, 2005
3,074
نام
محمد علی
کریس رابرتز، سازنده ی عنوان شبیه ساز فضایی Star Citizen، انتشار آن را برای کنسول های نسل حاضر ناممکن و برای کنسول های نسل بعد، همراه با محدودیت خواند.

20121105_star_citizen.jpg


وی در مصاحبه با ArsTechnica بیان کرد که کنسول های فعلی حتی توانایی اجرای دموی اولیه ای را ندارد که قبلاً برای درخواست سرمایه گذار منتشر شده بود:

بیشتر قسمت های این بازی را می توان برای کنسول های نسل بعد ساخت، اما می توانم به شما قول دهم که یک PC سطح بالای فعلی از کنسول های نسل بعد قوی تر خواهد بود.

محدودیت حافظه ی کنسول ها دست و پا گیرترین مساله است، اما حتی اگر کنسول های نسل بعد مقدار حافظه ای قابل مقایسه با PC های فعلی ارائه دهند، من چیزی بیش از آن را در نظر دارم.

من فکر می کنم PC های سطح بالای امروزی تا 2 سال دیگر تبدیل به سیستم معمولی بازی شود.

این بازی مانند بازی Wing Commander خواهد بود. در آن زمان اگر حافظه ی بیشتری در رایانه ی خود داشتید یا اگر رایانه ی شما 386 بود، تجربه ی بهتری نصیب شما می شد، با این حال حتی روی 286 هم می شد آن را بازی کرد.

این طراح بازی خویش فرما، دل خوشی هم از پورت های نامناسب ندارد که مولود نامیمون عرضه ی چند پلتفرمی هستند:

من یک رایانه ی پرقدرت دارم، و همین طور تمام کنسول ها را و اگر کسی ابتدا یک بازی را برای کنسول بسازد و سپس برای PC پورت کند، قطعاً نسخه ی کنسولی آن را خواهم خرید.

من یک پورت پر از باگ بازی کنسولی را روی PC خودم نمی خواهم که حتی نمی تواند قدرت رایانه ی مرا نشان دهد.

همان طور که من ترجیح می دهم فیلم Dark Knight Rise را به جای صفحه ی iPhone در سینمای IMAX ببینم، مخاطبین بازی های PC هم هستند که مایلند بازی ها را روی PC قدرتمند خود ببینند.

بازی Star Citizen از طریق کیک استارتر تاکنون به سرمایه ی 3.8 میلیون دلاری رسیده است، در حالی که هنوز 2 هفته تا پایان مدت سرمایه گذاری آن باقی مانده است.

منبع
 

8030

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,445
نام
mohammad
خوب اینکه واضحه شما براحتی pc رو میتونید اپگرید کنید و قدرت کنسولها محدود هست ولی یه چیزی رو باید در نظر گرفت بازی ساز و برنامه نویسی خوب عمل میکنه که میتونه بازیی مثل the last of us یا u3 یا froza رو

روی همین سخت افزار محدود با گرافیک خوب به نمایش بزاره. نسل بعد هم که اینطور بوش میاد نهایتا اندازه یه pc متوسط الان قدرت دارن مگه خبرهای درز کرده غلط باشه که زمان نشون داده 90 درصد درسته.!!وضعیت اقتصادی الان جهان طوری نیست که مثل سال 2005 بتونن سخت افزار نیرومند بدن.
 

slipkboy

Apollo 13
Loyal Member
Mar 3, 2009
3,916
نام
محمد. تـ
البته پیش از این حرفا باید تریلر بازی رو که ایشون ساختند ببینید، به طور کامل از داخل بازی و با موتور بازی. به جد می گم این همون EVE-Online ی هست که من می خوام.
یعنی هم بتونم توی فضا حرکت کنم، هم استراتژی بچینم وهمداخل همون استراتژی بجنگم. اون هم با گرافیک و فیزیکی که نمونه اش رو ندیدم.

تریلر بازی رو به راحتی با یه سرچ گوگل می تونید به دست بیارید.
 

M ξ λ δ ζ

کاربر سایت
Feb 11, 2011
6,215
نام
مهدی
پس بچه ها با این حساب , منتظر سخت افزار قوی برا نسل بعد نباشید!! در واقع توقعمون رو باید بیاریم پایین! یا بهتر بگم خودمونو آماده هر اتفاق ناخوشایندی بکنیم
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
12,955
نام
محمد امین
2 درصد دنیا هم همچین PC های ندارن و تا 10 سال دیگه هم نخواهند داشت..

یکی از دلایل اینکه کنسولها همچنان به عمرشون ادامه میدن مربوط به همین موضوع هست..
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر