امکان بازسازی Resident Evil 2 در صورت حمایت هواداران

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Behrooz

کاربر سایت
Apr 14, 2006
3,009
61633688679392553921.jpg




Survival Horror سال 1998 کپکام، Resident Evil 2، روزی ممکن است روح تازه ای به آن دمیده شود. با این‌که Yoshiaki Hirabayashi تایید کرده که در حال حاضر کپکام بر روی ریمیک این عنوان کار نمی‌کند، اما درهای امید در آینده ممکن است باز شود.

Yoshiaki در این مورد گفت: "بگذارید همین الان همه چیز رو روی میز بذارم. هیچگونه شایعه‌ای در این مورد وجود خارجی ندارد و ما در حال حاضر بر روی ریمیک این عنوان کار نمی‌کنیم."
وی ادامه داد: "اما اگر هواداران مصرانه خواهان آن باشند و این‌که حمایت و پشتیبانی کامل آن‌ها را داشته باشیم، در این صورت است که کپکام این موضوع را در نظر خواهد گرفت."

ششمین قسمت از سری بازی RE قرار است در تاریخ 2 اکتبر برای PS3 و X360 عرضه شود. همچنین جزییات بیشتر در خصوص نسخه‌ی PCی بازی که ساخت آن به تازگی شروع شده است در آینده‌ی نزدیک منتشر خواهد شد. البته بنا بر اظهارات Yoshiaki تمرکز کپکام فعلا بر روی نسخه‌های کنسولی است و تا زمان لانچ آن‌ها خبری از نسخه‌ی PC نخواهد شد.

[GS]
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,017
نام
محمد امین
تنها راه حمایت از ساخت ریمیک RE2 تحریم نسخه 6 هست چون اگر از نسخه 6 استقبال بشه که به لطف یک سری از گیمر ها خواهد شد دیگه کپکام به جای وقت گذاشتن روی ریمیک آش رشته 7 رو میده خوردمون..
 

ortegoli

کاربر سایت
Oct 31, 2008
5,397
نام
مهدی یوسفی اصیل
یکی به من بگه کجا باید حمایت خودمونو اعلام کنیم
 

alex1680

کاربر سایت
Jan 8, 2008
270
به نظرم پر فروشترین سری اویل میشه اگه بسازن! و اگه فروش کنه شاید امیدی به بازگشت اویل به سری کلاسیک باشه...
 

Emperor visari

کاربر سایت
Jan 5, 2011
1,553
RE Remake و RE Zero رو میتونید با شبیه ساز دولفین به راحتی روی PC بازی کنید. احتمالش کمه این دو بازی از انحصار نینتندو دربیان با توجه به قرارداد Capcom با نینتندو.
PC باید حسابی قوی باشه(با core i5 من زار میزد،تازه کنترلش رو PC سخته(نمیدونم گیمپد ساپرت کنه یا نه؟)) حسرتش به دلم موند:(
ولی قاعدتا میتونن بیان چون RE Chronicles جزو بازی های انحصاری Wii بود ولی رو PSN اومد.:d
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,357
نام
مــاکــان
PC باید حسابی قوی باشه(با core i5 من زار میزد،تازه کنترلش رو PC سخته(نمیدونم گیمپد ساپرت کنه یا نه؟)) حسرتش به دلم موند:(
ولی قاعدتا میتونن بیان چون RE Chronicles جزو بازی های انحصاری Wii بود ولی رو PSN اومد.:d
نه بابا اصلا سیستم خیلی قوی نمیخواد.تنظیمات درست میخواد+ یه دولفین ردیف.من با cpu core 2 dou فریم بالای 25 میگرفتم.البته اگه بخوای فول گرافیک (aniti aliasing+lighning....) ببری ته که دیگه سیستم خفنی میخواذ
 

Heart Broken

کاربر سایت
Feb 22, 2011
2,418
نام
Ali
کپکام! چه شود تو را اگر من برسم به آرزویی؟

فقط از مسئولین کپکام می‌خوام جان مادراشون اگر قرار شد همچین نسخه‌ای رو بسازند، بدعت‌های احمقانه واردش نکنند، ثانیه به ثانیه و فریم به فریم شبیه به RE2 باشه فقط با گرافیک این نسل و کارگردانیش هم بسپارند به دستان توانمند استاد میکامی.
 

Dr.Trax

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,054
با این خبر تن 3 نفر لرزید 1.شینجی میکامی2.هیدیکی کامیا3.طرفدارهای قدیمی این سری.
این نسل شده به گند کشیدن بهترین عنوانهای تاریخ گیم از رزیدنت اویل و DMC و فاینال بگیر تا...........نه خیر مثل اینکه تمومی نداره تا نسل بعد هم ادامه خواهد داشت.البته برای این حرفها دلیل دارم اونم اینکه دنیای بازی کلا سیاستش تغییر کرده..!!از این 2 تا اویل آخری قشنگ میشه فهمید استایل capcom شده پول و تغییر بهترین عنوانها برای یه مشت تینیجر شیرین عقل غربی که اصلا معنی ترس رو نمیفهمن و عشقه این هستن که اسلحه بگیرن دستشون بکشن برن جلو...!!!یه دنیا خاطرات زیبای من رو با یه مشت چرندیات دارن عوض میکنن اونم با چه عنوان بزرگ و افسانه ای مثل رزیدنت اویل 2 به خدا نمیدونم داد بزنم یا گریه کنم...!!

حــرف ایــن دوســتــم رو بــشــدت تــایــئــد مــیــکــنــم !!
توی این نسل عنوان کش رفتن از نسل قبلی شده یک عادت ، راه گریز و روزنه ای برای مدیرها و شرکت های بازی سازی در شرایط خاص! دلیلش هم فقط دو چیزه . . . !! اولی طمع پول و دومی نداشتن ایده و سوژه مناسب برای ساخته بازی !!
من قبول دارم نسل جدید گیمرها مزاجشون عوض شده ، اما دلیلی نداره عنوان های قدیمی رو که نسل من و گیمرهای قدیمی ازش کلی خاطره دارن با کلی تغییر به پول بفرشونن !!
من شدیدا مخالف این کارم! شاید حرفم عجیب و غریب باشه ، اما این کار توهین و بی احترامیه به گیمر های نسل قبل !!!!
شاید درکش برای شما کمی سخت باشه! اما من 24 سال سنمه و اونائی که هم سن و سال خوده من هستن و با این بازی های کلاسیک خاطره دارن متوجه میشن منظور من چیه . . .
این نسل نسل کثیفی بود!
هروقت به پیسی میخورن چند تا عنوان محشر نسل قبل رو HD میکنن ، تبدیلیش میکنن به چیزی که این نسل باهاش حال میکنه و کیسشونو پر میکنن . . .
این وسط کسی مثل من نه تنها لذت نمیبره ، بلکه عذاب میکشه . . .
 

T-078 TYRANT

کاربر سایت
May 16, 2012
395
نام
mohammad
باور نمیکنید اگر بودجه لازم برای ساخت دوباره این بازی داشتم لحظه ای دریغ نمیکردم اخه سری کلاسیک اویل همه زندگی من بود ولی افسوس .
 

.price

کاربر سایت
Jun 22, 2012
147
نام
armin
بچه هاجای همتون خالی دارمre1 remakeروبازی میکنم فقط یک کلام میگم محشره از گرافیک گرفته تا همه چیز اگر بخوان یه چیزی مثل این بسازن تمام فوش هایی که به کپ کام دادم روپس میگیرم. بچه ها برین اینremakeرو یه بار دیگه بازی کنین شاید یکم آروم شید!
 

T-078 TYRANT

کاربر سایت
May 16, 2012
395
نام
mohammad
بچه هاجای همتون خالی دارمre1 remakeروبازی میکنم فقط یک کلام میگم محشره از گرافیک گرفته تا همه چیز اگر بخوان یه چیزی مثل این بسازن تمام فوش هایی که به کپ کام دادم روپس میگیرم. بچه ها برین اینremakeرو یه بار دیگه بازی کنین شاید یکم آروم شید!
داداش با pc بازی میکنی یا wii?
 

Devil-Girl

کاربر سایت
Aug 24, 2012
1,238
خوبه دیگه، بسازن این آخری ها که همش در حال خراب کردن آی پی ها بودن لااقل اینو باز سازی کنن، دلمون خوش باشه
 

leon s.kenedi

کاربر سایت
Sep 7, 2007
62
تا وقتی شینجی میکامی رو پروژه ای که اسم رزینت اویل رو داره نظارت نکنه هیچ اتفاق کلاسیکی رخ نمیده ، شاید یه بازی تو مایه های RE:ORC بدن بیرون و بگن بفرما ریمیک !
 

TOP Game

کاربر سایت
Feb 4, 2008
2,332
نام
Mohamad®eza
4 اشغال نبود ولی اصالتش رو از دست داده بود یعنی رزیدنت اویل نبود! فقط یه بازی هیجان انگیز بود بخاطر اینکه خیلیها اولین بارشون بود همچین سبک بازی با اون زاویه دوربین رو میدیدن .
کاری به اون اولین نفرات ندارم اما آیا اگر نسخه چهارم با زاویه دوربین 3نسخه اول ساخته می شد باز هم موفق بود؟! بهت قول میدم اگر این کارو میکردند خیلی ها حمله میکردند به کپکام که داری یه بازی تکراری رو به خورد مردم میدی!
بعدشم فکر نمیکنم تغییر زاویه دوربین اینقدر به بازی لطمه وارد کرده باشه! دیگه اون دوربین مناسب این نسل نبود! گرچه خودمم خیلی دوست دارم یه ریمیک مثل نسخه های کلاسیک از رزیدنت اویل با همون زاویه دوربین گذشته ببینم اما باید قبول کرد که اون زاویه دوربین زیاد مناسب این نسل نیست!



تو رو خدا، خواهش میکنم پست های دیگران رو همونجوری که نوشتن تو ذهنتون معنی کنید. آخه شما چجوری از پست من برداشت کردی که من به 4 گفتم آشغال؟
این که میگم شبیه 4 و 5 و 6 نباشه دلیلش اینه که اون بازی و اون طراحی مرحله و دشمن ها و پازل ها دقیقا همون گیم پلی کلاسیک رو میطلبه، مگر اینکه بزنن از ریشه بازی رو دگرگون کنن که دیگه نه نوستالوژی ای باقی میمونه نه هیچی.
مثل این میمونه که من بگم با توپ تنیس فوتبال بازی نکنید بعد شما بگی حالا تنیس هم ورزش چیپی شد؟

این دقیقا جمله شما بود:

بهترین کار ممکن یه ریمیک در حد ریمیک نسخه ی اول هست. به شرطی که هیـــــــــــــــــــــــــچ تاثیری از نسخه ی 4 و 5 و 6 نگیره و به همون شکل کلاسیک ریمیک بشه. هیچ حرکت تخیلی و غیر مترقبه ای هم انجام ندن تو این ریمیک.
شما داری نسخه 4 و 5 رو کنار هم قرار میدی! نسخه پنجمی که یه بازی خالص اکشن بود! درست بر عکس 4!
اگر میگفتی نسخه 4 متوسط بود باز یه چیزی! ولی اینکه نسخه چهارم هم بکوبونی اصلا کار درستی نیست! وقتی اسم نسخه 4و5و6 رو کنار هم قرار میدی یعنی اینکه 4 رو هم سطح 5 میدونی که میگی هیچ تاثیری ازش نگیره!

اگر هم منظورتون چیز دیگه بود این مشکل شماست که منظورتون رو بد رسوندن! من دقیقا جملتون رو طوری معنی کردم که نوشتید!
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر