امکان اتصال Dualshock 4 به PC به صورت بی‌سیم مهیا شد

VICTORLyNCH

کاربر سایت
Aug 18, 2016
565
#61.jpg
سونی رسماً خبر از عرضه‌ی آداپتوری برای اتصال بی‌سیم کنترلر Dualshock 4 به رایانه‌های شخصی برای انجام بازی‌ها و استریم کردن داده است. این خبر با انتشار پستی در وبلاگ Playstation اعلام شده است.

در گذشته دارندگان کنترلر Dualshock 4 برای اتصال آن به PC یا مک خود مجبور به اتصال این کنترلر از طریق درگاه USB بودند؛ اما هم‌اکنون آن‌ها با خرید این دستگاه بی‌سیم [که از طریق USB متصل می‌شود] می‌توانند به راحتی به انجام بازی‌های مد نظر خود بر روی رایانه‌ی شخصی، مک یا لپ تاپ خود بپردازند. همینک این آداپتور از طریق فروشگاه آمازون [Amazon] با قیمت 24.99 دلار قابل خریداری است. اگرچه قیمت بالای این آداپتور کمی جای تعجب دارد اما قطعاً عرضه‌ی آن برای کسانی که اهل بازی زیاد بر روی رایانه‌ی خود هستند مفید خواهد بود.

ممکن است این خبر در نگاه اول ارزش خاصی نداشته باشد اما با توجه به فروش فوق‌العاده‌ی آن در آمازون [دارای رتبه‌ی 77 در بین پرفروش‌ترین محصولات آمازون] شاهد استقبال خوب طرفداران Playstation هستیم.

منبع
 

amirone

کاربر سایت
Aug 13, 2014
2,435
من که بیسیم وصل میشمو میشدم . تقریبا 2 ساله ازش استفاده میکنم . برنامشم کامله میشه جای دکمه ها رو اونطور که دوس دارید تنظیم کنید .چارش یه دانگل بلوتوثه تمام . باید زودتر از اینها معرفی میشد .
 

asi_1447

کاربر سایت
Oct 27, 2010
1,395
نام
احسان
الان این برای انجام بازی های ریموت پلی هست؟؟؟ یا نه همه ی بازی های پی سی؟؟؟ بازی های پی سی رو که با یه نرم افزار 5 مگابایتی و با ارزون ترین بلوتوث موجود در بازار خیلی وقته میشه همچین کاری کرد. تازه جای موس هم میشه حتی باهاش کار کرد.
 

Sobhan_23

کاربر سایت
May 31, 2009
4,162
نام
سبحان
خیلی وقته مهیا بوده.من خیلی وقته دارم استفاده میکنم.مادربوردم بلوتوث داره و وصل میشم و برنامه inputmapper رو اجرا میکنم و تمام.ایناهم راه پیدا کردن ۲۵ دلار از ملت بکشن
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر