امتیاز های Death Stranding

میانگین نمرات بازی؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    191
  • نظرسنجی بسته شده است .

Outer Heaven

کاربر سایت
121065


Directed by: Hideo Kojima
Writers: Hideo Kojima; Hitori Nojima
Initial release date: November 8, 2019
Composer: Ludvig Forssell
Genre: Strand
Engine: Decima
Platforms: PlayStation 4, PC​


Metacritic:82

Metacritic:86 pc version


Atomix:10/10
Digital Chumps:10/10
Remoteplay:10/10
InsideGamer:10/10
Famitsu:10/10
Bazicenter:10/10
TheSixthAxis:10/10
Digitally Downloaded.net:10/10
We Got This Covered:10/10
Trusted Reviews:10/10
Gaming Trend:10/10
GamingAge:10/10
GamePlanet:10/10
GamerSky:10/10
GameRevolution:10/10
PushSquare:10/10
ScreenRant:10/10
EGM:10/10
DailyStar:10/10
Millenium:9.8/10
IGN Italia:9.8/10
Areajugones:9.7/10
4Players.de:9.5/10
Playstation LifeStyle:9.5/10
Jeuxvideo.com:9.5/10
IGN Japan:9.5/10
Gaming Nexus9.5/10
Gamer.nl:9.5/10
CheatCC:9.4/10
SpazioGames:9.4/10
Hobby Consolas:9.3/10
COGconnected:9.3/10
Multiplayer.it:9.2/10
Vandal.net:9.2/10
Metro Montreal:9.1/10
Multiplayer.it:9.1/10
Worth Playing:9/10
DarkStation:9/10
3DJuegos:9/10
Post Arcade (National Post):9/10
Power Unlimited:9/10
Games.cz:9/10
‍Gryonline.pl:9/10
GameSpot:9/10
Shacknews:9/10
PSX-Sense.nl:9/10
PLAY! Zine:9/10
JeuxActu:9/10
God is a Geek:9/10
GameOver.gr:9/10
Eurogamer Italy:9/10
Everyeye.it:9/10
GamePro Germany:8.9/10
The Games Machine:8.8/10
IGN Spain:8.7/10
Gamers Heroes:8.5/10
LevelUp:8.5/10
XGN:8.5/10
GameCrate:8.3/10
Meristation:8/10
Merlin'in Kazanı (Turkey):8/10
VideoGamer:8/10
Easy Allies:8/10
Critical Hit:8/10
Guardian:8/10
ZTGD:8/10
Press Start Australia:8/10
PlayStation Universe:8/10
Gameblog.fr:8/10
Destructoid:8/10
Attack of the Fanboy:8/10
CGMagazine:7.8/10
Digital Trends:7/10
Game Informer:7/10
Vgames:7/10
USgamer:7/10
TrueGaming:7/10
Metro GameCentral:7/10
Hardcore Gamer:7/10
GamesRadar:7/10
IGN:6.8/10
GameCrirics:6.5/10
VG247:6/10
AusGamers:6/10
VGC:6/10
GiantBomb:4/10
GameRant:4/10
Stevivor:3.5/10
 
آخرین ویرایش:
نقد دیجیتال فاندری هم اومده. جان بشدت تعریف کرده و جز پنج تا گرافیک برتر این نسل دونسته مخصوصا کات سینای اول بازی خیلی خیره کننده بوده. نسبت به هورایزن پیشرفت داشته مخصوصا در زمینه ریفلکشنها
تو پستای ریست ارا هم گفته بود که بهترین طراحی صورتها و انیمیشنهای صورت این نسل رو داره.
نقدشون فعلا کامل نیست روز لانچ یه نقد دیگه هم دارن
 
این خبر هم جالبه (البته اصلا ربطی به نظر من در مورد خود بازی نداره ولی حواشی اون خیلی باحال بودن از روز اول)

More than 70 Guerrilla developers worked on Death Stranding | VGC
خاک بر سر سونی که گوریلا رو گذاشته سر شبیه ساز کولبری
نمیشد اینا برن کمک بند برای دیزگان جای ساخت شبیه سازی کول بری که فقط کات سینه و گرافیک و گیم پلیش توسط پارسا ۷ ساله از تهران ساخته شده
 
  • Like
Reactions: delta05
شما میگی نقل قوله، گفتم میدونم نقل قول نقده، ولی این قسمتش برای بازی نسل شدن رو نمیدونم چقدر گفتش جدی بوده، اگر هنوزم متوجه نشدی با رسم شکل توضیح بدم!
والا کسی که متوجه نمیشه شمایی، شما اول بفهم نقل قول یعنی چی بعد میتونی رسم شکل به ما نشون بدی!:|
الان باز میری توییت با گرامر غلط میزنی ها:))
 
خاک بر سر سونی که گوریلا رو گذاشته سر شبیه ساز کولبری
نمیشد اینا برن کمک بند برای دیزگان جای ساخت شبیه سازی کول بری که فقط کات سینه و گرافیک و گیم پلیش توسط پارسا ۷ ساله از تهران ساخته شده
حتما نمیشده دیگه چون دیزگان یک ip جدیده که موفقیت چندانی هم کسب نکرد و نخواهد کرد!
فک کنم شما کلا 2 تا چیز بیشتر از هر بازی‌ای نمیخای... یعنی گرافیک بالا ، گیم‌پلی سنگین...
در اینصورت فک کنم از نظر شما عناوینی مثل لیمبو و جورنی و امثالهم که فاکتورهای مدنظر شما رو ندارن...خاک بر سری بحساب میان!
 
آخرین ویرایش:
Death Stranding زباله‌ای غیر قابل بازیافت است که باید به عنوان یک هشدار به ناشرهایی که به توسعه دهندگان اختیار تام برای خلق هنر می‌دهند، در نظر گرفته شود!

چه زیبا این بازی و کار سونی رو توصیف کرده مرسی
میشد یه بازی اکشن و جذاب ساخت ولی در نهایت تمام بودجه خرج گرافیک و کات سین میشه و بهترین جواب براش همینه
 
  • Smile
Reactions: mohsenjyubi201
کلا کاری به بقیه نقد ها نداشته :D
-----
اکثر نقد ها به خسته کننده بودن اوایل بازی اشاره کردن
تا 10 یا 15 ساعت اول هیچی به جز بسته تحویل دادن و فرار کردن نداره کسی که حوصله نداشته باشه نمیتونه با بازی ارتباط بر قرار کنه
هیچ کدوم از نقد ها هم از قسمت جنگ جهانی چیزی ننوشته بودن (یا من ندیدم)
 
  • Like
Reactions: vaan 2
Death Stranding زباله‌ای غیر قابل بازیافت است که باید به عنوان یک هشدار به ناشرهایی که به توسعه دهندگان اختیار تام برای خلق هنر می‌دهند، در نظر گرفته شود!

چه زیبا این بازی و کار سونی رو توصیف کرده مرسی
میشد یه بازی اکشن و جذاب ساخت ولی در نهایت تمام بودجه خرج گرافیک و کات سین میشه و بهترین جواب براش همینه
حالا جدا از بحث بازی و نمره هاش، کی میگه ناشر نباید اختیار کامل بده به توسعه دهنده...

Sent from my G3112 using Tapatalk
 
کلا کاری به بقیه نقد ها نداشته :D
-----
اکثر نقد ها به خسته کننده بودن اوایل بازی اشاره کردن
تا 10 یا 15 ساعت اول هیچی به جز بسته تحویل دادن و فرار کردن نداره کسی که حوصله نداشته باشه نمیتونه با بازی ارتباط بر قرار کنه
هیچ کدوم از نقد ها هم از قسمت جنگ جهانی چیزی ننوشته بودن (یا من ندیدم)
هم سازنده ها نمرات کامل بود میکنن نمیاد نمره ۳.۵ بزارن که نمرات ده زیادی هم گرفته نقدهای مثبتی کاملا زیاده فقط ۱۱ تا نقد زرد داره
 
حالا جدا از بحث بازی و نمره هاش، کی میگه ناشر نباید اختیار کامل بده به توسعه دهنده...

Sent from my G3112 using Tapatalk
منظورش اختیار مطلق
یعنی مثلاً ناشر ۳۰۰ میلیون یورو بده فلانی بگه برو هرچی دوست داشتی بساز!
بعد طرف تصمیم بگیره مثلا با این پول شبیه ساز آشپزی درست کنه!
باید تحت کنترل باشه ولی چیزی هم اجبار نشه
مثلا سانتا داشت یه ای پی می‌ساخت سونی کنسلش کرد اگر اون بازی کنسل نمیشد احتمالا سانتا الان به خاطرات پیوسته بود
 
منظورش اختیار مطلق
یعنی مثلاً ناشر ۳۰۰ میلیون یورو بده فلانی بگه برو هرچی دوست داشتی بساز!
بعد طرف تصمیم بگیره مثلا با این پول شبیه ساز آشپزی درست کنه!
باید تحت کنترل باشه ولی چیزی هم اجبار نشه
مثلا سانتا داشت یه ای پی می‌ساخت سونی کنسلش کرد اگر اون بازی کنسل نمیشد احتمالا سانتا الان به خاطرات پیوسته بود
اره خب درسته. ولی خب دخالت بیجای ناشرا معمولا نتیجه‌ی بدی میده.

Sent from my G3112 using Tapatalk
 
منظورش اختیار مطلق
یعنی مثلاً ناشر ۳۰۰ میلیون یورو بده فلانی بگه برو هرچی دوست داشتی بساز!
بعد طرف تصمیم بگیره مثلا با این پول شبیه ساز آشپزی درست کنه!
باید تحت کنترل باشه ولی چیزی هم اجبار نشه
مثلا سانتا داشت یه ای پی می‌ساخت سونی کنسلش کرد اگر اون بازی کنسل نمیشد احتمالا سانتا الان به خاطرات پیوسته بود
یعنی الان آیپی جدید که تو3.5 سال ساخته با متا 84 آشغال محسوب میشه؟
 
یعنی الان آیپی جدید که تو3.5 سال ساخته با متا 84 آشغال محسوب میشه؟
اشغال نه ولی قطعا یه شکست بزرگ محسوب میشه
این بازی محکوم به مثبت نود بود شک نکن تلو ۲ هم متاش بشه ۸۴ میگم شکست سنگینی خورده
یه مقوله داریم به اسم انتظار
کوجیما به عنوان یکی از بزرگ ترین بازی ساز ها با یه ناشر بزرگ و کلی سال هایپ کردن در نهایت میاد بازی میسازه که نه فقط میانگین پایینی میگیره بلکه به نظر میاد اساسا از نظر گیم پلی تو دیواره این بدون شک به شکست بزرگه
حالا باید بازی کرد دید چقدر گیم پلی بازی ضعیفه که انقدر بهش حمله شده طوری که حتی میگن ۱۵ ساعت اول بازی رسماً یه چیز خواب آوریه!
میانگین ۸۴ برای ساخته کوجیما با این همه سرو صدا قطعا پایین و ضعیفه راجب ساخته یوبی سافت یا ea صحبت نمیکنیم طرف کوجیما ناشر هم سونی با ۳ سال هایپ خالص
 
در این صورت باید بهشون تبریک گفت چون خیلی فیلمهای سینمایی هستن که کمتر از 2 ساعتن :|

درسته که cutscene هم توی بازی ها لازمه ولی بنظرم روش داستان گویی کوجیما بدرد فیلمسازی میخوره
کافیه مقایسه کنید با بازی هایی مثل Bioshock و Bloodborne که چقدر استادانه داستان بازی رو با کمترین تعداد cutscene روایت میکنن بدون این که مشکل و تداخلی تو گیم پلی به وجود بیارن
همممم.... نع...مخالفم!
من حالا بلادبورن و ... نزدم، ولی چیزایی که شنیدم گویا خیلی موارد داستانی توی آیتم ها و ... روایت میشه...زیاد حال نمیکنم با این سبک روایت:-"

به شخصه نحوه روایت داستان همین MGS قبلی ها رو بیشتر دوست دارم! MGS4 که خیلی حال داد:p MGS3 هم حال داد! MGS5 اصلا حال نداد...کم بود:|

وای به نظرم بهترین نوع روایت رو سبک TLOU داریم(که توی U4 به نظرم به بلوغ رسید:x و همینطور GOW )
یه بخشی از داستان که کات سینه و حال میده...مقدارشم نه خیلی کمه و نه خیلی زیاد
از اونطرف با آیتم های جمع کردنی و ... هم در مورد Lore بازی و اتفاقاتی که قبلا تو اون محیط اتفاق افتاده میگن... و مثلا توی U4 انگار قشنگ حس میکنی از 0 تا 100 ماجرا که دیدگاه مات چی بوده و چجوری شروع جنگ استارت خورده و ... ، زیاد هم بلند بالا نیست مطالب!(مثلا ... توی ویچر هج هزارتا کتاب هست که حتما خیلی چیزا در مورد دنیای بازی میگن...ولی انقدر زیادن که...از حوصله خارجه خوندنشون...حداقل از حوصله ی من خارجه:| )
یه بخش دیگه هم از تعامل با افراد همراه و یا تعامل با محیط روایت میشه

به نظرم این سبک داستان گویی ND خیلی خوبه! تعادلی بین هر دو حالته!
امیدوارم بیشتر و بیشتر هم بشه استفاده ازش! :-"

---
به شخصه اگر از بازی خوشم بیاد، دو ساعت تهش کاتسین دیدن هم دوست خواهم داشت! :x
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or