عنوانی که مثل بازی AAA این همه سال در حال ساخت بوده و در تمام ایونت های مایکرو بولد شده و گزارشات می گن مایکرو انتظار 90+ ازش داشته، عجیبه که نزدیک به ریلیز بازی، کد نقد دوباره برای برخی فرستاده شده و مایکرو هم تحویل نمی گیرش! افرادی که تا قبل ریلیز و اتفاقات پیرامون مولتی پلتفرم شدن، اخراج و بستن استودیوهای مایکرو، هل بلید 2 رو جزو عناوین بزرگ مایکرو می دونستن(کامنت هاتون در شوکیس ها! اینو می گن)، الان می گن کی برای چنین بازی ای تبلیغ می کنه یا تحویل می گیرش! دیگه رفیق نیمه راه نباشید! زمانی که در تاپیک نسخه ابتدایی حضور، اطلاع یا علاقه نداشتید، فن های واقعی بازی از جمله من داشتیم در موردش بحث می کردیم و متا آخرین موردی بود که در موردش صحبت می کردیم چون ادعایی نداشت و با تمام ضعف هاش بازی رسالت خودشو حفظ کرده بود. این عنوان از ابتدا قرار نبود گرفتار حواشی بشه یا به عنوان برگ برنده (کنسول سلر یا موارد اینچنینی) بولد بشه، ولی از اونجایی که مایکرو طبق معمول به عنوان گوشت قربونی همه جا خواست ازش استفاده ابزاری کنه، نتیجه این می شه که طبق کارهای ننگ همیشگیش! حتی در صورتی که بازی متا قابل قبولی بگیره، بخاطر جوی که شکل گرفته و رفتاری که از ناشر در قبال مارکتینگ سر زده! شاید اونطور که باید تحویل گرفته نشه. همونطور که قبلا گفتم عناوینی که مدتی قبل مولتی پلتفرم بودن نباید جزو میراث مایکرو به حساب بیادو اجازه داد هر کار که دلش می خواد بر سر IP بیاره به این خاطر که استودیو رو خریده، نمونش فای راش که با وجود موفقیت درب استودیو تخته شد و IPـهای قبلی که مولتی پلتفرم بودن وارد برزخ مایکرو شدن. امیدوارم با تمام حواشی و استفاده ابزاری با گنده گویی هایی که مایکرو از استودیوهاش می کنه و همچنین ناشر شدنش، NT بتونه جون سالم به در ببره!