امتیاز های بازی Senua's Saga: Hellblade II

پیشبینی شما در مورد متاکریتیک بازی


  • مجموع رای دهنده‌ها
    294
  • نظرسنجی بسته شده است .

amonre

کاربر سایت
Feb 9, 2023
544
hellblade.jpg

Hellblade II

MEta hell.jpeg

حماسه سنوئا: هل‌بلید ۲ ( Senua's Saga: Hellblade II) یک بازی ویدئویی خیال‌پردازی تاریک در سبک اکشن-ماجراجویی است که توسط استودیوی انگلیسی نینجا تئوری توسعه یافته و به‌وسیلهٔ ایکس‌باکس گیم استودیوز در تاریخ May 21, 2024 برای ایکس‌باکس سری اکس/اس و مایکروسافت ویندوز منتشر خواهد شد. این بازی در جوایز بازی ۲۰۱۹ توسط فیل اسپنسر به عنوان دنباله بازی هل‌بلید معرفی شد

بازی مثل یک تخم مرغ سربسته هست و هر متایی ممکنه بگیره پس لطفا انتقادها و تعاریف های خودتون در مورد بازی رو محترمانه و در راستای موضوع تاپیک بیان کنید، مخلصیم​
 
آخرین ویرایش:

AMIN-1399F

خوشا فریاد زیر اب
مدیر انجمن
Oct 29, 2011
5,638
نام
امین
تو انتخاب عددها برای گزینه نظرسنجی دقت کنید
الان مثلا عدد 70 تو دو تا گزینه هست که نباید باشه!
من بعد بهتره موقع ایجاد نظرسنجی این مورد رو رعایت کنید.
 
آخرین ویرایش:

SMM9

عضو تحریریه
Aug 9, 2010
6,856
نام
مرتضی
من که ۸۰-۸۵ البته حدس خاصی ندارم مخصوصا با اتفاقاتی که برای استودیو های زیر دست مایکروسافت میافته دیگه نمیشه به چیزی اعتماد کرد:D ولی خب دوست دارم همچین متایی بگیره حداقل. نسخه اول که ۳۰ دلاری بود و خب واقعا بهم چسبید حالا این نسخه ۵۰ دلار شده امیدوارم دیگه از نظر داستانی و گیم پلی تو همون سطح بازی اول بمونه حداقل و تجربه بدی نشه.
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,778
عنوانی که مثل بازی AAA این همه سال در حال ساخت بوده و در تمام ایونت های مایکرو بولد شده و گزارشات می گن مایکرو انتظار 90+ ازش داشته، عجیبه که نزدیک به ریلیز بازی، کد نقد دوباره برای برخی فرستاده شده و مایکرو هم تحویل نمی گیرش! افرادی که تا قبل ریلیز و اتفاقات پیرامون مولتی پلتفرم شدن، اخراج و بستن استودیوهای مایکرو، هل بلید 2 رو جزو عناوین بزرگ مایکرو می دونستن(کامنت هاتون در شوکیس ها! اینو می گن)، الان می گن کی برای چنین بازی ای تبلیغ می کنه یا تحویل می گیرش! دیگه رفیق نیمه راه نباشید! زمانی که در تاپیک نسخه ابتدایی حضور، اطلاع یا علاقه نداشتید، فن های واقعی بازی از جمله من داشتیم در موردش بحث می کردیم و متا آخرین موردی بود که در موردش صحبت می کردیم چون ادعایی نداشت و با تمام ضعف هاش بازی رسالت خودشو حفظ کرده بود. این عنوان از ابتدا قرار نبود گرفتار حواشی بشه یا به عنوان برگ برنده (کنسول سلر یا موارد اینچنینی) بولد بشه، ولی از اونجایی که مایکرو طبق معمول به عنوان گوشت قربونی همه جا خواست ازش استفاده ابزاری کنه، نتیجه این می شه که طبق کارهای ننگ همیشگیش! حتی در صورتی که بازی متا قابل قبولی بگیره، بخاطر جوی که شکل گرفته و رفتاری که از ناشر در قبال مارکتینگ سر زده! شاید اونطور که باید تحویل گرفته نشه. همونطور که قبلا گفتم عناوینی که مدتی قبل مولتی پلتفرم بودن نباید جزو میراث مایکرو به حساب بیادو اجازه داد هر کار که دلش می خواد بر سر IP بیاره به این خاطر که استودیو رو خریده، نمونش فای راش که با وجود موفقیت درب استودیو تخته شد و IPـهای قبلی که مولتی پلتفرم بودن وارد برزخ مایکرو شدن. امیدوارم با تمام حواشی و استفاده ابزاری با گنده گویی هایی که مایکرو از استودیوهاش می کنه و همچنین ناشر شدنش، NT بتونه جون سالم به در ببره!
 

graywolf

کاربر سایت
Jun 1, 2007
1,194
نام
احمد
بنظرم بین ۸۵ تا ۸۷ رو میگیره.
مایکروسافت هم اونجوری که اوایل تبلیغ میکرد الان نسبت به بازی واکنش خاصی نشون نمیده. کد نقد رو هم نفرستادن و این نشونه های خوبی نیست.
هرچند بازی رو در هر صورت باید تجربه کرد چون با نسخه اول حسابی حال کردم و به معنای واقعی کلمه اون حس یک شخص درمانده از بیماری های روانی رو به تصویر میکشید.
 
  • Like
Reactions: Starless

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر