اگر دقت کرده باشید هم نوعی لودینگ هست ولی به شکل هنرمندانه ای پیاده سازی شده و این پیچیدگی زیادی ندارد (اینجا مهم کشش موتور بازی هست) البته بنا به منطق بازی اعمال این در سفر داخل منظومه ای شدنی هست ولی برای سفرهای بین منظومه ای به نظرم به سمت این نیان اوکی هست
انگار بازی اگر دو تا مکانیزم پرش فضایی میداشت این مشکل پیش نمیاد یک در سفرهای بین منظومه ای با وضعیت فعلی و دو سفرهای داخل
بهترین حالت و بنظرمشدنی همینی که گفتید میتونست باشه و برای سفر های بین منظومهای از این سیستم فعلی کات سین، لودینگ استفاده میشد.
زیاد دوست ندارم این بحث اینجا ادامه دار بشه چون ناخودآگاه مسیر به سمت مقایسه پیش میره.
ولی بحرحال.
دقت کنید اصلا لودینگی وجود نداره و اگه اونجا استاتر دیده میشه بخاطر روشی هست که سازنده برای دست یابی به همچین چیزی استفاده کرده. هر سیاره چند مرحله جزئیات برای رندر دارن و هرچی دور تر میشی بار لود و جزئیات کمتر میشه و هرچی نزدیک میشی جزئیات بیشتر (اِسکِیل تغییری نمیکنه) که یه امر کاملا طبیعی هست و همیشه تو بازی های اوپن ورد از این مورد استفاده شده که نتیجش تو خیلی موارد شده pop-in. جایی کمتر و جایی بیشتر.
توی جامپ شما هر موقع دوست داشتی وسط مسیر میتونی جامپ رو کنسل کنی و همونجا وایسی، مثلا با خاموش کردن سفینه. طبیعتا اگه لودینگ بود همچین چیزی امکان پذیر نبود دیگه؟ این روش رو بازیکن ها برای پارک کردن سفینشون تو ناکجاآباد استفاده میکنن که از دست دزدهای فضایی یا پلیر های اگرسیو در امان باشن.
بازی فقط یکبار زماناجرا لود میشه و تمام فعالیت ها بصورت seamless هست از تیک آف تا لندینگ و پرش و... دیگه ویدیو هاش تو یوتیوب زیاد هست. Nms هم این موارد رو بصورت یکپارچه انجام میده اما اون خیلی آرکید طور هست نسبت به مثال های دیگه
بنظرم اگه سیستم قوی دارین استارسیتیزن هر چند ماه ایونت های چند روزه برای رایگان بازی کردن میزاره. و برای چند ساعت تست واقعا جذابه از لحاظ تکنیکال. اما زیاد توقع تجربه پالیشی نداشته باشین چون مشکلات زیاده و بازی در حال حاضر چیز زیادی برای ارائه نداره، بعد از زمانی بیشتر ۱۰ سال توسعه.