امتیازات STARFIELD

پیش بینی شما از امتیاز بازی در سایت Metacritic

  • +98

    رای‌ها: 10 2.8%
  • 95-98

    رای‌ها: 42 11.6%
  • 92-94

    رای‌ها: 124 34.3%
  • 90-91

    رای‌ها: 90 24.9%
  • 87-89

    رای‌ها: 71 19.7%
  • 84-86

    رای‌ها: 19 5.3%
  • 83-

    رای‌ها: 5 1.4%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    361
  • نظرسنجی بسته شده است .

Natural Killer

ناظم انجمن
Jan 10, 2015
2,735
1692284586133.jpeg

release date: September 6, 2023
Engine: Creation Engine 2
Platforms: Xbox Series X and Series S, Microsoft Windows
Developer: Bethesda Game Studios
Genres: Action role-playing game


تاریخ و ساعت برداشته شدن امبارگوی نقد بازی

پنجشنبه ۳۱ آگوست (۹ شهریور)
ساعت ۷:۳۰ عصر به وقت ایران





metacritic


Screenshot (2032).png
Screenshot (2031).png


opencritic


Screenshot (1908).png




 

Attachments

  • 1693510278170.jpeg
    1693510278170.jpeg
    1.8 MB · مشاهده: 950
  • F5XSweqXcAArpEk.jpeg
    F5XSweqXcAArpEk.jpeg
    798.3 KB · مشاهده: 409
آخرین ویرایش:

earendilist

کاربر سایت
Feb 12, 2023
820
البته اینجا احتمال خیلی زیاد منظور به صورت کلی بوده و تمام موارد رو شامل میشه. مثل تیک آف و لندینگ روی سیاره ها بصورت دستی باشه و نه بصورت کات سین و لودینگ. اینجا چون قبلا عناوینی بودن مثل استار سیتیزن، Elite Dangerous و نومنزاسکای که اینکار رو قبلا انجام دادن افکار عمومی انتظار همچین چیزی رو استارفیلد داشته.
یه سری ویدیو مقایسه ای هست که جالبن
درست میگید انتظار منم چنین هست ولی این ایراد غیرقابل رفعی نیست
 
  • Like
Reactions: ™MaMaD

™MaMaD

کاربر سایت
Aug 7, 2007
545
نام
MaMaD

SAGAD

کاربر سایت
Nov 1, 2007
2,477
درست میگید انتظار منم چنین هست ولی این ایراد غیرقابل رفعی نیست
خیر غیر قابل رفع متاسفانه دلیل اینکه landing به صورت script شده هست اینه که در اصل شما کل سیاره رو نمی گردی دور تا دور ، در اصل یه سری محیط سند باکس هست که با لودینگ به وصل شدن و دیوار نامری دارن ، یه ویدیو از آخرین اپدیت نو من اسکای ببین متوجه میشی چه میگم شما امکان نداره بتونید دور تا دور سیاره رو داخل اتمسفر بگردید چون در اصل سیاره یه سری سطوح مسطح هستن و کره نیستا مثلا no man sky شاید بشه مشکلات لودینگ مثلا داخل شهر تو هر ساختمونی میره حل شه ولی اینکه بری تو اتمسفر سیاره قابل پیدا سازی نیست مگه اینکه سیاره ها صاف باشن :D

=====================


یه سوال یوزرهای استیم هم نکنه پل استیشن فن هستن رفتن فقط بازی رو خریدن که نمره منفی بدن ؟ چون هی داره میاد پایین الان 83 . که به متاش هم نزدیکه
 
آخرین ویرایش:

earendilist

کاربر سایت
Feb 12, 2023
820
البته اینجا احتمال خیلی زیاد منظور به صورت کلی بوده و تمام موارد رو شامل میشه. مثل تیک آف و لندینگ روی سیاره ها بصورت دستی باشه و نه بصورت کات سین و لودینگ. اینجا چون قبلا عناوینی بودن مثل استار سیتیزن، Elite Dangerous و نومنزاسکای که اینکار رو قبلا انجام دادن افکار عمومی انتظار همچین چیزی رو استارفیلد داشته.
یه سری ویدیو مقایسه ای هست که جالبن
دوتا نکته بگم
من متوجه نیستم الان استارسیتزن چه مزیتی به استارفیلد در پرش فضایی دارد؟ حتی زمان لودینگ هم تفاوتی نمیکنه صرفا یک تریک برای مخفی کردن لودینگ استفاده کرده
و اینکه انصافا لندینگ در بازی eilte خنده دار هست ( منظورم همون ورود به جو سیاره هست)
 

earendilist

کاربر سایت
Feb 12, 2023
820
خیر غیر قابل رفع متاسفانه دلیل اینکه landing به صورت script شده هست اینه که در اصل شما کل سیاره رو نمی گردی دور تا دور ، در اصل یه سری محیط سند باکس هست که با لودینگ به وصل شدن و دیوار نامری دارن ، یه ویدیو از آخرین اپدیت نو من اسکای ببین متوجه میشی چه میگم شما امکان نداره بتونید دور تا دور سیاره رو داخل اتمسفر بگردید چون در اصل سیاره یه سری سطوح مسطح هستن و کره نیستا مثلا no man sky شاید بشه مشکلات لودینگ مثلا داخل شهر تو هر ساختمونی میره حل شه ولی اینکه بری تو اتمسفر سیاره قابل پیدا سازی نیست مگه اینکه سیاره ها صاف باشن :D

=====================


یه سوال یوزرهای استیم هم نکنه پل استیشن فن هستن رفتن فقط بازی رو خریدن که نمره منفی بدن ؟ چون هی داره میاد پایین الان 83 . که به متاش هم نزدیکه
در مورد لیندینگ چاره ای نیست اخه
اگر میتوانستند این را به هر طریقی در میاورند که شاهکار فنی بود چون گمان نکنم الانم هم ایده های خوب و دقیقی برای پیاده سازی لندینگ کاملا یکپارچه به سیارات موجود باشد
 

™MaMaD

کاربر سایت
Aug 7, 2007
545
نام
MaMaD
دوتا نکته بگم
من متوجه نیستم الان استارسیتزن چه مزیتی به استارفیلد در پرش فضایی دارد؟ حتی زمان لودینگ هم تفاوتی نمیکنه صرفا یک تریک برای مخفی کردن لودینگ استفاده کرده
و اینکه انصافا لندینگ در بازی eilte خنده دار هست ( منظورم همون ورود به جو سیاره هست)
تو استارسیتیزن بستگی به فاصله و سرعت Quantum drive سفینه داره. اون سیاره ای که اینجا انتخاب شده خیلی دور بوده. اما فاصله های نزدیک تو 10 ثانیه یا کمتر و بیشتر کلا بستگی به سرعت و فاصله داره. و شما واقعا دارید تو فضا حرکت میکنید و چون بازی آنلاین هست بازیکن های دیگه میتونن تو این حالت هم به شما ملحق بشن. این ویدیو منظور رو بهتر میرسونه بنظرم.
Quantum Travel in Star Citizen | Star Citizen Ships #starcitizen #shorts #pcgame #scifi #feedshorts
و یه نکته جالب در حین پرش شما کاملا اختیار کاراکتر رو دارید و میتونید از صندلی بلند شید برید تو سفینه مثلا یه دستی رو Cargo هاتون بکشین.(البته کلا حواشی دور و بر این بازی زیاده و صرفا داره در مورد چیزی که الان قابل بازیه صحبت میشه که همون هم وضعیت مناسبی نداره)

=============
یه چیزی رو یاد آور بشم که استارفیلد رو بنظرم زیاد هم نباید با بازی های ژانر Space sim مثل elite و starcitizen و اینا زیاد مقایسه بشه. اما در حال حاضر از معدود بازی های موجود برای مقایسه تو این زمینه هستن و اکثرا بدون در نظر گرفتن خیلی از موارد فقط میان میگن چرا استار سیتیزن یا elite اینجورین و این نیست. جدا از مسائل تکنیکال و بودجه و گیر نکردن تو باتلاقی مشابه استارسیتیزن، مسائل دیزاین هم دخیله. بازی های این ژانر سعیشون همیشه Realism به معنای واقعی بوده. برای مثال یه پروسه وارد جو شدن و فرود اومدن میتونه تا 10 دقیقه هم طول بکشه.و این شاید برای یه پلیر کژوال که میخواد بتزدا RPG بازی کنه آزار دهنده بشه بعد از چند بار. اما خب، من نظرم اینه خیلی بهتر از این میتونست کار کنه تو این مورد BGS
 
آخرین ویرایش:

Cait Sith

Dauntless Feline Hero
کاربر سایت
Jan 21, 2009
2,933
بحث این سفر فضاییه هیچ چیز برای من مس افکت۱ نمیشه... اول نسل هفت...
کلا چیز خاصیم نداشت ولی اون مس ریلی سفینه نرماندی رو میگرفت لانچ میکرد خیلی خوب بود و بعد لودینگ...
 

{ehsan}

کاربر سایت
Nov 29, 2005
2,177
نام
ehsan
یه سوال یوزرهای استیم هم نکنه پل استیشن فن هستن رفتن فقط بازی رو خریدن که نمره منفی بدن ؟ چون هی داره میاد پایین الان 83 . که به متاش هم نزدیکه
یه سوال ... نکنه ایشون هم بله.... ؟

1694082533606.png
 

earendilist

کاربر سایت
Feb 12, 2023
820
تو استارسیتیزن بستگی به فاصله و سرعت Quantum drive سفینه داره. اون سیاره ای که اینجا انتخاب شده خیلی دور بوده. اما فاصله های نزدیک تو 10 ثانیه یا کمتر و بیشتر کلا بستگی به سرعت و فاصله داره. و شما واقعا دارید تو فضا حرکت میکنید و چون بازی آنلاین هست بازیکن های دیگه میتونن تو این حالت هم به شما ملحق بشن. این ویدیو منظور رو بهتر میرسونه بنظرم.
Quantum Travel in Star Citizen | Star Citizen Ships #starcitizen #shorts #pcgame #scifi #feedshorts
و یه نکته جالب در حین پرش شما کاملا اختیار کاراکتر رو دارید و میتونید از صندلی بلند شید برید تو سفینه مثلا یه دستی رو Cargo هاتون بکشین.(البته کلا حواشی دور و بر این بازی زیاده و صرفا داره در مورد چیزی که الان قابل بازیه صحبت میشه که همون هم وضعیت مناسبی نداره)
اگر دقت کرده باشید هم نوعی لودینگ هست ولی به شکل هنرمندانه ای پیاده سازی شده و این پیچیدگی زیادی ندارد (اینجا مهم کشش موتور بازی هست) البته بنا به منطق بازی اعمال این در سفر داخل منظومه ای شدنی هست ولی برای سفرهای بین منظومه ای به نظرم به سمت این نیان اوکی هست
انگار بازی اگر دو تا مکانیزم پرش فضایی میداشت این مشکل پیش نمیاد یک در سفرهای بین منظومه ای با وضعیت فعلی و دو سفرهای داخل منظومه

یه چیزی رو یاد آور بشم که استارفیلد رو بنظرم زیاد هم نباید با بازی های ژانر Space sim مثل elite و starcitizen و اینا زیاد مقایسه بشه. اما در حال حاضر از معدود بازی های موجود برای مقایسه تو این زمینه هستن. بازی های این ژانر سعیشون همیشه Realism به معنای واقعی بوده. برای مثال یه پروسه وارد جو شدن و فرود اومدن میتونه تا 10 دقیقه هم طول بکشه.و این شاید برای یه پلیر کژوال که میخواد بتزدا RPG بازی کنه آزار دهنده بشه بعد از چند بار. اما خب، من نظرم اینه خیلی بهتر از این میتونست کار کنه تو این مورد BGS
بازهم تاکید کنم اجرایی شدن تمام لندینگ نه شدنی هست نه منطقی کل مشکل میتواند به وجود بیاورد که کمترین uncanny valley هست که همین الیت هم نتواسنته اینقدر خوب دربیاورد گاهی اسکیل سیاره را تغییر میکند اصلا چیز خوبی نبود
و مورد اخر هم مقایسه بین استارفیلد و استارسیتزن دقیق نیست ایشان هم تا حدودی توضیح داده
چراش رو توضیح میدم.شما استار سیتیزنی رو با استارفیلد مقایسه میکنید که 10 ساله در دست ساخته و نزدیک 3 برابر بودجه استارفلید خرجش شده و هنوز منتشر نشده. چند تا خط داستانی نخواستیم دریغ از یک خط داستانی درست و حسابی برای استار سیتیزن درحالی که در استارفیلد هرطرف میری خط داستانیه.
 
  • Like
Reactions: ™MaMaD

Unofficial

کاربر سایت
Sep 3, 2014
138
الگوریتم steamdb برای محاسبه درصد کلی، تفاوت هایی با استیم داره و به گفته خودشون این روش منصفانه تره. ولی من معمولا از همون استیم استفاده میکنم.
اینجا توضیحاتش رو داده
https://steamdb.info/blog/steamdb-rating/
اون ریتینگی که استیم در بالای صفحه فروش نشان میدهد فیلتر شده است و فقط کسانی را شامل میشه که بازی رو مستقیما از استیم خریدند و مثلا شامل Cdkey نمیشه.
صفحه فروش بازی را کمی پایین تر برید به قسمت نقدها برسید اونجا میشه ریتینگ واقعی دید.
Untitled1224.jpg
همانطور که می بینید اختلاف تعداد نقدها خیلی زیاد است
 

SAGAD

کاربر سایت
Nov 1, 2007
2,477
یه سوال ... نکنه ایشون هم بله.... ؟

View attachment 308075
خیلی سخت نیست عزیزم بهش میگن میانگین وقتی میانگین یه چیزی می گه قطعا معیار مناسب تری برای مقایسه تا david jaffe ، این قانون طبیعت هست همه چی تاریخ مصرف داره ، این فرمول BGS تاریخ مصرفش گذشته. خدا وکیلی زشته این دیگه مباحث پایس الان الان شما تو خیابون از یه نفر بپرس ایران جای خوبیه اون می گه اره دلیل بر این که درست می گه ؟ خیر جامعه آماری معمولا تقریب درستی می ده از یه چیز . چون یه نفر گفته بازی خوبه پس بازی خوبه :D اینا چیزایی که تو مدرسه ادم یاد می گیره خیلی پیچیده نیست.

الان من darkest dungoen توی top3 بازی هام هست دلیل بر اینه که بازی شاهکاره ؟ خیر.
اگه به اینه QUIN69 که استریم های بزرگ TWITCH هست بازی رو ریفاند کرده ، خدای RPG هم هست صبح تا شب POE می زنه.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: delta05

™MaMaD

کاربر سایت
Aug 7, 2007
545
نام
MaMaD
اگر دقت کرده باشید هم نوعی لودینگ هست ولی به شکل هنرمندانه ای پیاده سازی شده و این پیچیدگی زیادی ندارد (اینجا مهم کشش موتور بازی هست) البته بنا به منطق بازی اعمال این در سفر داخل منظومه ای شدنی هست ولی برای سفرهای بین منظومه ای به نظرم به سمت این نیان اوکی هست
انگار بازی اگر دو تا مکانیزم پرش فضایی میداشت این مشکل پیش نمیاد یک در سفرهای بین منظومه ای با وضعیت فعلی و دو سفرهای داخل
بهترین حالت و بنظرم‌شدنی همینی که گفتید میتونست باشه و برای سفر های بین منظومه‌ای از این سیستم فعلی کات سین، لودینگ استفاده می‌شد.

زیاد دوست ندارم این بحث اینجا ادامه دار بشه چون ناخودآگاه مسیر به سمت مقایسه پیش میره.

ولی بحرحال.
دقت کنید اصلا لودینگی وجود نداره و اگه اونجا استاتر دیده میشه بخاطر روشی هست که سازنده برای دست یابی به همچین چیزی استفاده کرده. هر سیاره چند مرحله جزئیات برای رندر دارن و هرچی دور تر میشی بار لود و جزئیات کمتر میشه و هرچی نزدیک میشی جزئیات بیشتر (اِسکِیل تغییری نمیکنه) که یه امر کاملا طبیعی هست و همیشه تو بازی های اوپن ورد از این مورد استفاده شده که نتیجش تو خیلی موارد شده pop-in. جایی کمتر و جایی بیشتر.

توی جامپ شما هر موقع دوست داشتی وسط مسیر میتونی جامپ رو کنسل کنی و همونجا وایسی، مثلا با خاموش کردن سفینه. طبیعتا اگه لودینگ بود همچین چیزی امکان پذیر نبود دیگه؟ این روش رو بازیکن ها برای پارک کردن سفینشون تو ناکجاآباد استفاده میکنن که از دست دزدهای فضایی یا پلیر های اگرسیو در امان باشن.
بازی فقط یکبار زمان‌اجرا لود میشه و تمام فعالیت ها بصورت seamless هست از تیک آف تا لندینگ و پرش و... دیگه ویدیو هاش تو یوتیوب زیاد هست. Nms هم این موارد رو بصورت یکپارچه انجام میده اما اون خیلی آرکید طور هست نسبت به مثال های دیگه

بنظرم اگه سیستم قوی دارین استارسیتیزن هر چند ماه ایونت های چند روزه برای رایگان بازی کردن میزاره. و برای چند ساعت تست واقعا جذابه از لحاظ تکنیکال. اما زیاد توقع تجربه پالیشی نداشته باشین چون مشکلات زیاده و بازی در حال حاضر چیز زیادی برای ارائه نداره، بعد از زمانی بیشتر ۱۰ سال توسعه.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: earendilist

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر