امتیازات STARFIELD

پیش بینی شما از امتیاز بازی در سایت Metacritic

  • +98

    رای‌ها: 10 2.8%
  • 95-98

    رای‌ها: 42 11.6%
  • 92-94

    رای‌ها: 124 34.3%
  • 90-91

    رای‌ها: 90 24.9%
  • 87-89

    رای‌ها: 71 19.7%
  • 84-86

    رای‌ها: 19 5.3%
  • 83-

    رای‌ها: 5 1.4%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    361
  • نظرسنجی بسته شده است .

Natural Killer

ناظم انجمن
Jan 10, 2015
2,738
1692284586133.jpeg

release date: September 6, 2023
Engine: Creation Engine 2
Platforms: Xbox Series X and Series S, Microsoft Windows
Developer: Bethesda Game Studios
Genres: Action role-playing game


تاریخ و ساعت برداشته شدن امبارگوی نقد بازی

پنجشنبه ۳۱ آگوست (۹ شهریور)
ساعت ۷:۳۰ عصر به وقت ایران





metacritic


Screenshot (2032).png
Screenshot (2031).png


opencritic


Screenshot (1908).png




 

Attachments

  • 1693510278170.jpeg
    1693510278170.jpeg
    1.8 MB · مشاهده: 950
  • F5XSweqXcAArpEk.jpeg
    F5XSweqXcAArpEk.jpeg
    798.3 KB · مشاهده: 409
آخرین ویرایش:

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,377
نام
Majid
میون بحثای VS ـیتون اگه اجازه بدید یه آف تاپیک هم بگم :D

ویدیوی MrMattyPlays رو میدیدم که یکی از گنده ترین چنلای بتسدا محور یوتوب هست و بنظرم چون تمرکز رو عناوین بتسدا داره و تجربشم تو این عناوین بیشتر از منتقدای دیگس نظرش میشه گفت مهم تره.

میگه انتظارش از Space Exploration خیلی بیشتر بوده در صورتی که اینجا بخاطر اینکه Seamless نیست و باید هی یکی یکی سیاره ها و چیزای دیگه رو انتخاب کنی و لودینگ ببینی Immersion رو از بین میبره و لذت بخش نیست (اینو از روی تریلرا هم میشد فهمید از بس پر کاتسین بود و هیچ ورود و خروج Manual ـی دیده نمیشد توش)

در مورد داستان میگه خیلی راحت بهترین Main Quest بازیا بستدا رو داره.
کوئست دیزاین هم میگه از دی ال سی فار هاربر Fallout 4 درس گرفتن و همون مسیرو ادامه دادن و نتیجش هم عالی در اومده، کوئست لاینا طولانی که به جاهای خیلی خوب ختم میشه و با Oblivion مقایسش کرد.
میگه خیلی بیشتر از اسکایریم توی شهرای اصلی ان پی سی میبینید که ممکنه به کوئستای جالب ختم بشه، تعداد دیالوگا هم خیلی زیاده و اگه با Lore حال کنید یک بخشی از فانش فقط حرف زدن با ان پی سی های مختلف هست.

انتخاب هایی هم که جلوت میزاره میگه عالیه و شاید تاثیر گذار ترین عنوانشون باشه از این نظر، همینطور کامپنین ها هم فقط دنبالتون نمیان که تو کامبت کمک کنن و خیلی بیشتر از گذشته به اتفاقایی که میوفته واکنش نشون میدن و نمایشی نیستن.

کامبت از بازیای قبلی بهتره اما هنوز AI دشمنا زیاد خوب نیست که روی تجربه کامبت تاثیر میزاره اما میگه اسپیس کامبت بشدت چالش برانگیز و عالیه در حدی که تو فضا بیشتر از روی زمین کشته شده.

یک ایراد دیگه ای هم که داره انگار مثل سایبرپانک این قضیه بکگراندا تاثیر کافی روی دیالوگ و اتفاقات نداره و کم پیش میاد که تو دیالوگا بهش اشاره بشه.


در مورد چهره ها و انیمیشنش همونطوری که تو تریلرا دیدیم با اینکه بهتر شده اما هنوز در سطح بازیای دیگه نیست مثل همیشه!
لودینگا خیلی اذیت میکنه مخصوصا تو یکی از شهرا که خیلی تعداد لودینگا زیاد میشه.

سَوندترکا میگه بشدت قویه، بهترین کار بتسدا هست تو این زمینه.

---

خلاصه چیزی که من از نقدایی که خوندم برداشت کردم اینه که بازی به اون چیزایی که وعده داده بود عمل کرده و کسی که اهل بازیای بتسدا باشه احتمالا نهایت لذتو ببره.

اما این قضیه فنی عقب نگه داشته بازی رو، انجین با آپدیتایی که گرفته هنوز پوسیدس، درسته مثل قدیم لانچ پر باگی نیست اما از طراحی چهره و انیمیشناش گرفته تا لودینگای زیاد و Seamless نبودن دنیاش هنوز همون عقب موندگی همیشگی بتسدا رو داره.
که خب گیر دادن بهش منطقی هم هست، لودینگ اسکرین نسل 7-8 نمیشد خیلی ایراد گرفت ازش اما این نسل با این SSD های خفن هنوز اینقد درگیر لودینگ و بحث فنی باشی قطعا رو نمرات باید تاثیر بزاره.
 
آخرین ویرایش:

sami_19

کاربر سایت
May 1, 2008
708
نام
SaMaN
پیش‌بینی بیشترین هیت برای یه بازی توی‌ تاریخ ویدئو گیم رو داشتیم دلیلش هم مشخصه.

ترکونده متا دست کم ۱۰+ تا بزارین به حساب هیت با دلیل و بی‌دلیل 😂
 
  • Like
  • Smile
Reactions: vaan 2 and Tidus

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,387
نام
مــاکــان
دوستان شما که میگید بازی حقش نبود که همچین نمراتی بگیره مگه بازی رو انجام دادین که میگین این نمرات حقش نبود؟
اون منتقد و رسانه ای که قبولش ندارین حداقل بازی رو انجام داده.

دیگه اینکه اینها با مایکرو بدن یا فلانن هم دیگه از اون حرفاست.
میگه انتظارش از Space Exploration خیلی بیشتر بوده در صورتی که اینجا بخاطر اینکه Seamless نیست و باید هی یکی یکی سیاره ها و چیزای دیگه رو انتخاب کنی و لودینگ ببینی Immersion رو از بین میبره و لذت بخش نیست (اینو از روی تریلرا هم میشد فهمید از بس پر کاتسین بود و هیچ ورود و خروج Manual ـی دیده نمیشد توش)
بنظرم مسئولیت این بخش رو مادسازها به بهترین نحو در آینده انجام میدن.
واقعا فکر اینکه با این سیستمهای جدیدی که تو بازی پیاده شده ، مادسازها چه کارها که نمیتونن بکنن آدم رو به وجد میاره.
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,105
انصافا برید نقد IGN ببینید اگر این چیزایی که میگه درست باشه توجیه می کنه نمره ای که داده
- سیستم invenotry و hud بازی هم کلا تو دیواره جا به جا کردن ایتم ها بین سفینه و companion ها رون نیست . 30% تایم کل بازی رو کلا تو inv می چرخید.
- بازی mini map نداره جوری خود بچه های IGN دارن براش Guide میزارن ، میگه مسئله تو شهر ها خیلی اذیت مثلا میخواد چند تا ایتم رو بفرشه باید جاشون رو بلد باشه و .....
- سیارت بازی اکثرا خالین الاین یکی میاد میگه مگه الان همه سیارت الان توش موجود زنده هست :D میگه کمترین کاری میتونستن بکنن حداقل یه outpost میزاشتن و ...
خب بازیای قبلی بتزدا هم مینی مپ ندارن، و فقط یه نوار اون بالای صفحه داشتن، از جمله اسکایریم و فالوت. این جزو خصیصه بازیهای بتزداست. یکی از دلایل immersive شدن بازی هاشون همینه کلا.
انتظارشون یه بازی دیگه بوده انگار:D

یکی دیگه از سایت ها (فکر کنم paste magazine) نوشته چرا باید خودمون پیاده بریم سیارات رو اکسپلور کنیم و نمیشه از بالا با سفینه همه جاش رو اسکن کرد wtf :D

یک سری از نقدها رو خوندم. بعضی ایرادات خیلی عجیب و غیر منطقیه. تقریبا به این نتیجه رسیدم که انحصاری بودن و تبلیغات زیاد بازی باعث ایجاد سطح توقعات عجیب و کلا خارج از حیطه کاری بتزدا شده. درسته که مایکروسافت این کمپانی رو خریده، ولی استارفیلد همچنان یک محصول از سری بازیهای بتزداست و مطمئنم اگر بازی انحصاری نبود و انقدر بولد نمیشد، این حساسیت ها و ایرادهای بنی اسرائیلی هم نبود الان، حتی اگه بازی باگ زیاد داشت. یعنی از نظر نمرات و نقدها، انحصاری بودن بیشتر به ضرر استارفیلد شده ظاهرا.

وقتی که خودم بازی رو تموم کردم (بعد ۲۰۰ ساعت:D)، نظرم رو مینویسم.
 

Need-More-Speed

کاربر سایت
Jul 1, 2007
4,242
نام
یونس
دوستان شما که میگید بازی حقش نبود که همچین نمراتی بگیره مگه بازی رو انجام دادین که میگین این نمرات حقش نبود؟
اون منتقد و رسانه ای که قبولش ندارین حداقل بازی رو انجام داده.

دیگه اینکه اینها با مایکرو بدن یا فلانن هم دیگه از اون حرفاست.
در مورد GS آخه ببین به چه بازی هایی 7 داده مثلا bf2042 رو 7 داده بعد از نظرش این استارفیلدم در همین حدوده!
زمانی آدم قبول می کنه که حداقل میانگین کلی نشون دهنده ضعیف بودن بازی باشه
الان IGN مرکز 7 داده ولی اکثر شعبه های دیگه اش 9.5 و 10 دادن :D
حالا من امشب خودم بازی میکنم ی گزارش لایو میفرستم
 

Philip Marlowe

کاربر سایت
Jan 2, 2022
914
مثکه حق با شماس رفیق، که خب اینطوری بدتر هم شد و دیگه کورسوی امیدی هم نیست بالاتر بره احتمالا:D
طبق همون ۵۰ نقد هم در نظر بگیریم مشخص بود بالاتر نمی رود.البته برعکس این حالت هم هست،اینکه دوستان می گویند در انتها ۸۳-۸۲ می شود هم به نظرم امکان پذیر نیست.
halo infinite و FH5 با اینکه روی ۳ تا پلتفرم منتشر شدن ولی ۱۰۰ تا نقد نسخه xsx داره ٬ استارفیلد در بدترین حالتش ۴۰-۵۰ تا نقد دیگه داره .


ولی ... ولی ... سونی پول داده به ign :(
Forza Horizon 5 جمعا ۱۲۵ نقد
Halo Infinite جمعا ۱۲۹ نقد
برای Starfield نقدهای بیشتری روی PC ثبت شده برای همین بعید هست تعداد نقدهای Xbox به ۱۰۰ برسد.در کل منظور بنده این بود که تعداد ۵۱ نقد صحیح نیست و باید جمع تعداد نقدها رو در نظر گرفت.
 

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,953
نام
فرهاد
فرق سیاست سونی با مایکرو رو اینجا باید دید. سونی HOUSEMARQUE میخره که کلا ۱۰۰ تا کارمند داره و خروجیش میشه ریترنال.
مایکرو چند میلیارد میده Bethesda میخره، خروجیش میشه این بازی با این متا، که البته قیاس هزینه‌های این دوبازی با هم مثل جوک میمونه.:D
 

cameronx65

کاربر سایت
Jun 12, 2023
357
خب بازیای قبلی بتزدا هم مینی مپ ندارن، و فقط یه نوار اون بالای صفحه داشتن، از جمله اسکایریم و فالوت. این جزو خصیصه بازیهای بتزداست. یکی از دلایل immersive شدن بازی هاشون همینه کلا.
انتظارشون یه بازی دیگه بوده انگار:D

یکی دیگه از سایت ها (فکر کنم paste magazine) نوشته چرا باید خودمون پیاده بریم سیارات رو اکسپلور کنیم و نمیشه از بالا با سفینه همه جاش رو اسکن کرد wtf :D

یک سری از نقدها رو خوندم. بعضی ایرادات خیلی عجیب و غیر منطقیه. تقریبا به این نتیجه رسیدم که انحصاری بودن و تبلیغات زیاد بازی باعث ایجاد سطح توقعات عجیب و کلا خارج از حیطه کاری بتزدا شده. درسته که مایکروسافت این کمپانی رو خریده، ولی استارفیلد همچنان یک محصول از سری بازیهای بتزداست و مطمئنم اگر بازی انحصاری نبود و انقدر بولد نمیشد، این حساسیت ها و ایرادهای بنی اسرائیلی هم نبود الان، حتی اگه بازی باگ زیاد داشت. یعنی از نظر نمرات و نقدها، انحصاری بودن بیشتر به ضرر استارفیلد شده ظاهرا.

وقتی که خودم بازی رو تموم کردم (بعد ۲۰۰ ساعت:D)، نظرم رو مینویسم.
دقیقا نقاط مهمی داری اشاره میکنی .
 

cameronx65

کاربر سایت
Jun 12, 2023
357
فرق سیاست سونی با مایکرو رو اینجا باید دید. سونی HOUSEMARQUE میخره که کلا ۱۰۰ تا کارمند داره و خروجیش میشه ریترنال.
مایکرو چند میلیارد میده Bethesda میخره، خروجیش میشه این بازی با این متا، که البته قیاس هزینه‌های این دوبازی با هم مثل جوک میمونه.:D
مثلا ریترنال بازی خوبی بود؟ یا شاهکار بود ؟ واقعا اکشن RPG بتسدا رو با ریترنال مقایسه میکنی ؟؟ راست میگی الان هیچ مثال دیگه ای نداشتی بزنی ؟ 91 متا مثلا چیش جوکه ؟ به فکر دانلود و نصب بازی باشید به جای این صحبت ها
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر